Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 13.8.2016 lauantai  (Luettu 146 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 631
Vs: 13.8.2016 lauantai
« Vastaus #15 : 13.08.16 - klo:14:49 »

Sääli tosiaankin karhuparkaa  [:-(] [:´(]. Vaikka niitä pelkäänkin, niin toisaalta ymmärrän, että jos karhu alkaa liikkua ihmisasutusten lähellä, eikä lähde häädöistä huolimatta pois, niin lopettaa se täytyy (kai). Silti se tuntuu surulliselta.

Minni sanoi: "No talvikarvaanhan se tietty vaihtaa  :-)) Kuin mä en sitä tajunnu  [:-DD]"
Minulle se tuli heti mieleen, kun jatkuvasti meillä muutama vuosi sitten vaihdettiin joko talvi-, tai kesäkarvaan, -ja niitä karvoja riitti  :-))


Annulix, kyllä minäkin tänään olen lopun päivää laiskana ollut, että hyvin voisin olla tuossa hymiökuvassa istuskelemassa  :-))


Kylläpä minua huvitti oma kommenttini tussa Debin viestissä, että olen ihan samaa mieltä siitä, että Minnin kanssa kirjoittelemme hauskasti.
Minulle oli tullut pieni lukihäiriö, eli olin lukenut tuon niin, että Minni kirjoittelee hauskasti. Tuossahan ihan hehkutin, että itsekin kirjoittelen hauskasti  [:-DD]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 752
  • Lahti
Vs: 13.8.2016 lauantai
« Vastaus #16 : 13.08.16 - klo:16:33 »

Vettä on sataa tihuuttanut koko päivän. Aika kylmäkin on ilma, joten syksy on ainakin täksi päiväksi tullut.

Äidillä käytiin ja nyt jotenkin aistin, että äiti on nyt erilainen kun ennen. Koko ajan tyrkytti minulle jotain mukaan. Että ota tuo ja tuo mukaasi.
Antoi mummoni vanhan Arabian seinä vaasin ja oman kultaisen rintaneulansa minulle. Veli oli siellä ja sanoi, että ota nyt kun äiti ne haluaa antaa sinulle.
Ehkä meinasi, kun sisko ei ole paikalla, että nyt ainakin veli näki äidin haluavan ne tavarat minulle. Oli tosi vaikeaa ottaa niitä mutta nyt ne ovat täällä minulla ja se kerran oli äitini tahto, niin toimin sen mukaan. [:-)]

Kun olimme lähdössä n.12.30 aikaan, naapuri tuli alaovella vastaan ja sanoi, että mikä lintu istuu meidän oven pielessä puussa, että hän kävi 11 aikaan kaupassa ja lintu oli samassa paikassa jo silloin. Ne sepelihän siinä oli. Eli pitikö sadetta vai muuten vain hömötti siinä. Kun tultiin kotiin oli jo lähtenyt pois siitä. Että ehkä oli poikanen joka oli hyvän sateen suojan löytänyt.




Minnin ja Mesiksen jutusteluille [:72]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: 13.8.2016 lauantai
« Vastaus #17 : 13.08.16 - klo:18:04 »

Vihdoin vähän [:45] tihkuisen ja tuulisen päivän jälkeen.
Tytär meni eilen aamulla sairaalan päivystykseen ja siellä todettiin
umpilisäkkeen tulehdus. Siellä sitten kärvisteli toista vuorokautta,
ennenkuin vihdoin tänään iltapäivällä leikattiin! Onneksi ei ollut kamalan huono olo.
Lentokoneiden temppuilua käytiin katsomassa Malmin kentällä.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 631
Vs: 13.8.2016 lauantai
« Vastaus #18 : 13.08.16 - klo:18:25 »

Äidillä käytiin ja nyt jotenkin aistin, että äiti on nyt erilainen kun ennen. Koko ajan tyrkytti minulle jotain mukaan. Että ota tuo ja tuo mukaasi.
Antoi mummoni vanhan Arabian seinä vaasin ja oman kultaisen rintaneulansa minulle.Oli tosi vaikeaa ottaa niitä mutta nyt ne ovat täällä minulla ja se kerran oli äitini tahto, niin toimin sen mukaan. [:-)]
Äidillesi tuli varmaan hyvä mieli, kun otit ne vastaan.

Hienon kuvan olet napannut.

Onneksi Lauran tyttärellä ei kovat tuskat olleet, kun noin kauan joutui leikkausta odottamaan.
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: 13.8.2016 lauantai
« Vastaus #19 : 13.08.16 - klo:20:33 »

Mesikselle... [:-DD] :-))

Telkkiseltä kiva kuva sepelin sateen suojasta puussa! [:-)]

Olipas tosiaankin Lauran tytär kauan joutunut odottamaan leikkausta, tsemppiä sinne vaan! [:-)]


Nyt vasta sade alkaa olla (ehkä) loppu, kun sinistä taivastakin jo näkyvissä. Äsken vielä tuli paljon vettä.
Tuulikin on hieman rauhoittunut.
Mittarissa nyt +14,6 astetta ja päivän ylin oli +16,9 astetta.

Sademittariin oli tullut noin 15 mm vettä, kun katsoin kiikareilla ikkunasta. Aamulla sitten parempi tarkistus.


Se on jälleen unten aika, joten...

Hyvää yötä kaikille sitten kun menette!




Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 775
  • Itä-Uusimaa
Vs: 13.8.2016 lauantai
« Vastaus #20 : 14.08.16 - klo:08:45 »

Kiva sepeli kuva ja animaatioita  [:-)]

Lauran tyttärelle paranemisia  [:-)]

Mesis  [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 752
  • Lahti
Vs: 13.8.2016 lauantai
« Vastaus #21 : 14.08.16 - klo:10:25 »

Minulta myöskin Lauran tyttärelle pikaista paranemista [:30]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: 13.8.2016 lauantai
« Vastaus #22 : 14.08.16 - klo:11:32 »

Kiitos toivotuksista.
Tytär on jo melko lailla kunnossa ja päässee kotiin illalla.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.213 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.