Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 2.8.2017  (Luettu 111 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 752
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 2.8.2017
« Vastaus #15 : 02.08.17 - klo:10:41 »

Kokeilen kuvan laittoa

Ei herjannut...hyvin tuli kuva pöntön kautta.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 775
  • Itä-Uusimaa
Vs: Keskiviikko 2.8.2017
« Vastaus #16 : 02.08.17 - klo:11:54 »

Ihana Veruska  [:-)]

Mulle tulee -Tiedostokansio on täynnä. Yritä pienemmällä tiedostolla ja/tai ota yhteyttä ylläpitäjään.
« Viimeksi muokattu: 02.08.17 - klo:11:57 kirjoittanut Minni »
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Keskiviikko 2.8.2017
« Vastaus #17 : 02.08.17 - klo:12:30 »

Aamutokkuraisena unohdin mainita tuosta Mesiksen kukasta vaikka tarkoitus oli ihailla. No onneksi olin hidas, kerkes kukka jo aueta.  :-))
Kasvi kokonaisuutena on kuin kukka, ja siksihän usein noilla näyttävälehtisillä kukat on tuollaisia pieniä. Lisänä jo muutenkin kauniiseen kasviin.  [:-)]

Täällä ei kovin rankkaa sadetta ole ollut, ripeksii kyllä edelleen, loppumista odotellaan.  [:-)]

Kaupassa kävin ja tein passihakemuksen netissä. Siinä päivän tärkeimmät askareet.  [:-)]

Onneksi tuo passiasiakin hoituu näin kotoa käsin kun paikkakunnalla ei enää ole poliisin palvelupistettä, pitäis naapurikaupunkiin (Nokialle) muuten mennä. Minulle sopii tämä nettiasiointi, tiedän kuitenkin itseäni nuorempiakin jotka eivät halua käyttää nettiä ja yleensä tietokonetta. Heille kaikki on käynyt mutkikkaammaksi kun pankkien ja muiden palveluita on siirretty tänne nettiin ja palvelupisteitä vähennetty ja niissä vähissäkin aukioloaikoja rajoitettu.
Asioilla on puolensa...  [:-I]

Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 631
Vs: Keskiviikko 2.8.2017
« Vastaus #18 : 02.08.17 - klo:12:41 »

Kiitoksia kukkakommenteista. Kukkaa olenkäynyt tämän tästä ihailemassa ja ihmettelmässä  :-))

Ei ole täälläkään mitään rankkasadetta ollut. Sellaista pientä nättiä sadetta vaan.

Kaupassa kävin ja tein passihakemuksen netissä. Siinä päivän tärkeimmät askareet.  [:-)]
Onneksi tuo passiasiakin hoituu näin kotoa käsin kun paikkakunnalla ei enää ole poliisin palvelupistettä
Heh! Tuli pieni lukivirhe. Luin että pasianssiki hoituu, mutta sitä hetken hämmstelin, että mitä pasianssia Annulix oikein pelaa kun siihen poliisia tarvitaan.  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 631
Vs: Keskiviikko 2.8.2017
« Vastaus #19 : 02.08.17 - klo:12:42 »

Vera  [:36]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 752
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 2.8.2017
« Vastaus #20 : 02.08.17 - klo:13:19 »

Onpas kummallista kuvien laitoin suhteen. Minulla ei mitään ongelmaa.

Kyllä netin käytössä on paljon hyvääkin. Ja kohtahan varmaan lääkäri ym käynnit hoidetaan netin kautta joten parempi on ollut opetella jotenkin selviämään tämän kanssa ettei heti mene sormi suuhun.

Vettä sataa sataa....

Vera kiittää :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Keskiviikko 2.8.2017
« Vastaus #21 : 02.08.17 - klo:13:32 »


Kaupassa kävin ja tein passihakemuksen netissä. Siinä päivän tärkeimmät askareet.  [:-)]
Onneksi tuo passiasiakin hoituu näin kotoa käsin kun paikkakunnalla ei enää ole poliisin palvelupistettä
Heh! Tuli pieni lukivirhe. Luin että pasianssiki hoituu, mutta sitä hetken hämmstelin, että mitä pasianssia Annulix oikein pelaa kun siihen poliisia tarvitaan.  [:-DD]

Joskus tulee pasianssiakin pelattua, onneksi ei vielä ole siihen poliisia tarvittu.  [:-DD]


Kyllä netin käytössä on paljon hyvääkin. Ja kohtahan varmaan lääkäri ym käynnit hoidetaan netin kautta joten parempi on ollut opetella jotenkin selviämään tämän kanssa ettei heti mene sormi suuhun.


