Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 12.08.2014 Tiistai  (Luettu 513 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 12.08.2014 Tiistai
« Vastaus #15 : 12.08.14 - klo:20:47 »

Kyllä minäkin olen moneen kertaan ajatellut, ettei täällä moni enää lemmikeistään kerro mitään.
Teidän edesmenneet on mielessä ja joskus olen niitä ketjuja katsellutkin. Onko kohta enää ketään muuta kun Vera ja Mörri  [:-)] sekä muutama satunnainen kulkija :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 12.08.14 - klo:20:55 »

Pitäisköhän vielä ottaa hamsteri  :-)). Ei vaiskaan. Täällä on niin huonot mahdollisuudet päästää sitä juoksentelemaan, ja koin Syrin kohdalla niin suurta luopumisen tuskaa, että en ota enää.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #17 : 12.08.14 - klo:21:01 »

Varmaan usein tulee mieleen ajatus uudesta suloisesta pienestä hamsterista tai jostain muusta karviaisesta...mutta sitten tosiaan se luopumisen tuska, sitä kun miettii, niin ymmärrän päätöksen.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #18 : 12.08.14 - klo:21:13 »

Iltaa Lapista! Sateheksi meni tämäkin päivä...aamusta oli selkeempää.

Kuka muisti minut? ...  [:-)]

Mörri helteellä häkissä, hyvin viihtyi poika varjoissa.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Pyyhältäjä

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 12.08.14 - klo:21:50 »

Mesis! Kyllä se lapsenlapsen hamsteri liikkuu öisinkin vähän. Se on aina ollut sellainen, ettei sitä näe kuin sattumalta, kun se hakee ruokaa tai vähän siivoaa nukkumiskoppiaan.

Mörrin ja Veran lisäksi Zeenerillä ja JaTalla on Santtu-kissa ja jos oikein muistan, niin musta koirakin ja Annulixilla on joskus ollut kuvia poikansa huskykarhukoirasta. Nämä nyt tuli mieleen ensimmäisenä ja onhan Mummelillakin Tiituli  [:-)]

Kivan vilpoisan näköinen tarha Mörrillä. Ei tarvitse helteessä läähättää. Vai onko siellä pohjoisessa ollut monen päivän helteitä, niinkuin täällä etelämpänä on ollut?

Kyllä omatkin lemmikit on muistoina ja voi olla, etten enää ota lemmikkiä. Saa nyt nähdä. Koirasta tykkäisin kyllä. Kissoja, hamstereita, kaneja, kilpikonnia, lintuja, maaoravia, käärme ja kaloja meillä on ollut. Viime vuosina parhaat lemmikit on olleet pihalinnut ja kavereitten koirat, joita voi lainata lenkkikaveriksi  [:-)]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 12.08.14 - klo:21:51 »

Tiistain ehtoota
Kiiruusti kuluvat päivät töissä ja iltaisin on aina jotain mukavaa pihapuuhailua, kuten riippukeinuilua, majojen poimintaa . . .ei malta koneen äärellä istuskella.  Täällä oli aamupäivä sateinen mutta nyt iltaa kohden on sää seljennyt ja nyt on aivan selkeää. Lämmintä piisannut tänäänkin + 23,4 on ylin lukema.
Varmaan usein tulee mieleen ajatus uudesta suloisesta pienestä hamsterista tai jostain muusta karviaisesta...mutta sitten tosiaan se luopumisen tuska, sitä kun miettii, niin ymmärrän päätöksen.
Mieli tekisi uutta koiraa, mutta juuri tuo luopumisen tuska  - ja toisaalta ollaan aika reissaavaa porukkaa niin parempi olla ilman lemmikkiä. Meillä kahdella pojalla koiria, jotka käyvät meitä ilahduttamassa viikottain.  [:-)]
Mukava on lukea lemmikkijuttuja ja kuvia katsella täällä.
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 12.08.14 - klo:21:52 »

Mörri  [:36]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 12.08.14 - klo:23:05 »

Nauravaisen näköinen Mörri  [:36]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 13.08.14 - klo:12:34 »

