Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 22.7.2016 perjantai  (Luettu 129 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: 22.7.2016 perjantai
« Vastaus #15 : 22.07.16 - klo:16:38 »


Tuollaista minunkin täytyisi ruveta harrastamaan, kunhan joku vaan aina sanoisi, että nyt lähdet siitä liikkeelle. Mikähän velttous minuun on oikein iskenyt. En käy edes kävelylenkeillä kuin aniharvoin.

Ihan noin tehokkaasti en sentään liiku, hiukan on rauhallisempi tahti.   :-))
Laiskuus iski minullakin, helteellä en jaksanut lähteä ja sitten oli päiviä kun välillä aina sataa pirskautti. Siitä taas sain hyvän tekosyyn jättää menemättä. Tänään ei kumpaakaa syytä enää voinut käyttää.  :-))
Edes nuo syyt ei estänyt minua jäämästä kotiin  :-)). Koitin minä sentään vähän harrastaa hyötyliikuntaa imuroimalla.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: 22.7.2016 perjantai
« Vastaus #16 : 22.07.16 - klo:16:49 »


TV:ssä oli juttua partiolaisten Roihu-leiristä. Kuvissa köllötteli isänsä sylissä vain neljä viikkoa vanha leiriläinen [:-)].
Meidänkin pojanpoika (1,5v) on siellä vanhempineen,vanha konkari: toinen leiri jo menossa :-)).
Pienestä sitä aletaan leireilemään. Se on hyvä. Kestäisi vaan hyvä harrastus ohi murrosiän.
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 22.7.2016 perjantai
« Vastaus #17 : 22.07.16 - klo:17:18 »


Tuollaista minunkin täytyisi ruveta harrastamaan, kunhan joku vaan aina sanoisi, että nyt lähdet siitä liikkeelle. Mikähän velttous minuun on oikein iskenyt. En käy edes kävelylenkeillä kuin aniharvoin.

Ihan noin tehokkaasti en sentään liiku, hiukan on rauhallisempi tahti.   :-))
Laiskuus iski minullakin, helteellä en jaksanut lähteä ja sitten oli päiviä kun välillä aina sataa pirskautti. Siitä taas sain hyvän tekosyyn jättää menemättä. Tänään ei kumpaakaa syytä enää voinut käyttää.  :-))
Edes nuo syyt ei estänyt minua jäämästä kotiin  :-)). Koitin minä sentään vähän harrastaa hyötyliikuntaa imuroimalla.

Liikuntaa se on imurointikin, minulla ainakin tulee aina ihan hiki siinä puuhassa.   [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: 22.7.2016 perjantai
« Vastaus #18 : 22.07.16 - klo:17:30 »

No niin pakkas tulemaan minullakin  :-))
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 742
  • Lahti
Vs: 22.7.2016 perjantai
« Vastaus #19 : 22.07.16 - klo:17:35 »

Minä olen ex partiolainen ja silloin kauan sitten tuli osallistuttua leireille, vaan nyt oma sänky on paras sänky ja onneksi ikä sallii jo laiskottelun vai salliiko.
Ihanaa kun partioharrastus vieläkin kiinnostaa nuoria ja nuorten vanhempiakin.  [KIPPIS]
Ystäväni oli mustikassa ihan tässä leiripaikan läheisyydessä ja sanoi, että voi miten iloista porukkaa siellä näkyi olevan [:-)] vauvasta vaariin. [:-)]

Muistan lukeneeni jonkun sairaanhoitajan kirjoittaman kirjan hoitotyöstään ja hän kertoi kuinka vanhuksia haettiin huoneistaan jumpalle. Joku vanhus oli sanonut, että nyt en jaksa, saanko jäädä petiin. Ei saa jäädä muuten jää sinne lopun iäksi, että mukaan vaan. Vanhus oli vielä sanonut, että kun en jaksa niin onko pakko. Juu on....ja niin tämä hoitaja nosti vanhuksen sängystä, että nyt mennään muiden joukkoon jumppaamaan vaikka pikkusormea liikuttelet kunhan olet mukana. Muutaman askeleen kun pääsivät sängystä, vanhus romahti lattialle ja kuoli siihen paikkaan. Hoitaja kertoi kirjassa, että se pysäytti hänet totaalisesti, ettei enää pakolla vie ketään jumppaamaan. Oli kova opetus hänelle. Hän kirjassa purki tunnetilojaan tapahtuneesta. Minuakin se kosketti kovin kun vieläkin tulee tippa silmään kun mietin kirjan sisältöä kaikkineen. Nimeä en enää muista siis kirjan.

Että sitä lenkkeilee jos jaksaa ja huvittaa. Jos ei niin sitten ihan hyvillä mielin antaa itselleen luvan olla vaan. [:-)]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: 22.7.2016 perjantai
« Vastaus #20 : 22.07.16 - klo:17:56 »

Päivän askareet on hoidettuna ja ruokailtiin jo ja nyt illan viettoa.
Aina vain alkaa ruokailun jälkeen kauheasti raukaisemaan, mut koitetaan vielä pysyä hereillä jonkin aikaa.

Pilvinen päivä muuttui puolipilviseksi tuossa iltapäivällä, että aurinkoakin on ollut näkyvissä.
Samalla alkoi hieman tuulemaan puuskittain.
Mittarissa nyt +20,7 astetta.


Eipä muuta, kuin hyvää illan jatkoa kaikille!  [8-)]


Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: 22.7.2016 perjantai
« Vastaus #21 : 22.07.16 - klo:17:59 »

Onpas hoitajalla ollut raju kokemus.

Kyllä on hyvä vain noudattaa oman elimistön mukaista toimintaa, että liikkeelle, jos siltä tuntuu, mutta laiskotellakin saa.
Kaikki aina ajallaan. [:-)]

Annulixilta ihana kuva! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 622
Vs: 22.7.2016 perjantai
« Vastaus #22 : 22.07.16 - klo:19:41 »

Jäi varmaan ikävänä muistona hoitajalle ikuisesti mieleen  [:-(]. Täytyy vaan toivoa, että sitten joskus omia päätöksiä kunnioitetaan.

Deb laittaa aina ihania kuvia  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.286 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.