Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Valivali (uusi, edellinen oli jo niin pitkä)  (Luettu 1321 kertaa)

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
Vs: Valivali (uusi, edellinen oli jo niin pitkä)
« Vastaus #45 : 24.11.06 - klo:22:05 »

Rankkaa luettavaa toisten sairaudet ja vaivat ja kuitenkin mikä selviytyminen, sisu ja positiivisuus niiden takaa löytyy. [:-)]
Mammamialle 10+ rohkeasta kirjoituksestasi. Minulla vastaava esimerkki lähipiiristä, jossa perheen isä sairastui syöpään kohtalokkain seurauksin.Tupakka kiistaton tuholainen.

Olen itse siinä onnellisessa asemassa, että olen saanut olla terve ja osaan olla siitä kiitollinen ihan oikeasti. Perheen lapsen sairaus (ja onneksi toipuminen) vavisutti aikanaan elämää. Kun siitä selvittiin, se kirkasti entisestään mikä lopultakin on tärkeää, niin terveys kaiken edelle. Ja ne pienet krempatkin sietää paremmin nyt.
Ei kai se nyt minusta jalompaa tee, mutta on jotenkin arvokkaampaa juuri tämä päivä kerrallaan ajattelu, iloita tästä päivästä ja elää tässä ja nyt.
Kukaan ei tiedä mitä uusi päivä tuo tullessaan. Ja te täällä palstalla olette opettaneet, että vaikeidenkin sairauksien kanssa voi elää hyvin onnellisesti ja elämäniloisina, vaikka varmasti vaikeaakin on ajoittain.
Toivottavasti kukaan ei pahastunut, vaikka "terveenä" tänne kirjoitin ajatuksiani.
Toivotan kaikille vaivojen kanssa eläjille voimia ja tervehdyttäviä terveisiä. Olette positiivisina esimerkkinä muille. [:34]
Kirjattu
- tartu hetkeen -

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 24.11.06 - klo:22:24 »

Täällä olen taas määkin.  :-))
Valivaliketjussa.
Tällä kertaa vain poikkeamassa, sillä laitan juuri tuota tsagelin kinttuani.
Juu; tietskan ääressä tuolilla istun - toinen jalka toisella tuolilla, ja välillä päivitän tätä sivua... Nyt avasin tämän ketjun ja vaikka en viestejä vielä lukenut olekaan, tähän ajattelin olemassaolostani kertoa.  [:-)]
Ei ole nyt juuri kivaa, ei, mutta kohta helpottaa - jahka nuo rasvat koipeeni saan ja kääreet haavaumien päälle. Hermojeni kestävyydestä en kylläkään kauaa mene takuuseen, näin puolen puolen vuoden jälkeen. Vaan... Olenhan synnytyksiäkin kestänyt... Miksi tämä tällainen sitten voikin niin pirun kipeää tehdä...? No, kohta pitäisi helpottaa - ja tulen lueskelemaan muitakin jutteluitanne.
*yrittää hymyillä...*
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #47 : 25.11.06 - klo:21:56 »

Huh, aika rankkaa on Mammamialla...oikein inhottaa, että viitsin valitella omaa selkääni!
Eikä Lisallakaan ole helppoa ollut.
Nyt on otettava itteä niskasta kiinni ja ajateltava positiivisesti.
Lopetettava olemasta heikko valivalisäälikäämiutarassukka, kun toisilla on todella kovaa!
Kiitos Mammamia, kun kirjoitit tuon, vähän realiteetteja miulle aineskin toit, kiitos!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #48 : 18.01.07 - klo:09:44 »

Hei Telkkinen, kysyit siitä Suolapiipusta, en ole käyttänyt, mutta kiinnostunut olen ollut, mutten ole tehnyt asian hyväksi aiemmin mitään.
Tässä löytyi linkki missä on asian tiimoilta keskustelua ja muuta http://www.yrittaja.net/spforum/index.php
http://www.yrittaja.net/spforum/index.php

Googlesta näkyy löytyvän suolapiippusanalla paljon linkkejä.
Täytyypä tutustua asiaan, hintaa näkyi olevan, mutta tutustun asiaan.
Paikallinen Helin toimisto on avoinna vain ma ja ti olisin jo hetu mennyt kyselemään.

Vointeja   [:-)]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #49 : 18.01.07 - klo:10:14 »

Minulle keuhkolääkäri suositteli sitä piippua silloin kun ei ole tämä singulair lääke käytössä.Irrottaa kuulemma limaa tehokkaasti.Kiitokset linkistä ja muutenkin kommenteistasi Pihalintu..tämähän on sitä parasta vertaistukea [:-)]
Aion sen piipun hommata kun olen kuukauden verran kokeillut tätä uutta lääkettä...
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #50 : 18.01.07 - klo:10:26 »

Tuolta Suomi 24 suolapiippu keskusteluista löytyikin jälleenmyyjien lista http://www.delivet.net/suolapiippu/myyjat.htm   
omalla paikkakunnallakin näkyy olevan myynnissä, taidankin mennä kauppaan kyselemään, katselemaan  [:-)]

Lisään tähän--> seuraavan kerran kysyn lääkäriltä tuosta Singulairista, voisinko saada sitä  [:-I]
Hengitellään  [:-)]

Lisään vielä --> Singulair sanalla löytyy myös paljon tietoa.
« Viimeksi muokattu: 18.01.07 - klo:10:35 kirjoittanut Pihalintu »
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #51 : 18.01.07 - klo:11:34 »

Onko tuttua tämä suolahuone-juttu.

http://www.suolahuone.fi/?page=welcome
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #52 : 18.01.07 - klo:12:29 »

Minulla tuo ollut nyt viime talvesta.
Ihan mukavasti auttaa jos alkaa nenua tukkeamaan ja kuivumaan.
Yölläkin käyn pahan "duhan" aikoihin sillä oloa helpottamassa.

Muoks;  Siis tämä tuohon suolapiippujuttuun.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #53 : 18.01.07 - klo:15:05 »

Suolahuone on tuttu ihan luettuna kokemuksina,ei henkilökohtaista kokemusta.Tosin lääkärini sitäkin väläytteli,mutta katsellaan vielä jonkin aikaa näillä keinoilla.Pitää olla vielä jokin varasuunnitelma jos vaikka radikaalisti tilanne huononee...Kiitos Tiinalle linkistä....ja -muru-:lle kommentista..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.111 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.