Juu, minä olen nettifani, hoidan mielelläni kaikki täällä kotona istuen.  :-))
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 752
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 2.8.2017
« Vastaus #22 : 02.08.17 - klo:14:19 »

Kyllä aika paljon itsekin näin teen. Ostin pyyhkeitä juuri vinon pinon ja itselle hupparin+housut eli monet asiat hoituu kotisohvalta :-)) :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Keskiviikko 2.8.2017
« Vastaus #23 : 02.08.17 - klo:14:21 »

Kyllä aika paljon itsekin näin teen. Ostin pyyhkeitä juuri vinon pinon ja itselle hupparin+housut eli monet asiat hoituu kotisohvalta :-)) :-))

Minä myös käytän paljon nettikauppoja kun en tykkää shoppailla tuolla kaupoissa.  :-))
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 752
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 2.8.2017
« Vastaus #24 : 02.08.17 - klo:14:34 »

 [:72] [:72] ennen jaksoi kauppoja kiertää vaan enää ei. Vanhuus ei tuu yksinään. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Keskiviikko 2.8.2017
« Vastaus #25 : 02.08.17 - klo:17:34 »

[:72] [:72] ennen jaksoi kauppoja kiertää vaan enää ei. Vanhuus ei tuu yksinään. [:-)]
Minä en ole koskaan tykännyt kaupoissa kierrellä, minulle nettikaupat on siis tervetulleita.  [:-)]
......
Sääennuste osui oikeaan, iltapäivällä paistoi aurinko ja istuskelin kolmisen tuntia taas terassilla lueskelemassa. Nyt sataa ja jokunen jyrähdys kuului.
Kokeilin kuvanlähetystä kännykästä, ei onnistunut, tiedostokansio täynnä....
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: Keskiviikko 2.8.2017
« Vastaus #26 : 02.08.17 - klo:17:56 »

Keskiviikkoa! [:-)]

Täällä kanssa pilvinen päivä ja vain hieman tuulen virettä ajoittain. Päivällä kuitenkin alkoi vesisade, kuuroluonteisesti.
Mittarissa nyt +18,4 astetta ja ylin jotain tuota luokkaa kanssa.

Päivän asiat hoidettuna on hyvä viettää iltaa.

On ihan hienoja kuvia ja animaatoita tässä ketjussa, että yhteisesti! [:-)]

Mukava oli lukea viestit ja siitäkin kaikille yhteisesti! [:-)]

Hyvää keskiviikkoa toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

mammamia

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 997
  • Täl puol jokke
Vs: Keskiviikko 2.8.2017
« Vastaus #27 : 02.08.17 - klo:20:22 »

Meillä yöllä satoi ihan mukavasti vettä, mutta amulla oli jo sade loppunut.
Vähän ukkosenomaista ilmaa oli iltapäivällä, mutta ei tullut mitään.
Nyt lämmintä on 22 astetta ja tuuli on leppoisaa.

Oli paljon kivoja juttuja, kiitos kaikille. [KIPPIS]
Sepelit olivat ihan märkiä (kai) ja alakuloisia.
Ja Verakin on Telkkisen kanssa käynyt lenkillä.

Illan rauhaa kaikille...voidaan hyvin.

 [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Keskiviikko 2.8.2017
« Vastaus #28 : 02.08.17 - klo:22:01 »

Iltaa Lapista! Meillä ihana lämmin kesäpäivä koko päivän, ei pisaraakaan vettä. Kävinpähäntä hillassa. Pari kiloa sain. Aamupäivän ajelin tyhjän perässä, sitten menin kälyn luo ja hän yllytti vielä yhelle jängälle. Pari tuntia oltiin ja hyvin saatiin. Suurin osa oli vielä raakoja.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 904
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Keskiviikko 2.8.2017
« Vastaus #29 : 02.08.17 - klo:23:51 »

 [:60] [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.301 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.