Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä minua ottaa päähän...  (Luettu 366 kertaa)

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 859
  • Säkylä ** älykäS
Mikä minua ottaa päähän...
« : 05.02.14 - klo:19:06 »

Ei tarvitse vastata, voi vaikka kurkkia vieraana jos siltä tuntuu [RULES]

Aloitetaan tästä:

Hirsipuuarvuuttelussa oli kohtuu selvät säännöt ainakin omasta mielestäni, ensimmäinen yritys meni päin persettä, mutta päästiin mesen kanssa asiasta sopuun, toinen yritys, en pidä siitä että ensimmäisessä yrityksessä ollaan neuvomassa sääntöjä ja sitten seuraavaksi rikotaan niitä itse, eikä edes harmita.
Jos ei minulta pysty tai halua pyytää anteeksi, ei se varmastikaan lisää arvostusta ainakaan minun mielestäni ja suurin osa kun olisi halunnut tätäkin jatkaa sääntöjen mukaan, kuinka mahdottoman vaikeaa olisi ollut pyytää anteeksi että tuli oltua vähän hätähousu.

Päivän ketjujen aloitus, välillä on tullut oltua pöntöllä aivan liian myöhään tai aivan liian aikaisin ja aika usein on seurana muutama vieras ja muutamia kirjautuneitakin välillä, onko se niin että aremmat eivät halua tai uskalla aloittaa päivän ketjua peläten että otsake on toisten mielestä määrin aloitettu ja sitten tuli palautetta ja kuinka helppo se olisikaan muokata oman viestin otsikko mieluiseksi ilman valituksia niin kuin monet ovat tehneet tai sitten aloittaa ketju itse jos tuntee tietävänsä oikein tavan aloittaa päivän ketju.
Erityisesti nämä "Roomalaiset" ovat ärsyttäneet vaikka kuitenkin ovat kohtuu selkeä tapa aloittaa ketju, vanhemmista ketjuista löytyy jopa kiinankielisiä merkkejä päivän aloituksista, välillä tuntuu että vääränhenkilön aloittamasta ketjusta täytyy löytää valittamista, toisaalta tulipa ensimmäiseen "Roomalais" alkuiseen päivän ketjuun yv kommenttikin jossa tuli postitiivista palautetta tulihan plussaa myös päivän ketjussakin mutta myös sitä negatiivista.

Säkylän tapaamisketjut en pidä siitäkään että säkyläketjussa aletaan suunnitella muita tapaamisia kuin toisille tapaamiselle oli jo ketjukin valmiina.

Aivan samoin kaikki pinnaketjut jos niitä tulee päivitettyä annan varmasti palautetta jos niihin tulee kyselyjä tai muuta höpinää, tämä asia on nykyään varsin hyvin hoidossa.

kaikki valivalit päivän ketjussa, sehän on käytännössä meidän kaikkien normi elämää melkein joka päivä, vaikka piristävää voisi olla jos löytyisi päivän ketju jossa ei olisi mitään ikävää asiaa, käytännössä kaikki vanhetaan päivä kerrallaan ja teoriassa samaan tahtiin tulee enemmin murheita elämään.

Tämä nyt aluksi.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Mikä minua ottaa päähän...
« Vastaus #1 : 05.02.14 - klo:19:17 »

Olen pitkään ollut kiusaantunut täällä säännöllisin väliajoin esiin tulleesta "vanhan hyvän ajan ja Elviiran aikojen kaipuusta". Onhan se niin, lapsuuden kesät olivat pelkkää aurinkoa, koskaan ei satanut ja mato-ongellakin tuli aina iiiisoja affenia ja paaaaaaljon.....
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Mikä minua ottaa päähän...
« Vastaus #2 : 05.02.14 - klo:21:24 »

Kauhean pitkä kirijootus, en meinannu jaksaa lukija läpi  :-)). Mikä polliisi sinusta Jarmo on tullu? Takerrut joka asiaan, mikään ei ole oikein, mikään ei kelepaa... ei näitä höpinöitä tarvi lukea jos ei huvita, eikä ainakaan tulla toisten iloja pilloomaan. Joillekin tää pönttö on henkireikä, jossa voipi purkaa omia tuntojaan.
Mulla ainakin on polovi niin pirun kipijä, että on aina mielessä... olin pöntöllä tai pöntöllä. Ja haluan jakaa sen kivun, se helepottaa.
Annulix totesikin, että aika entinen ei koskaan enää palaa... Tämä some on muuttunut viime vuosina rajusti.
« Viimeksi muokattu: 05.02.14 - klo:21:55 kirjoittanut mese »
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 752
  • Itä-Uusimaa
Vs: Mikä minua ottaa päähän...
« Vastaus #3 : 06.02.14 - klo:10:33 »

Mä olen pari kertaa ollut niin kyrsiintynyt Pönttölään, että meinasin lopettaa.
Kummasti kuiteskin aina palaa takaisin. syystä siitä, että Pönttölä on kuiteskin, nettimaailman
mukavin paikka, ihanine immeisineen [:-)]

Mun mielestä varsinaista valivaliketjua ei tarttis olla ollenkaan, vaan koko elämänkirjo,
iloineen ja suruineen, kuuluu päivänketjuun.  [:-)]

