Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 24.2.2017 perjantai  (Luettu 111 kertaa)

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
24.2.2017 perjantai
« : 24.02.17 - klo:08:40 »

So on Moro  [:-)]

-9 astetta ja  [:45] taivahalla. Aamun lumisateet meni huti  [:-DDD]

Rattoisaa perjantaita  [:44]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 24.2.2017 perjantai
« Vastaus #1 : 24.02.17 - klo:08:53 »

Aamua
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2 : 24.02.17 - klo:10:22 »

No se on täältäkin moromoro :-))

Aurinko paistaa ja pakkasta -7 eli ihan mukava keli ja tuuleton kisojakin ajatellen. Tänään on mäkihypyn karsinta joten ehkä se onnistuu tälläkertaa. :-))

Minniltä söpö kurrelainen.

Hyvä kuulla, että lumisade meni Minnin nurkilta ohi [:5] [:5] ja toivotaan oharia muidenkin kohdalle jotka joudutte ihan itse lumitöiden kanssa pakertamaan.

Toivottelen mukavaa perjantai päivää ja viikonloppua kaikille.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #3 : 24.02.17 - klo:11:26 »

Aurinko paistaa ja on 8 astetta pakkasta. Hieno ilma.

Ei oo vanhaksi tulemista. Olen jo niin kuin yhdessä vitsissä kun aina huomasi uutta tekemistä, kun yhtä meni tekemään.
Olin jo laittanut tähän kirjoituskentän valmiiksi ja piti ruveta kirjoittamaan, kun ajattelin, että menen tarkistamaan paljonko on pakkasta. Mennessä huomasin, että mies oli jättänyt eteiseen valon, kun oli lähtenyt. Menin sitä sammuttamaan, mutta eteisessä huomasin, että minun on jo monta päivää pitänyt pestä olko-oven reunalistat ja oven päällinen. No, ei muuta kuin hommiin. Kun tulin sieltä koneelle, mietin, että miksi olen jättänyt kirjoituskentän valmiiksi. Muistin, että minunhan piti mennä katsomaan asteet. No, nyt on ovihommat tehty, valot sammutettu ja asteet katsottu. Pitäisikö olla huolissaan???  :-))

Aamun lumisateet meni huti  [:-DDD]
Jee, hyvä juttu  [:5] :-))

Mukavaa päivää kaikille!

Kirjattu

mammamia

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Täl puol jokke
« Vastaus #4 : 24.02.17 - klo:12:39 »

Taivas on pilvessä, maa on kaunis valkeana ja lapsilla  on hyvä hiihdellä ja laskea mäkeä
kun täällä päin on hiihtoloma. Meilläkin on jääkenttä taas oikein mallissaan,
eilen se puhdistettiin lumesta ja illalla meidän yhtiön fiksu palomies kasteli sen ja nyt tänään on paljon lapsia
pelaamassa ja luistelemassa. Iloa riittää. :-)) :-))

Nyt on perjantai ja viikon paras päivä, menen taas Pihinäkuoron harjoituksiin.
Ensi viikolla menemme laulamaan erääseen vanhusten paikkaan, laulamme vanhoja lauluja
ja lopuksi laulamme yhteisesti heidän kanssaan muutamia lauluja. Kultainen nuoruus on aina
ollut suosituin laulu lopussa.

Kiitos söpöstä kurresta!

[:-)] [:-)] [:-)]

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #5 : 24.02.17 - klo:13:03 »

Miten toi Mesiksen touhu kuulostaa niin tutulta :-)) joskus sitä näin sattuu ja tapahtuu.

Mammamialle mukavia lauleloja kuoron kanssa :-)) siitä sitä elämän eliksiiriä saa.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #6 : 24.02.17 - klo:14:17 »

Mammamialle mukavia lauluhetkiä  [:-)]

Minni oli laittanut söpön kurrekuvan  [:-)]

Miten toi Mesiksen touhu kuulostaa niin tutulta :-))
:-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #7 : 24.02.17 - klo:17:18 »

Tänään pyrähti taas tilhiparvi pihavaahteroihin.

Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #8 : 24.02.17 - klo:17:40 »

Iltaa !  [:-)]

Kaunis talvipäivä on ollut, ajoittain ihan kevyttä hiutalointia. Pakkasta -6,3 joskin viima teki kylmemmän tuntuiseksi.
 Ulkoilu jäi väliin kun minulla perjantaihin kuuluu se vesijumppa. Mammamialla kuoroharjoitus ja minulla jumppa, molemmilla viikon paras päivä.  [:-)]

Mesiksen seudulla vielä tilhiä näkyy, meiltä ovat nyt kadonneet, pariin viikkoon ei taida olla näkynyt. Varastot lienee puista ja pensaista tyhjentyneet. Pitkin talvea täällä kiertelivätkin.

Loppuilta kuluukin taas leppoisasti laiskotellen.
Mukavaa oloa myös teille muille !

Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #9 : 24.02.17 - klo:17:49 »

Minniltä söpönen kurreliini aamunavauskuvassa! [:-)]
Hyvä, kun lumisateet siltä erää meni huti! :-))

Mammamialle hyviä kuoroharjoitushetkiä! [:-)]

Annulixilta mukava animaatiokuva! [:-)]

Mesiksen luona on ollut mukava tilhiparvi, kiva kuva niistä! [:-)]

Ei oo vanhaksi tulemista. Olen jo niin kuin yhdessä vitsissä kun aina huomasi uutta tekemistä, kun yhtä meni tekemään.
Olin jo laittanut tähän kirjoituskentän valmiiksi ja piti ruveta kirjoittamaan, kun ajattelin, että menen tarkistamaan paljonko on pakkasta. Mennessä huomasin, että mies oli jättänyt eteiseen valon, kun oli lähtenyt. Menin sitä sammuttamaan, mutta eteisessä huomasin, että minun on jo monta päivää pitänyt pestä olko-oven reunalistat ja oven päällinen. No, ei muuta kuin hommiin. Kun tulin sieltä koneelle, mietin, että miksi olen jättänyt kirjoituskentän valmiiksi. Muistin, että minunhan piti mennä katsomaan asteet. No, nyt on ovihommat tehty, valot sammutettu ja asteet katsottu. Pitäisikö olla huolissaan???  :-))

Tää juttu oli kyllä hyvä, nauratti kivasti! :-)) [:-)]

Ja kyllä tuo kuullosti aika lailla tutulta itsellekin.
Aina ei kuitenkaan jouda sitä just mieleen tullutta hommaa hoitamaan, jonka huomaa jotain muuta tehdessään. [:-DD] :-))

Täällä puolestaan on satanut koko päivän ja viime yönäkin oli tullut uutta lunta. Lienee jo noin 40 cm paikkeilla lumimäärä.
Tuulta on ollut jonkin verran ja hieman tuiskuttanut ajoittain.
Mittarissa nyt -9,7 astetta.

Tosin, iltapäivällä hieman pilkisteli aurinkokin pilvien lomasta hetken aikaa, kunnes jälleen alkoi lumisade.
Että täällä suunnalla lumitöitä riittää... !

Päivä jälleen mennyt joutuisasti ja nyt iltaa vietetään.

Hyvää perjantai iltaa toivotaan teillekin kaikille!    [:46]   [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #10 : 24.02.17 - klo:18:30 »

Annulixilta söpö nallukkakuva. Vesijumppa on varmaan mukavaa.

Onpas Debin luona paljon lunta. Tsemppiä vaan sinnekin lumitöiden tekoon, sillä kyllä sitä vielä tänä keväänä sataa.

Jospa siirtyisi taas välillä käsitöiden pariin samalla telkkua katsellen.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #11 : 24.02.17 - klo:23:32 »

Ihan tuttu juttu  [:-DD] mutta siitä kannattaa olla huolissaan että sä et huomannut ke
Kertoa et mitä se mittari näytti   [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #12 : 24.02.17 - klo:23:35 »

Kivoi juttui ja kuvii
 [:-)] ja tää kännykällä kirjoittaminen käy ihan työstä  [NUT] :-))
Kirjattu

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #13 : 24.02.17 - klo:23:53 »

Joo se on hankalaa  :-))

Ihan tuttu juttu  [:-DD] mutta siitä kannattaa olla huolissaan että sä et huomannut ke
Kertoa et mitä se mittari näytti   [:-DD]
Minniiiii, nyt alan huolestua ihan tosissaan  [:-DD]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #14 : 25.02.17 - klo:08:38 »

[:-DD]
Kirjattu

— Alain de Botton -

Sivu luotiin 0.232 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.