Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 4.6.2014 - keskiviikko  (Luettu 318 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 618
Vs: 4.6.2014 - keskiviikko
« Vastaus #15 : 04.06.14 - klo:15:28 »

Voi herttinen, kun Vera niin söpösti katsoo pää kallellaan  [:36]

Hyvä, kun oli hyvät tulokset verikokeista  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 4.6.2014 - keskiviikko
« Vastaus #16 : 04.06.14 - klo:17:15 »

Hehe..hauska Vera [:-)]

Nonin, kontit on "kontattu" mun osalta. Tänäänkin kävi kivasti porukkaa katsomassa kuvia.
Itse jouduin lähtemään aikaisemmin kun piti mennä otamaan piikki sormeen, tai oikeastaan
piikit kun tohtorisetä tuumi niin. Ongelmahan oli vuosia "napsusormi" ja nyt sitten kipeytyi
enemmän. Kyllä se hiukan kirpasi kun piikki työnnettiin lihan sisään. Tohtorisetä kyseli että
sattuuko, sattuuko.. ja minä että sattuu. Toivotaan että sormesta tulee sormi, kunnon sormi.


Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 618
Vs: 4.6.2014 - keskiviikko
« Vastaus #17 : 04.06.14 - klo:17:23 »

Toivottavasti piikitys auttoi napsusormeen. En kyllä tiedä, mikä napsuu, kun ei ole aiemmin tullut eteen tällaista vaivaa.  [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 4.6.2014 - keskiviikko
« Vastaus #18 : 04.06.14 - klo:17:34 »

Toivottavasti piikitys auttoi napsusormeen. En kyllä tiedä, mikä napsuu, kun ei ole aiemmin tullut eteen tällaista vaivaa.  [:-)]

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00303

Mä olen toisinaan joutunut auttamaan lukkiutuneen sormen koukusta ja että onkin tehnyt kipeää.
Pelkään kyllä että leikkaus on edessä [:-I] Kyllä sen sen verran pahaksi olen päästänyt menemään.
« Viimeksi muokattu: 04.06.14 - klo:17:37 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Evis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 102
Vs: 4.6.2014 - keskiviikko
« Vastaus #19 : 04.06.14 - klo:17:39 »

Iltapäivää,
lämpenihän se keli viimein täälläkin +23.2 on varjossa  [8-)] Minä tykkään [:-(] Mukava kuulla että telkkisen kokeiden tulokset olleet o k  [:-)] Kauniisti kukat istutettu Sastamalssa  [:-)] Vera ihan yhtä ihana kuin ennenkin  [:-)] Marlen napsu sormelle paranemista  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: 4.6.2014 - keskiviikko
« Vastaus #20 : 04.06.14 - klo:18:27 »

Aamun sumu hälveni päiväksi ja oli puolipilvistä tässä iltapäivällä ja hieman tuulta ajoittain. Nyt pilvistä ja ukostelee sekä sataa vettä aika lailla.
Mittarissa päivän ylin lukema oli +24,9 ja nyt +18,3 astetta.

Eilen, kun istutettiin kesäkukkia penkkeihin, niin kastelin malttisesti, kun ajattelin, että sade kastelee lisää.
No, eihän se ollut satanut juurikaan, kun sademittarissa saldo oli vaivaiset ½ mm vettä.
Nyt tänään sitten kastelin alkuillasta kukkia ja nyt tietenkin sitten tuli kovasti vettä sadekuurossa.

