Hei vain kaikille!
Ihana söpöläinen Mesiksen kuvassa. Tuollainen tassutteli aamulla vastaan, kun olin menossa töihin. Oliko teidän Serissä rotikkaa ja jotain muuta? Mielestäni rotikat on tosi reiluja ja tottelevaisia koiria, vaikka toki tietynlaista itsepäisyyttäkin löytyy. Kavereillani on (ja on ollut) sellaisia ja olen sitten päässyt tutustumaan läheltä kyseiseen rotuun.
Hamsterit on myös mukavia pikkuotuksia. Minullakin on joskus nuorena ollut useampia ja nyt yhdellä lapsenlapsellani on kohta kaksi vuotta täyttävä hamsu. Söpö, mutta aika laiska otus se on, eikä touhua läheskään niin paljon, mitä Mesis kertoili Syristä ja mitä Marleena kertoi siitä mopoilevasta ja juomapullon alla peseytyvästä hamsustaan.
Lämmin päivä on ollut täälläkin, vaikka hellelukemille ei olla päästykään. Tänään on ollut koko päivän 20 astetta varjossa ja aika kova lounaan puoleinen tuuli. Tänään ei satanut, mutta eilen illalla ja viime yönäkin ehkä satoi. Menin nukkumaan aikaisin ja nukuin hyvin siihen saakka, kunnes herätyspiipitys keskeytti hyvät unet. Töissä oli koko päivän palaveri, kun suunnittelimme tulevaa toimintaa. Meinas vähän nukuttaa lounaan jälkeen, kun oli niin hiljaista ja puheetkin tuli sen varran tasaisesti, että alkoi luomet lupsahdella. Noin minulle käy aina, jos palaverit tai muut katseltavat diat tai videot on liian tasaisella tyylillä esitetty. Huomenna sitten on tavallinen päivä ja sen mukaiset hulinat.
Pyryharakalle jälleen kiitos palapelistä. Teen sen illemmalla. Nyt on kahvin aika ja hetki aikaa istua koneella. Ostin muuten seiskaveikkaa kolme kerää ja aloitin eilen tekemään villasukkia. Se on mukavaa ja rentouttavaa puuhaa ja saa jotain näkyvääkin aikaan.
Jokaiselle oikein hyvää tämän illan jatkoa