Minulle sattui noin 10 vuotta sitten, että tuli flunssa, poskiontelot tuntuivat olevan täynnä, kun käänsi pään alaspäin, niin tuntui kova pakotus poskissa. Meni vielä vähän aikaa, niin alkoi pakottaa otsassakin, toisin sanoen räkä pakkautui jo otsonteloihin.
Menin täkäläiseen Kyllön terveyskeskukseen vastaanotolle aamulla neljän aikaan. Siellä kerrottuani vaivani minulle sanottiin, että lääkäri ei nyt jouda hoitamaan minua ja käskettiin tulla aamulla seitsemän jälkeen uudelleen.
Kele, yhtään ainoata potilaan vaatetta ei ollut vaatenaulakossa, siis lääkäri oli vain nukkumassa!
Mutta, kun lähdin sieltä äkäpäissäni juoksemaan autolleni silloin 30 asteen pakkasen vallitessa, niin alkoi nokasta vuotamaan räkä, siis kaikki kanavat aukeni. Minulla oli pari nenäliinaa mukana, mutta eiväthän ne riittäneet mihinkään, vaan minun piti välillä pyyhkiä käsiäni lumihankeen ja huiskia räkää käsistäni
Että sen pituinen se ja sen jälkeen ei ole poskionteloihin pakkautunutkaan mitään. Kaikki on tullut ihan nätisti pois, silloin kun sitä on ollut tullakseen.