Kuulumisten päivitystä Turustakin
Jo eilen illalla myöhään kirjoitin päivän ketjuun, jotta ankeaa ja harmaata on ulkona - niin, että mielialaankin tuo ankeus tuppaa vaikuttamaan. Ja nyt ei sitten tänään riittänyt sekään, vaan täytyy näköjään sadella vettäkin! Pöhhh. Ainoa lohtu lienee, että kylmä ei ole; ulkona peräti 8,4 astetta lämmintä! Niin... Ja kinttu ei niin kauhean kipeä olekaan nyt. Tosin sen jälkeen, kun kontrollissa kävin ja jalka laitettiin sairaalassa tietty todella hyvin pakettiin, en siteitä ja kääreitä aukonut olekaan... Ja tuollahan tervekin iho nyt sitten taas hautuu kääreitten alla - ja ihottumaa voipi olla tiedossa, sitten raavin kutisevaa ihoa ja iho menee rikki ja on kipeä muualta kuin haavaumien kohdalta ja suihkutan ja huudan kivusta ja laitan rasvat ja laput ja kääreet ja siteet - ja kierre jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... No, eipä tässä ketjussa valivaleja enempiä. Niin, no: Selkä ei vaivaa minua muuten kuin istuttuani kauan neulekoneen ääressä touhuamassa - ja se taas lienee melkoisen luonnollista...
Pyriksen kortti ihanan kirkas ja valoisa, iloisen oloinen! Kiitokseni piristyksestä!
Vaan ihan kuin tässä ei muuta tekemistä olisi kuin pönttöillä tähän aikaan päivästä...?
Tarkoittaapi sitä, että lahjakas olen minäkin hommien siirtelyssä. Minkä taakseen jättää... Niin se vaan on. Tänään kaiken lisäksi ei ruokapuoltakaan valmiina ole, joten kohtapuoliin ruvettava perunoita kuorimaan... Ai niin, ja kuvankäsittelyäkin pitäisi treenailla... En nääs Picasallakaan ole vielä onnistunut haluamiani kokoja saamaan aikaan, kuten en varsinkaan mesen puolella kokoja muuttelemaan. Lähinnähän minä tietty käsittelen vain joko kännykuvia tai skannattuja kuvia...
Mielenaurinkoista edes kaikille teille muille!
Kai se samainen aurinko taas joskus tähänkin risukasaan paistaa...