Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 15.7.2014 tiistai  (Luettu 277 kertaa)

Pyyhältäjä

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 169
Vs: 15.7.2014 tiistai
« Vastaus #15 : 15.07.14 - klo:20:36 »

Hyvää tiistai-iltaa!  [:-)]

Vasta hetki sitten uskalsin avata koneen, sillä koko päivän on vähän väliä ukkonen paukutellut ja sadellut kaatamalla isoja pisaroita. Välissä on paistellut aurinko niinkuin tälläkin hetkellä. Eilen oli samanlaista, mutta ukkonen oli kovemmin päällä. Sähkötkin oli hetken poikki eilen ja tänään. Lämmintä on ollut, aamusta heti 20 asteen tuntumassa ja päivänpaisteessa 24 astetta. Ukkoskuurojen aikana lämpö laski 18 asteeseen. Oli lämmintä sadevettä, kun kävelin sateessa paljain jaloin kotipihan lätäköistä. Kesäisin laitan kengät vain, kun menen "ihmisten ilmoille".

Kauniit ruusut Mesen kuvissa ja toisessa on mantu(?)kimalainenkin!  [:-)] Aikaisin olet kampanisuja leiponut, mutta paras aikahan se näin helteillä on, kun ei vielä sisällä ole turhan kuuma.

Kiitos Pyryharakalle jälleen kivasta palapelistä. Sen tein ennekuin kirjauduin sisään. Melkein kahdeksansataa palapeliä!  [:-)] Se on paljon ja vielä enemmän, kun siellä voi saman palapelin tehdä monin erilaisin paloin. Itse tykkään eniten niistä swirlseistä ja lizardeista. Nyt vaihdoin noihin ensimmäisiin.

Täällä moni sanoo palapeliä nimellä palis. Minulle se tuo mieleen paikallisen kaupunginosan Palosaaren, jota etenkin nuoriso sanoo Palikseksi ja me vanhat Bräntööksi  :-)) (Brändö ruåttiksi) Olen joskus lapsena asunut siellä hetken.

Toivottavasti Telkkisen hammas on nyt saatu hoidettua kuntoon ja toivon myös, ettei hetkeen tulisi hammasvaivoja sinulle, kun jo tuo juurihoito ottaa oman aikansa ja useita käyntejä varmaankin tulee. Jaksamista sinulle siihen rumbaan! Minulla on yksi hammas juurihoidettu 14 vuotta sitten ja sen jälkeen on pysynyt suu kunnossa. Harmittaa vaan, kun se hoidettu hammas on hieman tummunut. Pitäisi mennä hammaslääkäriin, niin saisivat laserilla valkaista sen ja samalla tarkistaa muutkin hampaat. Ei vaan saa aikaiseksi, kun ei ole mitään akuuttia kipua ja särkyä.

Jokaiselle toivotan hyvää illan jatkoa!

 En ehdi nyt pitempään olla, kun tuli kaveri käymään, enkä kehtaa istua täällä vain yksikseni näpyttelemässä.

 [:-)]







Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: 15.7.2014 tiistai
« Vastaus #16 : 15.07.14 - klo:20:46 »

Meseltä ihanat ruusukuvat! [:-)]

Nyt aurinkoa, tuulta edelleen.
Mittarissa +20,8 astetta.

Ukkosia ei sitten sen kummemmin tullutkaan, ainakaan vielä.

Hyv yöt nyt kaikille!   [:54]    [:75]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 15.7.2014 tiistai
« Vastaus #17 : 15.07.14 - klo:20:48 »

Kävi meillä ukkonenkin, kone piti olla kiinni muutaman tunnin. Vettä tuli aika railakkaasti ja kasteli minun pyykitkin. Raikasti ilmaa mukavasti.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 51 590
Vs: 15.7.2014 tiistai
« Vastaus #18 : 15.07.14 - klo:20:49 »

Meseltä kauniit ruusut  [:-)]

Minäkin tykkään näistä swirlseistä ja lizardeista, eli palapelin paloista. Teen usein noilla vielä toiseen kertaan.
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 15.7.2014 tiistai
« Vastaus #19 : 15.07.14 - klo:21:06 »

Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 51 590
Vs: 15.7.2014 tiistai
« Vastaus #20 : 15.07.14 - klo:23:21 »

Kiitti! Täytyi tuo tehdä vielä illan päätteeksi, kun oli niin mukavilla paloilla. Aikaa meni 15:38  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.205 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.