Minniltä söpönen kurreliini aamunavauskuvassa!
Hyvä, kun lumisateet siltä erää meni huti!
Mammamialle hyviä kuoroharjoitushetkiä!
Annulixilta mukava animaatiokuva!
Mesiksen luona on ollut mukava tilhiparvi, kiva kuva niistä!
Ei oo vanhaksi tulemista. Olen jo niin kuin yhdessä vitsissä kun aina huomasi uutta tekemistä, kun yhtä meni tekemään.
Olin jo laittanut tähän kirjoituskentän valmiiksi ja piti ruveta kirjoittamaan, kun ajattelin, että menen tarkistamaan paljonko on pakkasta. Mennessä huomasin, että mies oli jättänyt eteiseen valon, kun oli lähtenyt. Menin sitä sammuttamaan, mutta eteisessä huomasin, että minun on jo monta päivää pitänyt pestä olko-oven reunalistat ja oven päällinen. No, ei muuta kuin hommiin. Kun tulin sieltä koneelle, mietin, että miksi olen jättänyt kirjoituskentän valmiiksi. Muistin, että minunhan piti mennä katsomaan asteet. No, nyt on ovihommat tehty, valot sammutettu ja asteet katsottu. Pitäisikö olla huolissaan???
Tää juttu oli kyllä hyvä, nauratti kivasti!
Ja kyllä tuo kuullosti aika lailla tutulta itsellekin.
Aina ei kuitenkaan jouda sitä just mieleen tullutta hommaa hoitamaan, jonka huomaa jotain muuta tehdessään.
Täällä puolestaan on satanut koko päivän ja viime yönäkin oli tullut uutta lunta. Lienee jo noin 40 cm paikkeilla lumimäärä.
Tuulta on ollut jonkin verran ja hieman tuiskuttanut ajoittain.
Mittarissa nyt -9,7 astetta.
Tosin, iltapäivällä hieman pilkisteli aurinkokin pilvien lomasta hetken aikaa, kunnes jälleen alkoi lumisade.
Että täällä suunnalla lumitöitä riittää... !
Päivä jälleen mennyt joutuisasti ja nyt iltaa vietetään.
Hyvää perjantai iltaa toivotaan teillekin kaikille!