Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntai, 16. marraskuuta 2014  (Luettu 496 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Sunnuntai, 16. marraskuuta 2014
« Vastaus #15 : 16.11.14 - klo:15:41 »

Aurinkokin näyttäytyi tänään. Vähän oli pilvessä.  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 16.11.14 - klo:16:46 »

Mesen kirjoitukseen vastaan, että minulla on yksi ystävä jolla ei ole tv:tä, ei kännykkää, ei tietsikkaa. Elää kuitenkin ihan tässä nykyajassa joka päivä. Hän kirjoittaa minulle kerran kuussa kirjeen ja minä kirjoitan hänelle.
Toki soittelemme puhelimellakin eli pidämme kyllä tiiviisti yhteyttä. Joten vastaan, että tulee kirjoiteltua muitakin kun kortteja. (hänellä on lankapuhelin).

Minä joskus luen lemmikkipalstoja, ja siellä jos joku kysyy ihan asiallisen kysymyksen liittyen vaikkapa koiransa sairastamiseen, niin taatusti tulee joltain vastaus ihan kun pamauttaisi nyrkillä turpaan. Siis ei voida asiallisesti
toisen kysymykseen vastata. Että siinä suhteessa tämä pönttölä on mielestäni tosi tasapainoinen foorumi.
Kaikkien kukkien annetaan kukkia ja jokainen kirjoittaja on tärkeä vaikka ei aina tule kommenttia laitettua kirjoituksiin. [:-)] [:-)] Johtunee siitä, ettei osaa sillä hetkellä asiasta sanoa mitään sanomisen arvoista.
Oman pään sisällä ei synny sanottavaa.

Mesis on nähnyt  harvinaisen ilmiön [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #17 : 16.11.14 - klo:17:56 »

Asiaa oli tässä ketjussa. [:-)]

Telkkiseltä ihana kuva Verasta "kukkulan kuninkaasta"! [:-)]

Pyrikseltä hauska vanha todistus! :-))

Mesellä on mukavia lintuja ruokinnalla! [:-)]
Kirjeitä kirjoitin ihan tässä muutama päivä taaksepäin, mutta yleensä hyvin harvoin tulee kiroitettua, paitsi postikortteja just jouluna ja synttäreihin.

Mesis laittoi hauskat tenavajutut lainauksena! :-))
Ihana kuva myöskin! [:-)]

Pönttöfoorumi is best!  [:5]

[:37]   [:30]   [:37]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #18 : 16.11.14 - klo:22:25 »

Raotan hieman ovea, heitän hatun, tuleeko se takaisin, ei tullut joten rohkenen jatkaa  [:-)]

Tovi jos toinenkin on mennyt kun tänne viimeksi olen kirjoitellut. Noiden hoitojen jälkeinen
aika on mennyt vähän kuin sumussa, eikä ole siitä arjen syrjästä saanut oikein kiinni.  Oikeastaan
nyt viime keväänä ikäänkuin silmät aukenivat ja tajusi että hei aurinko paistaa ja elämää on
muuallakin kuin tämän Mikkosen mökin sisällä.

Joka kerta kun täällä olen lukemassa käynyt ja täällä on kaivattu entisä kirjoittelijoita on pala
noussut kurkkuun ja miettinyt että miksi sitä ei saa itsestään irti jotta antais edes jotain viestiä
itsestään.  Mutta ehkä se tämä pitkä hiljaiselo on nostanut kynnyksen turhan korkeaksi.

Ehkä se tästä lähtee ja olen muutenkin mennut mukaan yhteiseen toimintaan.  Tänne perustettiin
"mummun kammari" , joka toimii täysin vapaaehtoisvoimin, saimme kapungilta talon, entisen
pikkupappilan käyttöömme.  Täydessä työn touhussa nyt on oltu mukana ja kolme ja puolituhatta
käyntimäärää oli jo viime kuussa. Kävijät tykkää ja tulevat päivä toisensa jälkeen aina uudestaan.

Tästä vois kirjoittaa vaikka kokonaisen stoorin, mutta toisella kertaa sitten.
Niin hei, sain muuten tuosta syövästä terveen paperit viime käynnillä, että se siitä sitten  [:-)]
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #19 : 17.11.14 - klo:05:08 »

[:5] Kaikille positiivisille tapahtumille [:5]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #20 : 17.11.14 - klo:07:20 »

Ihanaa kuulla Tahmatassun kuulumisia ja hienoa kun syöpä on tältä erää voiton puolella! [:30]
Tsemppiä elämään eteenpäin! [:5]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 17.11.14 - klo:07:32 »

Onpa mukava kuulla Tahmatassulta noin hyviä uutisia. Syöpäkin on selätetty, mikä on tosi hieno asia. Kiva kun tulit kirjoittelemaan  [:30]. Tuosta "mummun kammarista" olisi kiva kuulla lisää.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 17.11.14 - klo:07:49 »

Onpa mukava kuulla Tahmatassulta noin hyviä uutisia. Syöpäkin on selätetty, mikä on tosi hieno asia. Kiva kun tulit kirjoittelemaan  [:30]. Tuosta "mummun kammarista" olisi kiva kuulla lisää.

Onnittelut terveen papereista ja mukava että palasit kirjoittelemaan. Pitkäaikaisten pönttöläisten kuulumisia on aina kiva saada. Mummun kammarista haluaisin tietää minäkin.

[:57]

Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #23 : 17.11.14 - klo:09:04 »

Aivan ihana kuva Verasta  [:36] ja Mesikseltä aurinko  [:-)]

Ois se kauheeta jos todistuksessa lukisi "oikein mitätön"  [NUT] :-))

Mesellä kivasti tirppoja. Kuukkeleista oon niin kade  [?-/]

Kiva kuulla Tahmatassusta,  [:-)] ja syövän selättämiselle  [KIPPIS]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 17.11.14 - klo:12:07 »

Kiitos Vera kehuista. Olen niin onnellinen kun tytteli voi hyvin sen leikkauksen jälkeen. [:-)]

Onpa todella kiva kuulla Tahmatassusta ja hyvistä uutisistasi.  [:30] Usein olet sinäkin mielessäni ollut ( ja moni muukin) ja olen toivonut sinulle kaikkea hyvää. Kun jaksat ja aikasi antaa kerro ihmeessä mummun kammarista meille.
Se on varmaan paikka missä kaikilla on kiva olla, joten toiminnasta kertominen tuo meille lukijoillekin taatusti
mielihyvää. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #25 : 17.11.14 - klo:14:24 »

Olen tänne  silloin tällöin kirjoitellut. Yksinpuhelu vaan on aika turhauttavaa.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #26 : 17.11.14 - klo:14:32 »

Mitä kakskyt piikkisille kuuluu [:10] [:10] [:10] [:10] [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 17.11.14 - klo:16:31 »

Jokainen pönttöläinen on laulun arvoinen.
Jokaisen kirjoitus on tärkeää.  [:-)]

Kirjattu
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 5.211 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.