Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mesiangervolle valjaista...  (Luettu 320 kertaa)

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
Mesiangervolle valjaista...
« : 13.11.06 - klo:21:07 »

..ohooo... :-O mie olin hukkaa "hampaani", kävin tänään Myyrmannissa koiruliliikkeessä katsomassa niitä valjaita, voi herratähe, nehä maksaa maltaita,,,,50-60€...eihä eläkeläisellä semmosii eguloita ole..mut huomenis mennää katsomaan toiseen paikkaa, josko halvempia löytyis...mie kyl oon sitä mieltä, et en ennää haluu bersuuksilleni koirulin kans mennä... [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Mesiangervolle valjaista...
« Vastaus #1 : 14.11.06 - klo:00:13 »

Olipas kalliit. Kannattaa kysellä jostain muualta. Varmaan saa halvemmalla. Ehkä jonkun tavaratalon lemmikkiosastolta??? Toivotaan että löydät sopivat, ja sopivaan hintaan.
Kirjattu

Piipero

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • Kissat jättävät tassunjälkensä sydämeesi
« Vastaus #2 : 14.11.06 - klo:10:43 »

Mummeli hoi!
Työkaverilla tarjolla cockerilla (kirjoitinko oikein) olleet valjaat, laitan yksityisviestiäkin asiasta!
Kirjattu

talitintti

• Vieras
« Vastaus #3 : 14.11.06 - klo:14:39 »

Minkälaisia, tai paremminkin mihin tarkoitukseen valjaita haetaan? Itse ostin ajokoiralle vedonestovaljaat 9 eurolla.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #4 : 14.11.06 - klo:15:08 »

Hupsista mikä hinta valjaista...päteeköhän tässä se vanha sanonta,että pyytää voi mitä tahtoo,.... [:-)]..se joka maksaa.Itse ostin juuri kotimaiset valjaat omalle pikkukoiralleni,maksoivat 8 euroo,eivätkä hänen aiemmat valjaatkaan kalliit olleet.Samalla katselin,että isoillekin koirille oli valjaita tosi edullisesti.Että nyt kipinkapin johonkin toiseen liikkeeseen.Tavarataloon esim.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

talitintti

• Vieras
« Vastaus #5 : 14.11.06 - klo:15:31 »

Joskus tietysti pitää laadusta maksaa, ostin aiemmin sellaiset topatut valjaat 20 eurolla ja ne kesti tasan yhden kävelylenkin. Sitten ostin 50 eurolla kotimaiset Hurtta valjaat ja ne on kestäneet jo monta vuotta. Niitä käytetään normaalisti mutta jos on ihan peilijää kelit niin sitten niitä vedonestovaljaita.
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #6 : 14.11.06 - klo:17:00 »

Jus sillee, niistä vedonestovaljaitahan tässä haetaan, mut...vihjeen sain ja Tiituli laitetaan mallinukeks.. [:-DD], jotta soppikos moiset...katellaan ja kuulostellaan, mie kyl potretin laitan, jos "liivit" poijaalle passaa... [:-)]
Kirjattu

talitintti

• Vieras
« Vastaus #7 : 15.11.06 - klo:15:01 »

No niitä kyllä pitäis alta kympin löytyä, ovat sellaista melko ohutta nailonnauhaa. Näyttää heppoisilta mutta on tosi kestävät ja pääasiahan on että ne todella toimii!
Kirjattu

Sivu luotiin 0.149 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.