Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 11.2.2017 - Lauantai  (Luettu 159 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 11.2.2017 - Lauantai
« Vastaus #15 : 11.02.17 - klo:15:48 »

Laavulla [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Lahti
« Vastaus #16 : 11.02.17 - klo:16:19 »

On kyllä suoritus kun jaksaa kuntopyörällä polkea 45min. Huh..minulla oli kuntopyörä ja jos 10min jaksoin pyöräillä niin hyvä oli. Aika ei kulunut ja persukset tuli niin kipeiksi, että annoin pyörän pois. :-))

Jarmolle mukavaa oloa laavulle ja maukasta makkaraa vatsan täytteeksi, niin kyllä kelpaa laavuilu.  AikaMoinen sankari Jarmo on. [:-)]

Päivälenkillä yritin huurrepuita kuvata mutta yritykseksi jäi. Tuli tuuli ja huurteet lähti. Ja eihän nämä taidotkaan siihen riitä, joten se siitä [:-)]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Lahti
« Vastaus #17 : 11.02.17 - klo:16:24 »

Tuli ihan lapsuus mieleen kun näin pitkän jääpuikon. Kuinka niitä katkottiin ja imeskeltiin, että kieli oli jäässä [:-)]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #18 : 11.02.17 - klo:16:30 »

Hienoja kuvia  [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 11.02.17 - klo:16:39 »

Kylläpä olikin puikolla mittaa. Joo, niitä olen minäkin imeskellyt  :-))
Hienot huurrekuvat  [:5]

Toivottavasti Jarmo saa rauhassa olla laavulla, etteivät mitkään pedot tule makkaran hajun perässä.
Minua ei saisi kirveelläkään minnekään laavulle yöksi.   :-O
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #20 : 11.02.17 - klo:17:37 »

Päivän olutkin juotu hetki sitten, päivitetään listalle huomenna. Teetä juotu pieni kattilallinen, ensimmäinen annos ruokaa syöty (chivken red cyrry + makkaran ja kin paloja, kohta toinen annos ja teetä lisää. Leipäpaketti vielä avaamatta, olisi myös pari avaamatonta makkarapakettia ja litran jäätelöpakettikin mukana. Osa eväistä jää jäljelle kun ei pönttöläisiä ole laavulla näkynyt, kotiin huomenna noin klo 10 aikoihin.

Puunuijallakin ollut töitä  [:-DD]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #21 : 11.02.17 - klo:17:47 »

Ei tuo vie paljon tilaa kun järjestelee. Meilläkin olkkarin ja keittiön välisen aukon laidassa, vie aukosta puolet. On sähköllä toimiva, niin vaatii pistorasian lähelle. Ostin tuon silloin kolme-neljä vuotta sitten, kun meni tuo polvi kipeeksi.
Aluksi en pystynyt polkemaan juuri ollenkaan.Sitten poljin 20 min. kahestikin päivässä. Pikkuhiljaa polvi alkoi notkistua. Siinä oli hienosti sanottuna 10% flexio eli koukistusrajoitus.  Nyt on jotain prosentin luokkaa. Meinas jäykistyä koukkuun. Ei se vieläkään ole ihan hyvä, mutta kun kipua ei tunnu kuin kontatessa, ollaan konttaamatta. Reisilihaksia kannattaa reenata. Eli jalat suoriksi istuen ja nostellaan jalkateriä ylös jännittäen vähän aikaa. Jalka kerrallaan. Aluksi ei meinannut nousta jalka ollenkaan. Sitkeesti vain punnersin.
Juuri nyt luin netistä että polvien tähystysleikkauksia ei enää tehäkään vaan kuntoutetaan jumppaamalla. No, olin kai koekaniini. Unohettu väliinputoaja.

Komeita huurrekuvia.

Jarmo on luontoihminen ja viihtyy ulkona. Siitä tulee semmoinen huume, ettei voi olla menemättä. Endorfiinit herää.

Muksaa illanjatkoa!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #22 : 11.02.17 - klo:17:50 »

Muutama korppi meni hetki sitten ohi. Hiljaista on pyörän mittarissa hetki sitten -3,9. Hämärää ja pimeä alkas vähitellen tulla.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Lahti
« Vastaus #23 : 11.02.17 - klo:18:01 »

Tulis nyt joku ylläri vieras ja tietty mieluinen Jarmoa laavulle moikkaamaan. Mutta saattaa niin olla, että kun itsensä kanssa viihtyy ei niin seuraa kaipaakaan. :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #24 : 11.02.17 - klo:18:17 »

Googlesta löytyy kuviakin, töykkälän laavu, kuhankuonon retkeilyreitistö. Pimeää on jo.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 11.02.17 - klo:19:14 »

Mua jännittää ihan Jarmon puolesta. Kuinka paljon jännittäisikään jos olisin itse jossain laavulla. -Pökräisin  [:18]. Täytyypä googlettaa tuo Töykkälän laavu. Mitä sillä nuijalla teit?

Jos antaisin Miehen lukea tuon mitä Mese kirjoitti pyörästä ja kuinka polvet paranevat, hän hommaisi pyörän heti ja laittaisi vaikka keskelle lattiaa  :-))

Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #26 : 12.02.17 - klo:09:20 »

Hienoja kuvia  [:-)] ja animaatioita  [:-)] ja juttui  [:-)]

Mulla on tilaa, ja mulla on kuntopyörä. Saapi arvata, et kuin monta kilometriä päivässä, en polje  [:-DD]

On mulla stepperikin, Saapi arvata, et kuin monta askellusta päivässä, en askella  [NUT] :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #27 : 12.02.17 - klo:09:26 »

Telkkiseltä ihan kauniita huurteisia kuvia! [:-)]

Jarmolla ollut jälleen elämysyö laavulla! [:-)]

Mukavia juttuja oli kiva lukea ketju! [:-)] [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

telkkinen

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Lahti
« Vastaus #28 : 12.02.17 - klo:09:50 »

Kiitos kuvakommenteistanne. :-))

Minnin kuntoilu on varmaan enempi sellaista henkistä kuntoilua :-)) laitteista viis.
Minullakin oli jumppapallo. Annoin sen ystävälleni, ostin sellaisen lattialla pidettävän lätkän jonka päällä piti tallustella annoin sen ystävälleni.
Ja tosiaan fillari lähti, että ehkä kävely on se mikä minulle sopii ja siinä pääsee eteenpäin. Kuntopyörällä matka ei joudu :-)) :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #29 : 12.02.17 - klo:10:17 »

Joo, on mullakin kuntolaitteita, semmoinen tvstä tuttujakkara, joka pyörii abtwister tjsp, kuntopallo makkarin perimmäisessä nurkassa, selätin hukassa, ihan täydellinen kuntokeskus york 2001 osiin hajoitettuna... mitä vielä?  Kuulakahvat tallissa, käsipuntit sohvan alla. Tuo Tunturi f30 on tuossa näkösällä ja pysyy... edellinen "tunturi" hajosi mun alle...
Yksi tärkeä laite on tuossa sohvan yllä, vintin portaisiin kiinnitetty joustava kuminaru. Sen päässä lenkki, johon käsi tai jalka kiinni ja sitten vaan vemputtaa ku kattoo salkkareita. On hyvä.

Minen osaa tuota tyhyjän kävelyä... [:-(]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sivu luotiin 0.338 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.