Pitäisköhän mun jättää kukat kastelematta kokonaan, niin sitten ei sataisi koskaan. [:-DD] -vitsi vitsi vitsi. :-))


Mesikseltä ihana kuva kauniista kukkasista! [:-)]

Verasta taasen niiiii-in söpönen kuva! [:36]
Hienoa Telkkinen, kun veriarvot ovat kohdillaan! [:-)]

Marlen piikitetylle sormelle paranemista! [:-)]

Kaikille! [:-)] [:-)]

Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 618
Vs: 4.6.2014 - keskiviikko
« Vastaus #21 : 04.06.14 - klo:19:21 »

Kiitti Marle linkistä. Kelju vaiva tuntuu olevan  [:-(]


Pitäisköhän mun jättää kukat kastelematta kokonaan, niin sitten ei sataisi koskaan. [:-DD] -vitsi vitsi vitsi. :-))
[:-DD] Vähän  sama juttu on, kun lähtee lenkille ja sade uhkaa, niin ottaa sateenvarjon mukaan. Ei varmasti sada  :-)) Kerran yksi vanhempi mies tuli vastaan ja sanoi, että hyvä kun otit tuon "tikun" mukaan, niin päästään kuivana kotiin  :-))

Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: 4.6.2014 - keskiviikko
« Vastaus #22 : 04.06.14 - klo:21:41 »

Mesis, justiin noin. [:-DD] :-))

Taivas selkeni ja on lähes tyyntä. Pienoinen usva leijuu pellon päällä sateen ja kosteuden aiheuttamana.
Mittarissa nyt +19,8 astetta, vielä näin lämmintä.

Eip tässä muuta. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 4.6.2014 - keskiviikko
« Vastaus #23 : 04.06.14 - klo:22:06 »

Olipa lämmin päivä, mutta meni sisätiloissa kylläkin. On niin kesäinen keli vieläkin +20 astetta. Koivun lehti kasvaa silimissä.
Kauniita kuvia ketjussa ja Vera niin söpönä vielä.
Meillä alkaa kohta yötön yö, joka jatkuu kauas heinäkuulle... parasta aikaa, sanon.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 4.6.2014 - keskiviikko
« Vastaus #24 : 04.06.14 - klo:22:51 »

Pyykinpesussa mennyt tää päivä, 4 koneellista pesin. Lakanat ja pyyhkeet ja laudeliinat mökiltä ja sit normi vaatepyykit siihen päälle. Onneksi tuolla alakerrassa on kuivaushuone minne saa kuivumaan, ei nää kotiin mihinkään mahtuis.

Laitoin tänään myös mustaherukanlehdistä Louhisaaren juomaa tulemaan, se on niin hyvää.

Huomenna sit taas takaisin mökille. Vaikka onhan tämä välillä kiva olla täällä sivistyksenkin parissa. Sisävessa, vesi tulee hanasta yms. mukavaa. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sylvia

  • Seniori
  • ****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 369
Vs: 4.6.2014 - keskiviikko
« Vastaus #25 : 04.06.14 - klo:22:57 »

Ehtoota ! Vieraileva " kurkistelija " tuli käymään. Piti tuota mesen yötöntä yötä kommentoida. Ei sitä tämmönen etelän ihminen ymmärrä, kun ei ole moista kokenut. Hienoa aikaa se varmasti on, sopis mainiosti minullekin. Talvella sit se kaamos, mikä myös aikamoinen ajanajakso vuodenaikojen kierrossa. Jaksaisinkohan ?
    Paranemista Marlen sormelle.
    Onnittelut hyvistä labratuloksista  [:-)]

Levollista yötä pönttöihin !
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 767
  • Itä-Uusimaa
Vs: 4.6.2014 - keskiviikko
« Vastaus #26 : 05.06.14 - klo:08:40 »

Kivoja kuvia  [:-)] Ihana nappisilmä Vera  [:36]

Hienoa, että telkkisen veriarvot oli hyvät  [:-)]

Marlen napsusormelle paranemisia  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 738
  • Lahti
Vs: 4.6.2014 - keskiviikko
« Vastaus #27 : 05.06.14 - klo:10:11 »

Kiitos pönttöystävät toivotuksistanne ja Vera kehuistanne :-))

Marlen " napsusormelle" paranemis toivotukset. Äidilläni on sama vika. Saanut useasti kortisoonia siihen.

Ai tuli ihan Louhisaaren juoman maku suuhun kun Tiina mainitsi sitä tehneensä. Olen joskus saanut sitä ystävältäni kesäjuomaksi. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö
 

Sivu luotiin 0.316 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.