Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Koira löytyi  (Luettu 288 kertaa)

Sinisorsa

• Konkari
  • Poissa Poissa
Koira löytyi
« : 14.11.06 - klo:19:11 »

http://tori.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000007&conference=4500000000001228&posting=22000000021060359

Tämä koira löytyi. Aamulehdessä oli juttu, että omistaja sai vihjeen ja kun meni ko. omakotitalon piha-alueen lähistölle odottamaan, niin ulos tuli pariskunta taluttaen hänen koiraansa kuin omaansa. Tyttö nappasi sen heti rohkeasti syliinsä ja sanoi:" Se muuten  on minun koirani". Poliisit kutsuttiin paikalle ja pariskunta saa syytteen koiravarkaudesta!   

Tuollaiset varkaat pitäisi kyllä laittaa LINNAAN! [:-//]

Tämä koira  muuten varastettiin liikkeen ulkopuolelta, kun omistaja meni kauppaan!

Skannasin jutun tuonne(klikkaamalla kuvaa, se suurenee): http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=img002.d88.jpg&public_view=1
« Viimeksi muokattu: 14.11.06 - klo:19:37 kirjoittanut Sinisorsa »
Kirjattu

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Koira löytyi
« Vastaus #1 : 14.11.06 - klo:21:19 »

[KIPPIS] Hieno juttu että sessu löytyi
luin myös lehdestä asiasta.
Kirjattu
#Jani#

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2 : 14.11.06 - klo:21:33 »

Onni oli matkassa,vaan aina ei näin käy....Voi kun ihmiset oppisivat,että eivät jättäisi koiriaan kaupan eteen kiinni siksi aikaa kun itse poistuvat kauppaan sisälle.Niin paljon ympäri suomen maan näitä varkauksia tapahtuu,ja aiheuttaa suurta surua eläinten omistajille....Tosiaan hyvällä tuurilla voi koiran saada takaisin,mutta kun sitä toistakin tuuria on aika paljon.Kyllä tässä tapauksessa omistajat huokaavat helpotuksesta.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #3 : 14.11.06 - klo:21:34 »

Kävi hyvin  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

talitintti

• Vieras
« Vastaus #4 : 15.11.06 - klo:12:05 »

Onnellinen loppu. Mutta mua kyllä aina niin sieppaa kun näkee koiria kauppojen edessä. Ajattelematonta. Kerran olen joutunut auttamaan yhtä pikkukoiraa joka oli kiertänyt hihnansa pyörätelineen ympäri niin että henki pihisi kun hihna oli kurkun ympäri tiukassa.
Toinen asia on kun niitä koiria otetaan kauppareissulle autoon kesäkuumalla. Tai koiranäyttelyissä sama juttu. Yhdessä näyttelyssä olin kiertämässä parkkialuetta ja jos autossa oli koira (hellettä oli siis reilusti yli +20) niin siitä kuulutettiin että sen ja sen auton omistaja, autossasi on koira, odotamme kymmenen minuuttia ja sitten rikomme lasin. Kuulutus annettiin kolme kertaa ja silti jouduimme rikkomaan useita laseja.
Kaksi koiraa joutui eläinlääkärin hoitoon.
Kirjattu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #5 : 15.11.06 - klo:13:00 »

Kuka varastaa koiran?!?  :-O

Ja yhtä lailla kamalaa tuo koirien jättäminen autoihin, talvikylmällä tai kesäkuumalla. Ei ymmärrä ihmisiä, ei.  [:-(]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #6 : 15.11.06 - klo:13:14 »

[:-//] ai että tulen vihaiseksi, saakohan nuo ihmiset edes mitään syytteitä?
Mutta koiria ei tosiaankaan kannata jättää yksin mihinkään!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Sivu luotiin 0.117 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.