Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hauskaa tai ei...  (Luettu 1191 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 717
  • Lahti
Vs: Hauskaa tai ei...
« Vastaus #15 : 09.12.14 - klo:20:09 »

Mukava Jarmo, kun laitat näitä piristys juttuja tänne. Jotain hupia eloon [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Hauskaa tai ei...
« Vastaus #16 : 09.12.14 - klo:20:24 »

Huh, huh... kylläpä nauratti vitsit! [:-DD] :-))

Ja samaa mieltä, että kiva on näitä piristyksiä lukea. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Lentsu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 615
Vs: Hauskaa tai ei...
« Vastaus #17 : 10.12.14 - klo:00:24 »


- Miksi blondin aivot ovat rusinan kokoiset?
 - Ne ovat pahasti turvoksissa.



KOPIOITA

Mä oon kuullu tämän saman jutun basistista  [:-DD]
Kirjattu
"Elämän tarkoitus on neljäkymmentäkaksi"

Lentsu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 871
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Hauskaa tai ei...
« Vastaus #18 : 10.12.14 - klo:18:40 »

Vaseliinilla käyvä auto

Olipa kerran ruotsalaissyntyinen keksijä, joka asui  kaukana kaupungista, syrjäisessä ja hiljaisessa metsätorpassa. Tämä mies  sai valmiiksi uuden keksintönsä -autonmoottorin, joka toimii paitsi  bensiinillä, myös vaseliinilla.

Keksijä asensi moottorin vanhaan autoonsa ja lähti  ajelemaan kaupunkia kohti, tarkoituksenaan myydä keksintö  autotehtaalle. Matka oli pitkä, alkoi hämärtää...

Samaan aikaan oli varsin itsepäinen ja epäsopuisa  perhe lopettelemassa illallistaan. Kinaa synnytti epäselvyys siitä, kuka  tiskaisi astiat.

- Minä en tiskaa, se on akkojen hommaa, karjaisi  isä.
 - Minä laitoin ruuan, en tiskaa, valitti äiti.
 - Mä oon tiskannu joka ilta tällä viikolla, ei oo  mun vuoro, kimitti tytär.

 Riita jatkui ja jatkui, kukaan ei antanut periksi.  Lopulta perhe päätti, että jokainen käy alasti selälleen keittiön  lattialle makaamaan. Se, joka ensiksi liikkuisi, nauraisi tai sanoisi jotakin, joutuisi tiskaamaan.

Perhe riisuutui ja asettui makuulle keittiön lattialle...

Keksijä huomasi hajamielisyyksissään unohtaneensa tankata autonsa. Auto alkoi nykiä ja lopulta pysähtyi tankki tyhjänä  tienposkeen. Keksijä nousi autostaan ja tähyili ympärilleen ja havaitsi valoa  muutaman sadanmetrin päässä. Toiveikkaana hän lähti hakemaan bensiiniä  lainaksi.

Keksijä saapui talolle ja koputti oveen. Kukaan ei  tullut avaamaan. Outoa, talossa paloi kuitenkin kaikki valot. Hän avasi  oven ja astui sisälle. Hämmästyksekseen keksijä näki talonväen makaamassa  alastomana keskellä keittiön lattiaa. Hän päätti kuitenkin kysyä apua.

- Anteeksi, olisiko teillä lainata vähän bensaa,  kun minun autoni jäi tuohon tielle ? - Minä maksan tietysti, hän sanoi. Kukaan ei vastannut.

Keksijä kohautti harteitaan ja alkoi itse  etsiskellä bensiiniä. Keittiön komeroita tutkiessaan hän ei voinut olla  huomaamatta, kuinka hyvännäköinen perheen tytär oli. Koska kukaan talonväestä ei  reagoinut häneen mitenkään, päätti keksijä käyttää tilaisuutta hyväkseen ja  naida napautti tytärtä.

Suoritettuaan toimensa ilman häiriötä keksijä  oivalsi, että autotallistahan sitä bensaa pitäisi katsella. Hän meni talliin,  mutta etsintä päättyi edelleen tuloksetta.

Palattuaan takaisin keittiöön hän totesi, ettei  äidissäkään oikeastaan mitään vikaa ollut. Ja ei kun toimeen. Keksijä  kiksautti perheen  äitiäkin.

