Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantain pikkutu*ma vitsi!  (Luettu 34733 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 208
Vs: Lauantain pikkutu*ma vitsi!
« Vastaus #420 : 18.06.26 - klo:08:52 »

 :-)) :-))
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 304
  • Lahti
Vs: Lauantain pikkutu*ma vitsi!
« Vastaus #421 : 18.06.26 - klo:18:59 »

Puujalkaa [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 62 391
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantain pikkutu*ma vitsi!
« Vastaus #422 : 18.06.26 - klo:19:36 »

 [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 208
Vs: Lauantain pikkutu*ma vitsi!
« Vastaus #423 : 18.06.26 - klo:20:08 »

 :-)) :-)) :-))
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 304
  • Lahti
Vs: Lauantain pikkutu*ma vitsi!
« Vastaus #424 : 25.06.26 - klo:16:15 »

Varoitus vitsi [:-)] vai kuin tämän tulkitsis [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 208
Vs: Lauantain pikkutu*ma vitsi!
« Vastaus #425 : 25.06.26 - klo:20:55 »

 [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 62 391
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantain pikkutu*ma vitsi!
« Vastaus #426 : 26.06.26 - klo:07:47 »

 :-)) :-))
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 27 585
  • Itä-Uusimaa
Vs: Lauantain pikkutu*ma vitsi!
« Vastaus #427 : 26.06.26 - klo:08:12 »

 [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

jaTa69

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 755
Vs: Lauantain pikkutu*ma vitsi!
« Vastaus #428 : eilen kello 10:00 »

Tämä ei valitettavasti ole vitsi, vaan totisinta totta ja pätee myös puutarhakalusteiden pesuun  [:-I]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 27 585
  • Itä-Uusimaa
Vs: Lauantain pikkutu*ma vitsi!
« Vastaus #429 : eilen kello 11:02 »

 [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 208
Vs: Lauantain pikkutu*ma vitsi!
« Vastaus #430 : eilen kello 12:28 »

 [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 28 304
  • Lahti
Vs: Lauantain pikkutu*ma vitsi!
« Vastaus #431 : tänään kello 16:14 »

Meidän auto aina kohteena, sain tuon saman kuvan :-))

Ei jäitä sovi käyttää  [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 55 208
Vs: Lauantain pikkutu*ma vitsi!
« Vastaus #432 : tänään kello 16:37 »

 :-)) varokaa jäitä  :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.174 sekunnissa. 28 kyselyä tietokannasta.