Pönttöfoorumissa mua on viime vuosina eniten harmittanut se, ettei ole pönttötirppoja enää. Ei
kesäisin eikä talvisin. Varsinkin kaipaan talven pönttöyöpyjän seuraamista. Lintujuttuja yleensäkkin
kaipailen. Pihapiirin lintu-uutisia ketjukin on ihan näivettynny. Peiliin voin tietty ekaks katsoa, kun en ole
viimeaikoina ollut pahemmin aktiivinen. Viimeiset kolme kuukautta on ollut mun elämässä, yhtä helvettiä, mut
parempaa kohti mennään ja aktiivisuuskin varmaan sitten kai ehkä luultavasti paraneepi  :-))

Halit kaikille  [:30] [:30] [:30] [:30] [:30] [:30] [:30] [:30] [:30] [:30] [:30] [:30]



Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Titti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 137
  • Jyväskylä
Vs: Mikä minua ottaa päähän...
« Vastaus #4 : 06.02.14 - klo:10:52 »

Minua henkilökohtaisesti ei haittaa yhtään vaikka aiheen vierestä välillä mennään  [:-DD] Pääasia kuitenkin on, että kuullaan kuulumisia. Noihin hirsipuu yms keskuteluun en voi ottaa osaa, koska ne ovat enemmän vieraita  [:-)] Hyvää päivää ja iloa pönttöihin!
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 707
  • Lahti
Vs: Mikä minua ottaa päähän...
« Vastaus #5 : 06.02.14 - klo:10:58 »

Eiköhän meillä jokaisella ole elämässämme välillä näitä matalapaine kausia ja se rajoittaa kaikkea mahdollista aktiivisuutta niin täällä pöntöllä, kun omassa arjessakin. Sairauksista puhumattakaan.

Minulle tämä pönttölä on kiva paikka kirjoitella näitä harmaan arjen kuulumisia ja lueskella teidän kaikkien tähän pönttösukuun kuuluvien juttuja. Ilot ja surut jaetaan tasapuolisesti kaikkien kanssa. Minusta tällainen on suurta rikkautta. " Elämä on ihanaa, Kun sen oikein oivaltaa Ja kun lentää siivin valkein niin kuin joutsen"
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 859
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Mikä minua ottaa päähän...
« Vastaus #6 : 07.02.14 - klo:18:22 »

Mikä polliisi sinusta Jarmo on tullu? Takerrut joka asiaan, mikään ei ole oikein, mikään ei kelepaa... ei näitä höpinöitä tarvi lukea jos ei huvita, eikä ainakaan tulla toisten iloja pilloomaan. Joillekin tää pönttö on henkireikä, jossa voipi purkaa omia tuntojaan.
...

kovin kauniisti mielestäni yritin kertoa sen että olisi mukavaa jos joskus päivän ketju olisi vain iloista luettavaa, jos jaksoit lukea loppuun asti niin varmasti olisi pitänyt ymmärtää kun sanoin että kaikki me vanhenemme ja keskimääräisesti murheita on aina vaan enemmin. <- toivottavasti joku edes ymmärsi.

Takerrun joka asiaan mikään ei kelpaa, no joo tuosta olisin ehkä vähäsen eri mieltä...

Viitsitkö katsoa vaikka päivän ketjuja koska olen valittanut viimeksi kovin pahasti että ketju on väärin aloitettu tai koska olen viimeksi valittanut siinä kirjoitusvirheistä

Mitä pönttöläiset syö, koskahan olen tuonne kirjoittanut jonkin toisen pönttöläisen syömisistä jotain negatiivista jos ei ole suoraan ole mielipidettä kysytty.

Koskahan olen kirjoittanut laihdutusketjuun jotain ilkeää laihduttajille.

Koskahan olen kirjoittanut pönttöläiset liikkuu ketjuun jotain ilkeää toisille.

henkireikä tämä pönttölä oli joskus minullekin, nyt ei ole ollut piiitkääään aikaa, ehkä vielä joskus ehkä ei.

Se on varmasti totta että niin usein ei ole tullut mitään kommentoitua juuri mihinkään kuin joskus kauan sitten.

Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 859
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Mikä minua ottaa päähän...
« Vastaus #7 : 28.03.14 - klo:19:27 »

Mikä polliisi sinusta Jarmo on tullu? Takerrut joka asiaan, mikään ei ole oikein, mikään ei kelepaa... ei näitä höpinöitä tarvi lukea jos ei huvita, eikä ainakaan tulla toisten iloja pilloomaan. Joillekin tää pönttö on henkireikä, jossa voipi purkaa omia tuntojaan.
...

Takerrun joka asiaan mikään ei kelpaa, no joo tuosta olisin ehkä vähäsen eri mieltä...

Viitsitkö katsoa vaikka päivän ketjuja koska olen valittanut viimeksi kovin pahasti että ketju on väärin aloitettu tai koska olen viimeksi valittanut siinä kirjoitusvirheistä

Enpä ole tämänkään jälkeen paljoa valittanut, odotin kyllä että reilussa kuukaudessa olisi tullut tarkennuksia mihin kaikkiin ketjuihin on tullut liikaa valiteltua [:-I] [:-I]

Palaillaan, joskus, ehkä

Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Mikä minua ottaa päähän...
« Vastaus #8 : 28.03.14 - klo:21:01 »

Jahas, Jarmokin on palannut hetkeksi... tervetuloa takasin
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu
 

Sivu luotiin 0.229 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.