Päivää. Eilen tehtiin retki mallanluonnonpuistoon. En muistanutkaan miten rankka se oli mulle.
Alkumatka meni hyvin, aurinkoa paistoi ja matkan teko maistio. Viivyttiin tovi kolmenvaltakunnan
Rajapyykillä ja käytiin laittamassa nimet kuohkimajärven vieraskirjaaan. SItten lähdettiin tekemään
Matkaa. Mä olin aina jumbo [8-)]  Alle puolen välin alkoi pisartelemaan . Pontso päälle mutta mun
Kevytuntsikka oli jo valmiiksi hiestä märkä. Matkaan kuului myös usean louhikon ylityksiä. NIitä
Oli enemmän kuin muistin.Epävarmuus kivienpäällä, varsinkin märkien, teki mulle tepposia pitkin
Matkaa, panikoin., panikoin koko matkan ja hidastin muiden kulkemista. Onneksi mulla oli matkassa
Ymmärtäviä ystäviä, ne ei petä, ei jätä. Alkoi hämärtämään, mutta oletin että päästään kyllä
Maantiellä ennen pimeyttä ja niin päästiinkin, hikisinä ja likomärkinä. Tuuli tunturissa viilensi
Märkää ihmistä, joskus tuntui kuin  jääkylmä viima olisi pureutunut luihin ja ytimiin mutta
PAKKO pisti menemään eteenpäin. Tiellä sitten kaveri kaivoi puhelimen mun pontson alta kun
En itse siihen kyennyt. Soitin taksia josta tuli viesti että olen kuuluvuus alueen ulkopuolella. Jätin
Yhteystietoni ja aloitettiin maantiekävely. Vettä tuli kaaamalla. Onneksi taksi oli saanut viestini
Ja yks kaks olikin vieressämme. Kiitin luojaa! Kello jotakin puoli yksi. Reissun aloitimme puoli kolme.
Normaanli kävelyllä tuon olisi kuulunut mennä kuuteen tuntiin. Mä oli aikamoinen hidaste kun jouduin
Paniikissa seisomaan aina tovin ja vetämään ilmaa keuhkoihin. Kuntoakaan ei ollut niin paljon kuin
Luulin. Moni kaunis maisema tuli mentyä ohi ilman että olisi jäänyt sitä ihastelemaan, se  sade.
laitettiin sauna heti päälle kun päästiin mökkiin ja kyllä se tekikin hyvää. Tämä oli sitten viimeinen
Kerta kun mallaan lähdin ja ikimuistoinen.

[:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 13.08.14 - klo:12:45 »

Olipas Marlella aikamoinen retki. Onneksi taksi tuli noutamaan ja pääsitte saunan lämpöön. Toivottavasti et nyt sitten sairastu, kun kastuit ja kävi tuuli.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #25 : 13.08.14 - klo:13:23 »

Ihana kuva Mörristä on niin suloinen koira, että! [:-)]

Marlelta tarinaa retkeltä ja tsemppiä eteenpäin reissuun! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #26 : 13.08.14 - klo:17:44 »

Iltaa Lapista! Sateheksi meni tämäkin päivä...aamusta oli selkeempää.

Kuka muisti minut? ...  [:-)]

Mörri helteellä häkissä, hyvin viihtyi poika varjoissa.

Aika moni muisti [:-)]

Marlella on hyvä kaveri porukka retkellä mukana...siis kaveria ei jätetä vaikka kuinka muiden matkanteko hidastuu. Mikäpä on reissata kun saa tukea ja turvaa jos omat voimat pettää tai tulee muita mutkia matkaan.
Tsemppiä edelleenkin reissuun. Ollaan hengessä mukana. Ainakin näin uskon, että muutkin kun minä sinua ajattelee [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #27 : 13.08.14 - klo:18:39 »

Nih! Marlella on hyvä porukka...kaveria ei jätetä! Samanlaisen olemattomuuden tunteen koin tänään, kun koitin marjametsässä rämpiä. Pää ois mennyt, mutta jalat ei tullu perässä. Ihan alkoi suivauttamaan jo tämä vanheneminen ja kaikkien kremppojen tuleminen. Sisulla sitten painelin vaaranlaitaa, ylös kivikkoa, joka ennen oli niin mukava kavuta, nyt askel tökkäsi melkein joka kiveen.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 14.08.14 - klo:01:36 »

Mese, melkein kuin kohtalotoveri [:22]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.284 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.