Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 1.12.2016 torstai  (Luettu 122 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 653
Vs: 1.12.2016 torstai
« Vastaus #15 : 01.12.16 - klo:20:22 »

Minkälaista on euroopan paras makkarasoppa?  [:-)]

Hiukan säikähdin tässä illalla. Olin juuri käynyt kännykästäni katsomassa instagramkuvia ja menin keittokomeron puolelle. Yhtäkkiä naisääni sanoi:"Jos sanoit juuri jotain, en kuullut sitä". Minä että mitä ihmettä??? Se oli tämä älypuhelimeni joka jutteli. Mitä kummaa olen mahtanut sinne säätää kun se on juttelemaan ruvennut???  [:-DD]

Otin tänään kuvan meidän lampusta  :-))
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 855
  • ***Keiju***
Vs: 1.12.2016 torstai
« Vastaus #16 : 01.12.16 - klo:20:29 »

Täytyy sanoa, että kyllä te ootte ahkeria, kun jaksatte ja viitsitte siivota jouluksi! [:-)]  [KIPPIS]

Me tehdään ihan sellainen perussiivous ja se saa riittää. Useampana vuotena on jo näin toimittu.
Kaapit kyllä kaipaisi siivousta, kun pursuaa tavaraa/vaatetta, mutta kun ei viitsi. [:-DD]

Mesikseltä jännä kuva lampusta! [:-)]

No niin, taasen jo ilta siinä vaiheessa, että alkaa nukuttamaan, hohhoijaa. [:56]

Hyvää yötä kaikille sitten kun menette!    [:55]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 922
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 1.12.2016 torstai
« Vastaus #17 : 01.12.16 - klo:20:44 »

Hienoja kuvia ja juttuja päivän ketjussa :-))


Zzzzzzzzz.....
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 1.12.2016 torstai
« Vastaus #18 : 01.12.16 - klo:20:52 »


Hiukan säikähdin tässä illalla. Olin juuri käynyt kännykästäni katsomassa instagramkuvia ja menin keittokomeron puolelle. Yhtäkkiä naisääni sanoi:"Jos sanoit juuri jotain, en kuullut sitä". Minä että mitä ihmettä??? Se oli tämä älypuhelimeni joka jutteli. Mitä kummaa olen mahtanut sinne säätää kun se on juttelemaan ruvennut???  [:-DD]


Siellä pyörii joku video... siitä ne äänet kuului. Ärsyttävä piirre. Jostain ne saa poiskin, ettei videot ala pyörimään itestään, heti kun puhelimen avaa.
Ai niin tämä koskikin facebookia, instagram on mulle vielä aika outo  [:-I], yhen kuvan olen ladannut sinne.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 653
Vs: 1.12.2016 torstai
« Vastaus #19 : 01.12.16 - klo:20:58 »

Kyllä instassa videoitakin on, mutta olin poistunut sieltä ja sulkenut viimeksi kaikki mitä olin avannut. Yöksi laitamme kännykät kiinni, että ei ainakaan yöllä herättele.  [:-)]

Minusta alkaa tuntua siltä, että en taida minäkään paljon kaappeja siivoilla, -jos ei nyt satu ihan kauhea inspiraatio iskemään. (Luulen ettei ala)  :-))
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 24 774
  • Lahti
Vs: 1.12.2016 torstai
« Vastaus #20 : 02.12.16 - klo:07:40 »

Onpa Mesiksen kuvaus silmä taas löytänyt hauskan kohteen :-))

Eikös se ole Marttojen heitto, että meinaatteko joulun viettää kaapissa kun niitä siivotaan jouluksi :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 787
  • Itä-Uusimaa
Vs: 1.12.2016 torstai
« Vastaus #21 : 02.12.16 - klo:09:21 »

Kivoi juttuja ja kuvia  [:-)]

Mesiksellä hauska puhe-elin  :-))

Muakin kiinostais tietää, että minkälaista on euroopan paras makkarasoppa. ja mikäköhän
ainesosa siitä puuttuu, et se ois maailman parasta  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 1.12.2016 torstai
« Vastaus #22 : 02.12.16 - klo:09:42 »

Meillä kaapit siivotaan kun sieltä ei enää mitään löydä tai kun kaikki tulee syliin oven auetessa. Yhden lankahyllyn viimeviikolla järjestin - pakon edessä.  [:-DD]

Mesis näkee kivoja kuvauskohteita. Kiva idea ja kuva.  :-))

Glögit juotu ja pipareita syöty. Oli mukava syyskauden lopetus kivojen kurssilaisten kanssa.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 653
Vs: 1.12.2016 torstai
« Vastaus #23 : 02.12.16 - klo:13:57 »

Kiitos kuvakommenteista  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.252 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.