Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 26.9.2017  (Luettu 368 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 641
Tiistai 26.9.2017
« : 26.09.17 - klo:10:49 »

Aamupäivää!

Ei ollut kukaan vielä ehtinyt aloittaa tämän päivän ketjua.

Sumuisena alkoi tämä päivä. Nyt on sumu hälvennyt, mutta aurinkoa ei näy.

Olen jo jonkin aikaa odotellut kutsua suuhygienistille, kun siitä on ainakin vuosi kun olen käynyt, mutta kun sitä ei vaan kuulunut, niin tänään soitin sinne ja sainkin peruutusajan tälle päivälle, että sinne sitten jossain vaiheessa.

Mukavaa päivää kaikille ja sairastaville parempaa oloa ja paranemista!


Netin kuva
« Viimeksi muokattu: 26.09.17 - klo:10:54 kirjoittanut Mesis »
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 766
  • Lahti
Vs: Tiistai 26.9.2017
« Vastaus #1 : 26.09.17 - klo:11:11 »

Aamupäivää pöntölle :-))

Sumua on meilläkin ilmassa edelleen. Saa nähdä kirkkeneekö päivä tästä vai ei.

Ihana netin kuva Mesikseltä [:-)] syksyn upeaa punaista.

Mesiksellä kävikin hyvä tuuri suuhygienistin kanssa eli sait peruutus ajan. :-))  Itse en ole onnistunut ikinä kunnallisen kanssa. Se homma on täällä ihan retuperällä.

Ehkä seuraava retki on sitten hammaslääkärin pakeille kun tästä taudista eroon pääsen.

Hyvää tätä päivää kaikille :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Tiistai 26.9.2017
« Vastaus #2 : 26.09.17 - klo:15:14 »

Päivää !  [:-)]

Aamusumut haihtuivat, ihan selkeä taivas ei kuitenkaan ole. Jonkinlaisen autereen takaa aurinko kuultaa. Lämpötila  +14 1, mukavaa säätä siis edelleen.
Tahtoo tuo lenkille pukeutuminen olla nyt hankalaa, ihan T-paidassa ei osaa lähteä, ohut pusakka pitää laittaa ja sitten loppumatkasta sekin on kuitenkin liikaa.
Hyvä näin kuitenkin, kun tulee talvi, sitten ei tarkene ollenkaan ulos mennä.  [:-DD]

Päivä onkin taas vierähtänyt nopsaan vaikka mitään erityistä ole tullut tehtyä. Ikkunoiden pesun alkamista pitäis ryhtyä suunnittelemaan.....
jos sitten joskus.... :-))

Mukavaa loppupäivää kaikille !

 [:9] [:45]


Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 911
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Tiistai 26.9.2017
« Vastaus #3 : 26.09.17 - klo:15:32 »

Alku iltapäivää pöntöt [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 641
Vs: Tiistai 26.9.2017
« Vastaus #4 : 26.09.17 - klo:16:05 »

Onpa ollut hiljaista tänään. No, ymmärrän sen, että sairaana ei ainakaan paljon jaksa kirjoitella.

Suuhygienistillä tuli käytyä. Yksi reikäkin löytyi, että sen paikkaukseen varasin ajan. Sainkin jo ensi viikolle. Ei tarvi kauaa jännitellä, sillä aina se pikkuisen jännittää. Ainakin minua, vaikka en suoranaista pelkoa tunne.

Hyvää loppupäivää teille kaikille!
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 855
  • ***Keiju***
Vs: Tiistai 26.9.2017
« Vastaus #5 : 26.09.17 - klo:17:42 »

Tiistaita kaikille! [:-)]

Täälläkin oli aamusta jonkin aikaa sumuisuutta ja aurinko paistellut ohuen pilviharson takaa, mutta ihan tyyntä on ollut koko päivän.
Mittarissa nyt +12,9 ja viime yön alin +3,5 ja päivän ylin +13,9 astetta.

Taasen  :-)) on päivän asiat hoidettuna ja ruokailtiinkin jo.
Nyt sitten illan viettoa. Pahus vaan, tuo radiokeli aiheuttaa ajoittaisia katkoja tv:n näkyvyydessä.
Siinä on nyt automaattinen katkaisija. [:-DD] :-))

Mesikseltä kaunis netin kuva aamun aloituksena! [:-)]

Sairastaville ja toipilaille toivotaan edelleen paranemista! [:30]

Hyvää tiistaita toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 641
Vs: Tiistai 26.9.2017
« Vastaus #6 : 26.09.17 - klo:22:37 »

Nyt sitten illan viettoa. Pahus vaan, tuo radiokeli aiheuttaa ajoittaisia katkoja tv:n näkyvyydessä.
Siinä on nyt automaattinen katkaisija. [:-DD] :-))
Ihmettelin että mikä radiokeli, mutta siitä sitten tulikin säätiedotuksessa  [:-)].