Vielä olisi tietenkin mahdollista, että vintillä on  kanisteri. Keksijä kipusi ylös, mutta turhaan hän sieltä mitään  haeskeli. Bensiiniä ei talossa kertakaikkiaan ollut. Harmistuneena hän jälleen  palasi keittiöön. Siinä talonväkeä katsellessaan hän yhtäkkiä muisti moottorinsa erikoisuuden.

- Olisikohan täällä jossain vaseliinia, hän tokaisi  ääneen itselleen.

Silloin perheen isä nousi pystyyn ja karjaisi:

- Ei saatana, minä tiskaan !!!
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 871
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Hauskaa tai ei...
« Vastaus #19 : 10.12.14 - klo:18:41 »

Ilman seksiä uskonnollisista syistä

Poikkesin viime kesänä erään kaupungin torilla ja siellä oli kerääntyneenä joukko ihmisiä kojun eteen. Jäin kuuntelemaan siinä ja selvisi, että kyseessä oli jokin uusi uskonlahkon kannattajien keräys.

Periaatteena heillä oli, että ennen liittymistä piti olla 2 viikkoa ilman seksiä.

Ensimmäisenä siihen tuli vanhahko pariskunta ja kertoi tapahtumasta:
 -"Meillä on menny tosi helposti nämä 2 viikkoa, ei mitään ongelmaa"
 Pappi toivotti heidät tervetulleeksi seurakuntaansa.

Seuraavana tuli about nelikymppinen pariskunta.
 - "Ensimmäinen viikko meni ihan ok, mutta sitten toinen viikko tuotti vaikeutta. Kun siinä sitten kävi jumpassa, niin toisenkin viikon kesti kuitenkin."
 Pappi toivotti heidätkin tervetulleeksi seurakuntaansa.

Viimeisenä tuli parikymppinen pariskunta. Mies selitti papille:
 - "Pari ensimmäistä päivää meni hyvin, mutta sitten tuli tosi tuskanen olo. Millään ei ois jaksanu enempää ja sitten neljäntenä päivänä vaimolta putos makaronipussi maahan. Kun se sitä sitten kumartu nostaan, niin näky oli sellanen, että minä sorruin vaimon kanssa seksiin."
 - "Ymmärrätte kai, ettette tuon jälkeen oikein ole nyt tervetulleita tähän seurakuntaan", selitti pappi.
 - "Joo, ymmärretään", sanoi pariskunta, "emme me ole oikein tervetulleita enää siihen Citymarketiinkaan".
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 871
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Hauskaa tai ei...
« Vastaus #20 : 10.12.14 - klo:18:44 »

• Aikakone sai uuden treenikämpän. Sani teetti tilat.
•Gorbatshovilla oli omituinen päähänpinttymä.
•Kissat protestoivat menemällä naulakkoon.
•Kustavilainen tilaa olutta rahtina: "Milloin olut on kustavissa?"
•Lakimies tietää kaikenlaista.
•Lensi ulos sähköasentajalinjalta. Teki vääriä johtopäätöksiä.
•Lontoon vartijoiden talvisotahenkeä: "Toweria ei jätetä!"
•Mistä alkuihminen sai kipinän tulentekoon?
•Mistä johtuu, että seksiä harrastetaan useimmiten kännissä? Olisi kiva saada selvää.
•Morsian katosi, mutta vainukoira pääsi vihille.
•Mykkä kissa on mauton.
•Nikottelulääkkeen keksijä sai hikoilla omaisuutensa.
•Nykyiset avovankilat pitävät vankilanjohtajia pakokauhun vallassa.
•Surisiko kärpänen kaverin kuollessa?
•Tekevälle sattuu: Ompeluvirheen takia napit vastakkain paitatehtaalla!
•Tytöt varokaa: Intian matkalla on aina vaarassa, että guru tulee puseroon.
•Vangilla on karatessa musta vyö.
•Vein autoni korjattavaksi vaihteen vuoksi.
•Vihanneskauppiaan hintalappu meni väärään kurkkuun.
•Blackmetalisti antoi ensijulkaisulleen nimeksi "Demoni".
•Muusikko oli alkanut lammasfarmariksi. Eräänä iltapäivänä kaverit tulivat kyselemään, josko farmari lähtisi baariin kaljalle. "Enpä taida keritä tänään", muusikko-farmari totesi ja lähti kaljalle.
•Nörtti ei päässyt koodauksen MM-kisoihin, sillä hänellä ei ollut näyttöä.
•Naamioitumisen mestari meni sukkana läpi turvatarkastuksesta.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 871
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Hauskaa tai ei...
« Vastaus #21 : 10.12.14 - klo:18:50 »

