Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai, 23. tammikuuta 2014  (Luettu 522 kertaa)

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: Torstai, 23. tammikuuta 2014
« Vastaus #15 : 23.01.14 - klo:13:40 »

Huomenta! [:-)]

Uskaltaakohan edes mainita [;-)], mutta tänään taas huimaa niin, ettei mitään rajaa. Onneksi ei ole mitään menoa. Mutta on tää kaikenkaikkiaan aika inhottavaa.

Oletkos kokeillut ?

http://yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/laakariarkisto/asentohuimaus.htm

Mulle toi ei auta, mut mulla on omat kepulikonstit, millä pärjää silloin kun asentohuippaus iskee. Epleyn manööveriä en
ole koskaan käynnyt teettämässä, et siitä en tiiä  [:-I]

voi sen näköjään tehdä itsekkin

http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/dlk/dlk00224.pdf

Juu, olen mä nää kaikki itsehoito-ohjeet lukenut. Jossain vaan sanottiin, että ensin tarttis tietää se kummassa korvassa tuo ongelma on, muuten toi itsehoito voi jopa olla haitallista ja pahentaa tilannetta. Jos siis tekee liikkeet väärällä puolella. Ja minä kun en ole ihan varma kummalla puolella mulla toi vika on. Lääkäri sen pystyy selvittämään, joillain testeillä, joten kai se sitten sinne lääkärille on lähdettävä aika varaamaan.

Mitkä sun omat kepulikonstit on Minni?

Ne on sellaisia pieniä pään liikkeitä, mitkä mulle auttaa.
Ja mun täytyy nousta sängystä samalla tavalla, kuin tossa Epleyn manööverin kohdassa 6.  muutoin ei tule kävelemisestä yhtikäs mittää. Toisinaan joutuu yrittämään uudestaan muutaman kerran, ennenkuin mualimma pysyy paikoillaan  [NUT]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #16 : 23.01.14 - klo:13:46 »

Taivas on kirkastunut. Ajoin hiukan kiertotietä kotiin, että saisin auton akkua ladattua. Kauppareissun tein, että on viikonloppuna jotain, mistä tehdä ruokaa. Lounaaksi tein äsken latten croissantin kaveriksi. Oletteko te muut käyneet Lidlin paistopisteen herkkuja hakemassa? Tuoreet croissantit 39c/kpl ja on niin hyviä, etteivät kaipaa mitään lisukkeita. Riisipiirakat on myös edullisia ja hyviä. Älyttömän herkullisia sämpylöitä ja ciabatta-leipää. Ja onhan sielllä kaikkea makeaakin, mutta niitä en ole testannut. Eilen käytiin tosiaan hamstrausreissulla Lidlissä.  [:-P]

Olen maistellut yhtäsuntoista  [:20] mustikkamuffinssit... nam  [KIPPIS]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 23.01.14 - klo:14:05 »

Meikäläinen ei olisi kävelevien joukossa ilman fysikaalisesta hoidoista saamaani apua.
Se kuuluu lähes jokaviikkoiseen elämääni. Olen kiitollinen, että apua vielä on saatavissa, toistaiseksi.
Ja sitä toivon kaikille muillekin joilla vaivaa ja kipua on missä tahansa kohtaa kehossa. [:30]

Hienoa, että Kaijakin apua saa vaikka se rahapussia vähän keventääkin. [:-)]

Toivottavasti Tiinakin saa jotain selvyyttä huimaukseen, sitten kun käväisee lääkärin vastaanotolla.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 23.01.14 - klo:14:47 »

Vantaankoskella tänään  :-))

Harmittaa ku ei nyt näy kyl tässä kuvassa toi halo niin hyvin,ei tää kyllä ollutkaan kovin kirkas  [:-)]

« Viimeksi muokattu: 23.01.14 - klo:14:58 kirjoittanut Punarinta(Pettirosso) »
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 23.01.14 - klo:14:59 »

Ja taas ihanat kuvat Punikselta  :-))  [KIPPIS]
hitsi, kerkeisköhän lauantaina kuvaamaan... On jäänyt ihan liian vähäiseksi, kun on ollut kiirettä muilla suunnilla.

Hyvin näkyy halokin  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #20 : 23.01.14 - klo:15:26 »

Mun on pitänyt udella, että millaisella kameralla Punis kuvaa? Jälki on hyvää!  [:-)] [KIPPIS]

Meillä kamera huilaa repussa. Vähät kuvat tulee räpsittyä kännykällä.  [:-I]
Kyllähän mä syksyllä yritin muutaman kerran ihan selkäkivun helpottamiseksi käydä ulkoiluttamassa kameraa. Ajattelin ottaa hienoja luontokuvia erilaisista kuvakulmista. Ja kukkua! Siinä, kun joku tekee taidetta kuihtuneesta horsmasta, mun kuvassa tosiaan oli kuihtunut horsma.  [:-DD]

Ulkona on nyt tosi kaunista. Ja kylmää. Hrrrr...  :-O

Sus

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #21 : 23.01.14 - klo:15:32 »

Onpas hieno halo Puniksen kuvassa. Mä en oo varmaan koskaan nähnyt tuommoista.

Pyriksen valokuvassa (palapelissä) on ihan selvästi tuttu talitiainen. [:-DD] (Pyrde kävi täällä :-)) )
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 23.01.14 - klo:17:08 »

Kiitos kommenteista... [:-)]

Mulla on tämmönen käytettynä ostettu Canon PowerShot SX10IS Eikä mitäänkään hajua kuinka kuvataan,kunhan räpsin  [:-I] :-O
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #23 : 23.01.14 - klo:17:19 »

Kiitos kommenteista... [:-)]

Mulla on tämmönen käytettynä ostettu Canon PowerShot SX10IS Eikä mitäänkään hajua kuinka kuvataan,kunhan räpsin  [:-I] :-O

Siinä on ilmeisesti melkoisen hyvä zoomi? Tai sitten olet kesyttänyt tuon koskikaran?  :-))

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 23.01.14 - klo:18:19 »

Ihanat kuvat Punikselta. Auringon halo on upea. Täälläkin näkynyt muutamana aamupäivänä. Kivat jääpuikot (ylöspäin), kosken kuohut ja koskikara  [KIPPIS]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 23.01.14 - klo:18:24 »

Kiitti Mesis  :-))

Juu,koskikara syö kädestä  :-))
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #26 : 23.01.14 - klo:18:31 »

Tyks tyks varsinkin halokuvasta  [:-)]  Muistatkos meidän ekan koskikararetken Vantaankoskelle, ei ees tiedetty millainen lintu koskikara on  [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 23.01.14 - klo:18:31 »

Kiva kun Punis on taas tänäänkin piristänyt ketjua näillä hienon hienoilla talvikuvillaan.
Koskiskara on niin söpöläinen, näkee sen kuvana tai ihan livenäkin. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #28 : 23.01.14 - klo:19:14 »

Eipä täällä pönttölässä ihan kaikki naisetkaan aina suhtaudu asiallisesti palautteeseen [:-)]
Että ei nyt saisi syyllistää ihan 100% pelkkiä miehiä.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #29 : 23.01.14 - klo:19:26 »

Eihän me Jarmo nyt ihan kaikkia...kyl tuo jaTakin aika sävyisä on (varsinkin kun mä komennan sitä  :-)) )
Kirjattu

Sivu luotiin 0.097 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.