Pönttöfoorumi
24.11.24 - klo:00:50
Tervetuloa
Vieras
Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Pönttöfoorumi
>
Keskustelualueet
>
Vapaa keskustelu
>
Mesiangervolle valjaista...
« edellinen
seuraava »
Sivuja: [
1
]
Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja
Aihe: Mesiangervolle valjaista... (Luettu 320 kertaa)
mummeli
Konkari
Poissa
Vantaa/varisto
Mesiangervolle valjaista...
«
:
13.11.06 - klo:21:07 »
..ohooo...
mie olin hukkaa "hampaani", kävin tänään Myyrmannissa koiruliliikkeessä katsomassa niitä valjaita, voi herratähe, nehä maksaa maltaita,,,,50-60€...eihä eläkeläisellä semmosii eguloita ole..mut huomenis mennää katsomaan toiseen paikkaa, josko halvempia löytyis...mie kyl oon sitä mieltä, et en ennää haluu bersuuksilleni koirulin kans mennä...
Kirjattu
Mesis
Konkari
Poissa
Vs: Mesiangervolle valjaista...
«
Vastaus #1 :
14.11.06 - klo:00:13 »
Olipas kalliit. Kannattaa kysellä jostain muualta. Varmaan saa halvemmalla. Ehkä jonkun tavaratalon lemmikkiosastolta??? Toivotaan että löydät sopivat, ja sopivaan hintaan.
Kirjattu
Piipero
Seniori
Poissa
Kissat jättävät tassunjälkensä sydämeesi
«
Vastaus #2 :
14.11.06 - klo:10:43 »
Mummeli hoi!
Työkaverilla tarjolla cockerilla (kirjoitinko oikein) olleet valjaat, laitan yksityisviestiäkin asiasta!
Kirjattu
talitintti
Vieras
«
Vastaus #3 :
14.11.06 - klo:14:39 »
Minkälaisia, tai paremminkin mihin tarkoitukseen valjaita haetaan? Itse ostin ajokoiralle vedonestovaljaat 9 eurolla.
Kirjattu
telkkinen
Konkari
Poissa
Lahti
«
Vastaus #4 :
14.11.06 - klo:15:08 »
Hupsista mikä hinta valjaista...päteeköhän tässä se vanha sanonta,että pyytää voi mitä tahtoo,....
..se joka maksaa.Itse ostin juuri kotimaiset valjaat omalle pikkukoiralleni,maksoivat 8 euroo,eivätkä hänen aiemmat valjaatkaan kalliit olleet.Samalla katselin,että isoillekin koirille oli valjaita tosi edullisesti.Että nyt kipinkapin johonkin toiseen liikkeeseen.Tavarataloon esim.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
talitintti
Vieras
«
Vastaus #5 :
14.11.06 - klo:15:31 »
Joskus tietysti pitää laadusta maksaa, ostin aiemmin sellaiset topatut valjaat 20 eurolla ja ne kesti tasan yhden kävelylenkin. Sitten ostin 50 eurolla kotimaiset Hurtta valjaat ja ne on kestäneet jo monta vuotta. Niitä käytetään normaalisti mutta jos on ihan peilijää kelit niin sitten niitä vedonestovaljaita.
Kirjattu
mummeli
Konkari
Poissa
Vantaa/varisto
«
Vastaus #6 :
14.11.06 - klo:17:00 »
Jus sillee, niistä vedonestovaljaitahan tässä haetaan, mut...vihjeen sain ja Tiituli laitetaan mallinukeks..
, jotta soppikos moiset...katellaan ja kuulostellaan, mie kyl potretin laitan, jos "liivit" poijaalle passaa...
Kirjattu
talitintti
Vieras
«
Vastaus #7 :
15.11.06 - klo:15:01 »
No niitä kyllä pitäis alta kympin löytyä, ovat sellaista melko ohutta nailonnauhaa. Näyttää heppoisilta mutta on tosi kestävät ja pääasiahan on että ne todella toimii!
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Pönttöfoorumi
>
Keskustelualueet
>