Eipä ole vielä tullut äänestettyä, mutta kai kuitenkin äänestän. Jos pystyn... Vaikeaa on.
Hassua on, kuinka erilaisia mielipiteitä voi ihmisillä olla... Kai se on niin, että yhtä monta on mieltä kuin on ihmistäkin... Ainakin tuolla "virallisella" listalla on MINUN mielestäni monia upeitakin biisejä! Minun mielestäni nääs esimerkiksi Elämän valttikortit on - ei ehkä upea, mutta ihan oikeasti melkoisen osuvasti sävelletty ja sanoitettu biisi monellekin ihmiselle, mutta joku Juustossa löytyy on hirrrveä. Hirrrveä on myös Viikonloppuisä. Vaikkakin... tai etenkin, kun osaan kuvitella tilanteen, kuinka joku juuri eronnut iskä istuu krapulabissellä kippolassa ja suree kohtaloaan, jonka loppujen lopuksi on itse aiheuttanut itselleen. Noita ihmisiähän löytyy.
Oletteko muuten kukaan koskaan kuulleet Hannen versiota tuolle Viikonloppuisälle? Itse olen sen kerran tai pari 80-luvun loppupuolella kuullut, mutta en sen koommin ole edes kuullut koko versiosta puhuttavan. Siinä sävel on muistaakseni sama kuin alkuperäisessä, mutta kerronta on vaimon. Vaimo kertoo siinä ajasta ennen eroa; kuinka isä oli aina dokailemassa ja kävi vain aamuisin paitaa vaihtamassa kotona jne., jne. Pahus, kun olisi kivaa kuulla se joskus uudestaan!