Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 10.2.2014  (Luettu 622 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Maanantai 10.2.2014
« Vastaus #15 : 10.02.14 - klo:15:13 »

Tähän sopisi hyvin Popedan levy jossa lauletaan: Suksi suksi ei luista mihinkään  :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 10.02.14 - klo:15:39 »

Aamupäivää. Harmaata sellaista. Eikä auringonpilkahduksia ole luvassa lähiaikoina.  [:-I] [:-)]

Jos ehdottomasti ei ole mitään muuta tekemistä... V ä ä n t ä k ä ä s   t o s t a

:-))
Nonnih. Viännettyä tulj. Hauskaa oli taas tehdä ja kuva oli jotenkin jännänmoinen. Hieno.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 10.02.14 - klo:15:54 »

Sanookohan mitkään vanhat sananparret mitään, kun on tämän näköistä helmikuussa.
Sanoo ainakin sen että minkä helmikuu hellää sen maaliskuu maksaa. Saa nyt sitten nähdä.

Luulin ensin, että järvellä oli variksia, mutta kun siitä jokunen lähti uimaan, niin kait he vaan sorsia ovat. Harmi kun oli vain pikkukamera mukana, eikä saanut parempaa kuvaa.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #18 : 10.02.14 - klo:16:11 »

Päivää !   [:-)]

Yllätys, yllätys....   meilläkin on sumuisen utuista pilvisäätä.  :-))

Mesiksen tavoin odottelen mitä se maaliskuu tuo tullessaan, vanhan sanonnan mukaan todella tietäis pakkasia. 
Luin joskus syksyllä jonkin ennustuksenkin lumitilanteesta, sitä ennustettiin saatavan maaliskuulla enempikin.
Jää nähtäväksi.   [:-I]

Pyriksen palapelin myös kokosin ja aikaa siihen kului melkoisesti, ei sentään ruokatuntia tarvinnut välillä pitää.  :-))

Päivä on vierähtänyt melkein laiskotellen, no pyykkiä sentään koneellisen pesin. Eipä ollut mitään erikoista tehtävää, joskus sitten taas olen ahkerampi.

Mukavaa maanantaita ja alkanutta viikkoa kaikille ! [:43]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #19 : 10.02.14 - klo:16:20 »

Hyvin on lumetonta Mesiksenkin kotipuolessa. Ei uskoisi, että nyt on sydäntalvi [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #20 : 10.02.14 - klo:18:03 »

Sepä tuli jo pimeää. Päivä oli pilvinen ja tuulinen.
Mittarissa päivän ylin lukema oli +1,9 ja nyt +0,8 astetta.

Se on päivän askareet hoidettuna ja syötiin jo, että illan viettoa nyt. [:-)]

Pyrikseltä kiva palis! [:-)]

Telkkiseltä hyvä "omien oikeuksien luettelo"! [:-)]
Lumet vähissä kuvassa, hyvä kuva.

Mesikseltä kivat kuvat! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #21 : 10.02.14 - klo:19:51 »

Minua ottaa nyt päähän ja on pakko vähän tuuletella.

Tuo kännykkä on ihan hieno keksintö. Se on vaan sitten poikinut sen, että sinulla ei ole enää mitään yksityisyyttä. Jos pidän kännykkäni suljettuna, tulee heti huomautus: sinulla on puhelin kiinni. Jos pidän auki, mutta en vastaa, tulee huomautus: missä sinä olet kun et vastaa soittooni.

Pidän sitä myös joskus hiljaisella, mutta lopputulos ihan sama - kova kuulustelu.

Onko kännykän olemassa oleminen tehnyt ihmisistä huonosti käyttäytyviä? Jos puhelimeni on suljettu tai en vastaa siihen, eiköhän se liene aivan oma yksityisasiani. Vai kuinka?

Onhan moniakin syitä olla vastaamatta. Aina se ei edes kovasti huvitakaan. Kiinnikään ei voi pitää, koska siitäkin seuraa kuulustelu ja huomauttelu.
Vai onko minulla vaan tällaisia ystäviä?
 [:-(]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 10.02.14 - klo:20:36 »

Voisiko olla niin, että ystäväsi ovat vain huolissaan Sinusta  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 10.02.14 - klo:20:48 »

Minulla on samanlainen tilanne. Saatan olla vaikka fysikaalisessa hoidossa ja sillä aikaa voi joku yrittää soittaa minulle kun puhelin on äänettömällä. Sen jälkeen saakin puolisoni soiton, että miksi minä en vastaa puhelimeen onko jotain sattunut.
Otan sen useimmiten niin kuten Mesis totesi, että jotkut ovat huolissaan minusta. No on tosiaan syytäkin kun tietävät sairauteni ym. elämäntilanteeni.

Mutta ymmärrän myös Hömiksen  päähän ottamisen. Ennen soitettiin kotinumeroon ja jos et ollut kotona niin et ollut, ei sitä sen enempää ihmetelty. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #24 : 10.02.14 - klo:21:22 »

Ymmärrän Hömistä hyvin. Ei aina tarvitse olla tavattavissa.
Meistä on kännykän myötä tullut jotenkin hätäisempiä. Emme
malta odottaa ollenkaan. Itsekin luulen heti sattuneen jotain ikävää, jos
läheiseni eivät vastaa soittooni. Aivan hölmöä [:-)].
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #25 : 10.02.14 - klo:22:54 »

[:-)]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 11.02.14 - klo:06:36 »

Minä myös ymmärrän Hömistä hyvin, itse olen ratkaissut ongelman niin että puhelin on melkolailla äänettömällä illat ja viikonloput. Enkä selittele kenellekkään miksi en ole vastannut, ei tarvitse olla aina saatavilla  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 11.02.14 - klo:09:59 »

Mun kännykkä on kiinni öisin ja äänettömällä, jos on vieraita tai muita kiireitä. Se on hyvä ja hyödyllinen, mutta en ole naimisissa sen kanssa.  [:-DD] Joskus oon sen unohtanut kotiin eikä se ole mikään katastrofi. Jos jollakin on tärkeää asiaa hän voi soittaa uudelleen tai minä soitan hänelle.

Pointti on se että aina ei ole mahdollisuutta vastata puhelimeen eikä siitä vastaamattomuudesta ole kenellekään tilivelvollinen.  [:-I]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 11.02.14 - klo:11:30 »

Mun kännykkä on kiinni öisin ja äänettömällä, jos on vieraita tai muita kiireitä. Se on hyvä ja hyödyllinen, mutta en ole naimisissa sen kanssa. 
Meidän isäntä on naimisissa kännykkänsä kanssa. Hän näkee joskus yöllä unta että kännykkä soi ja nousee tarkistamaan. Ei usko, kun sanon, että ei se mitään soinut  :-))
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #29 : 11.02.14 - klo:11:34 »

Kännykkä on hyvä renki, mutta huono isäntä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sivu luotiin 0.054 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.