Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 25.2.2017 lauantai  (Luettu 123 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 25.2.2017 lauantai
« Vastaus #15 : 25.02.17 - klo:17:44 »

On sulla hyvät sapuskat ja ruokahalut :-)) Jarmo. Näin sitä elämää voi elää ihan mukavasti. Nautiskellen [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 25.02.17 - klo:19:02 »

Juuri äsken tuli syötyä munakas jossa oli 2munaa kinkkusuikaleita sipulimursketta hernemaissipaprikasrkoitusta jos vielä toinen samanlainen valkosipuliwurst nakin palasten kanssa
Onneksi sain juuri juotua iltakahvit voileivän kera. Muuten olisi tullut nälkä  :-))
Ennen kahvia minun teki kamalasti mieleni lohkoperunoita  :-O :-))
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #17 : 25.02.17 - klo:19:19 »

Ihania animaatioita on ketjussa! [:-)]

Mesikseltä kivat kuvat ja sorsat hauskoja! [:-)]

Jarmolle hyviä hetkiä laavulle! [:-)]

Kivoja juttuja oli ketjussa ja oli mukava lukea! [:-)] :-))

Aurinkoinen päivä on kääntynyt iltaan ja tuultakin riitti jonkin verran.
Mittarissa nyt -6,1 ja ylin oli -5,0 astetta.

Nälän tunnetta täällä jo, että kohta jotain laittamaan suuhunsa.
Vielä jonkin aikaa iltaa vietetään, jos jaksetaan. :-))

Hyvää iltaa toivotaan teillekin kaikille!   [8-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 25.02.17 - klo:20:45 »

Iltaa Vampulasta!

Jarmolle mukavaa laavuyötä Kuhankuonon alueella!

Täällä me zetan kanssa arkea pyöritellään, vähälle jäänyt Pönttöily, jospa vähitellen jotain tulisi kirjoiteltua joskus. Zeta kolmivuorotyössä, mä 7-15.30 arkisin + vähän jotain iltahommia enemmän tai vähemmän, joten vapaa-aika, vallakin yhteinen jää vähiin.

Retkeillä ja kuvailla pitäsi enemmän, ne jääneet vähiin, samoin frisbeegolffailu, mutta jos taas kesällä, tai seuraavana kesänä tai...

Santtu, "laiska", "iso" kolli, vanhenee ja kasvaa (toivottavasti ei ainakaan paljoa enää tänä talvena  [:-DD]), ei tykkää enää talvesta niin kuin nuorempana, hyvin viihtyy sisällä, sohvalla tai sisäsaunan lattialla, lattialämmityksen päällä peitolla.  [:10]

Vaikka miljoona linnunpönttöä tuli täyteen, muistakaa, jos joku ei ole omia ilmoittanut, rekisteröidä pönttönne!  [RULES]

Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #19 : 26.02.17 - klo:08:16 »

Eipä käy kateeksi aikataulujen yhteensovittamista  [:-(]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #20 : 26.02.17 - klo:08:39 »

Kivoi kuvii ja juttui  [:-)]

Kokeile vaan Mesis tammenkasvatusta. Kyl se kasvaa. Pysyykö hengissä on sitten toinen juttu  :-))
Tämä mun tammi on ollut kokoajan samassa ruukussa ja samassa mullassa. Ruukkua ei saa suurentaa,
jos meinaa bonsaita kasvattaa. Jossain vaiheessa on sit pakko. Mullan vaihdosta en tiiä mittää.
Kesällä tää saa vähän lannoitusta, mut muutoin vaan vettä,.

Tyvestään tää mun tammi on nyt pikkurillin paksuinen. Sitä pitäis jotenkin leikata, mut en oo vielä
sitä milläänlailla saksinnu, kun en tiedä et miten  [NUT] :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #21 : 26.02.17 - klo:10:34 »

Kiva oli kuulla jaTa69:n ja Zetan kuulumisia. Zeenerille paljon terkkuja ja jaksuja teille molemmille!  [:-)]
Toivottavasti sitä yhteistä aikaakin löytyisi kuitenkin.

Toi on kyllä ihan tosi mitä jaTa kirjoitti, että jolloinkin tuntuu itsestäkin, ettei muka ole riittävästi yhteistä aikaa.
Vaan, kyllä sittenkin sitä meillä on ihan mukavasti kuitenkin. Mies on suht säännöllisesti päivätyörytmissä ja vapaatakin saadaan yhdessä viettää yhteisten harrastusten merkeissä sekä viikonloppuina. Tietysti omat harrastukset vievät sitten teitä toisinaan eri suuntiin.
Mutta näinhän elämä menee varmasti hieman jokaisella ja niin sen vissiin täytyy olla. Pyritään silti pitämään myös yhteistä aikaa toisinaan. [:-)]

Minni älä vain leikkaa tuota tammeasi... tai en mä tiedä, kun en itse sellaista omista. :-))

Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 26.02.17 - klo:10:56 »

Kiva kun jaTa69 on tullut kirjoittelemaan. Minultakin Zeenerille terkkuja  [:-)]. Silityksiä Santulle!

Kyllä minun on pakko hakea ensi kesänä jokunen tammenterho ja koittaa miten käy kasvatuksen  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 26.02.17 - klo:15:18 »

Iltaa Vampulasta!

Jarmolle mukavaa laavuyötä Kuhankuonon alueella!

Täällä me zetan kanssa arkea pyöritellään, vähälle jäänyt Pönttöily, jospa vähitellen jotain tulisi kirjoiteltua joskus. Zeta kolmivuorotyössä, mä 7-15.30 arkisin + vähän jotain iltahommia enemmän tai vähemmän, joten vapaa-aika, vallakin yhteinen jää vähiin.

Retkeillä ja kuvailla pitäsi enemmän, ne jääneet vähiin, samoin frisbeegolffailu, mutta jos taas kesällä, tai seuraavana kesänä tai...

Santtu, "laiska", "iso" kolli, vanhenee ja kasvaa (toivottavasti ei ainakaan paljoa enää tänä talvena  [:-DD]), ei tykkää enää talvesta niin kuin nuorempana, hyvin viihtyy sisällä, sohvalla tai sisäsaunan lattialla, lattialämmityksen päällä peitolla.  [:10]

Vaikka miljoona linnunpönttöä tuli täyteen, muistakaa, jos joku ei ole omia ilmoittanut, rekisteröidä pönttönne!  [RULES]

Kuin myöskin kivaa oli teidän triosta kuulla, eikä lisäkään kuuluminen pahaa tekis :-)) Minkäs ikäinen se Santtu jo  onkaan. Pari vuottako vai?? pätkii.... :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.262 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.