K-18

Basisti oli häämatkalla Turusta Tampereelle. Hän pysäytti auton Tampereen pikkutielle ja työnsi kätensä vaimon pikkuhousuihin, johon vaimo: - Voit mennä toki pidemmällekin, ollaanhan me nyt naimisissakin. Basisti ajoi Vaasaan...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 755
  • Itä-Uusimaa
Vs: Hauskaa tai ei...
« Vastaus #22 : 11.12.14 - klo:09:26 »

 [:17] :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Hauskaa tai ei...
« Vastaus #23 : 11.12.14 - klo:09:42 »

ha-ha-haaaa... hauskoja olivat   [:-DD] :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Hauskaa tai ei...
« Vastaus #24 : 12.12.14 - klo:10:38 »

 :-))
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 717
  • Lahti
Vs: Hauskaa tai ei...
« Vastaus #25 : 12.12.14 - klo:15:09 »

 [:-)] aina sitä jollain välähtää!! [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 871
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Hauskaa tai ei...
« Vastaus #26 : 14.12.14 - klo:20:08 »

Maailmanloppu


Jumala oli kyllästynyt maapallon menoon ja päätti räjäyttää maapallon palasiksi viikon kuluttua. Sitä ennen hän kuitenkin päätti kutsua maasta 3 tärkeää ihmistä kuulemaan asiasta salaman iskun avulla. Salama iski ja Jumalan puhuttelussa taivaissa olivat Amerikan presidentti Barack Obama, Venäjän presidentti Dmitri Medvedev ja Microsoftin pääjohtaja Bill Gates. Jumala ilmoitti heille maapallon tuhoamisesta ja palautti salaman iskulla maan asukit takaisin maan pinnalle.

Barack Obama kutsui hallituksen heti kokoon ja ilmoitti: -Minulla on teille sekä hyviä, että huonoja uutisia. Hyvä uutinen on se , että Jumala on sittenkin olemassa, ja huono on se, että maailmanloppu tulee viikon kuluttua.

Dmitri Medvedev kutsui myös hallituksensa koolle ja ilmoitti, että hänellä on huonoja ja vielä huonompia uutisia: -Huono uutinen on se, että me olimme väärässä, Jumala on sittenkin olemassa. Vielä huonompi uutinen on se, että maailmanloppu tulee viikon päästä.

Bill Gates kutsui johtoryhmänsä koolle ja sanoi, että hänellä on sekä hyviä että oikein hyviä uutisia: -Hyvä uutinen on se, että minä kuulun Jumalan mielestä maailman kolmen tärkeimmän ihmisen joukkoon. Mutta vielä parempi uutinen on se, että teidän ei tarvitse enää tästä päivästä lähtien välittää Windows Vistan ohjelmointivirheistä.
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 871
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Hauskaa tai ei...
« Vastaus #27 : 14.12.14 - klo:20:09 »

Lentoemäntä


Finnairin koneen perämies unohti laskeutumiskuulutuksen jälkeen mikrofonin päälle. Matkustamossa matkustavat kuuluivat selvästi seuraavat suunnitelmat:” Heti kun on kone kuitattu ulos, meikä sihauttaa kylmän kaljatölkin auki ja heti kohta niksautan sitä tämän lennon hyvämuotoista blondiemäntää”.
Mainittu emäntä ryntäsi kohti ohjaamoa, mutta kompastui kesken matkan. Matkustajista yksi lausui: -”Ei mikään kiire, tyttöseni, kaverihan sanoi ottavansa sen oluen ensiksi.”
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Hauskaa tai ei...
« Vastaus #28 : 14.12.14 - klo:20:32 »

Nämä luin jo aikaisemmin ja hauskoja ovat jälleen! [:-DD] :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 755
  • Itä-Uusimaa
Vs: Hauskaa tai ei...
« Vastaus #29 : 15.12.14 - klo:09:13 »

 :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -
 

Sivu luotiin 0.245 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.