Kauniita unia kaikille! Kun on tarpeeksi väsynyt, nukahtaa melkein mihin vaan.
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 779
  • Itä-Uusimaa
Vs: Tiistai 26.9.2017
« Vastaus #7 : 27.09.17 - klo:08:12 »

Kivoi kuvii ja juttui  [:-)]

Eilen oli pilvinen päivä, enkä nähnyt yhtään perhosta pihalla. Ehkä ne kävivät silloin
kun mä jonotin arvauskeskuksessa. 32 oli jonossa ennen mun vuoroa ja kaksi lääkäriä = 3 tuntia. [NUT]
Tais olla yhtä tyhjän kanssa sekin jonottaminen. Valelääkärille jouduin, joka tosin kyl kirjoitti sellasta
hengitettävää lääkettä, mikä pitäis laajentaa keuhkoputkia ja vissiin sitäkautta helpottaa yskimistä.
Mut muuta ei valelekuri tehnyt, kuin kuunteli keuhkot, Ei määrännyt edes röntkeniin kun ei ollut kuumetta.
Oikea lääkäri ois määrännyt röntkeniin , keuhko/poskiontelokuvaukseen ja ois katsonut korvat ja edes vilkaissut kurkkuun.  [:-I] mut ei tämä. sil oli vissiin kiire kahville  [:-/]

No toivonmukaan tästä lääkkeestä on jotain apua, ettei aivan turhaan tuntikausia viettänyt arvauskeskuksen
käytävällä.  [NUT]

Ps. mä kävin odotteluaikana painamassa ulko-ovilla olevien tyytyväisyyskysely-aparaattien mutrunaama  [:-/]  -painiketta, neljä kertaa  :-))

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 641
Vs: Tiistai 26.9.2017
« Vastaus #8 : 27.09.17 - klo:08:23 »

No olipa huono lääkäri. Hän oli sellainen "päivää-hyvästi"-lääkäri. Kyllä jotain tarttis tehdä tuon jonotushomman kanssa.
Hyvä kun kävit painelemassa mutrunaamoja  :-))
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Tiistai 26.9.2017
« Vastaus #9 : 27.09.17 - klo:09:44 »

No ei ollut Minnin arvauskeskuskäynti kiva. Toivotaan nyt että tuo määrätty lääke edes helpottaa oloa ja eloa. Ihmetyttää vaan ettei mitään tutkimuksia teetetä vaikka sairaus on jo noin pitkään jatkunut, ei tuo kuumeettomuus kerro kaikkea.
Tsemppiä ja toipumista ! [:30]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 766
  • Lahti
Vs: Tiistai 26.9.2017
« Vastaus #10 : 27.09.17 - klo:09:50 »

Voi ei Minni.  [:-(] Toivottavasti saat apua siitä lääkkeestä mitä määrättiin. Oliko Ventolinea.

Itse kävin oikeella lääkärillä ja minut kyllä tutkittiin ja jopa lääkäri mittasi kuumeen jota ei ollut. Mutta lääkkeitä on vaikka sinulle antaa.
Toivottavasti minun tautini näillä lähtee.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 779
  • Itä-Uusimaa
Vs: Tiistai 26.9.2017
« Vastaus #11 : 28.09.17 - klo:09:14 »

Kiitos paranemistoivotuksista  [:-)] toivon mukaan lääkkeet tehoo sulle telkkinen  [:-)]

Spiriva niminen on höngittävä lääke. Eipä sillä ole minkäänlaista vaikutusta.

Ventolinea oli mulla silloin vuosia sitten kun kävin astma tutkimuksissa, sitä piti puhallusten
välillä hengittää. Eipä silläkään ollut puhallusarvoihin mitään vaikutusta.
Olin uudestaan yhteydessä arvauskeskukseen. Ei edelleenkään röntgeniä. Antibioottikuuri 5 p nyt
menossa . Jos ei viikonloppuun mennessä tapahdu mitään muutosta parempaan, niin meen sitten
sairaalan päivystykseen istumaan  [:-I] arvauskeskukseen en enää viitti soittaa  [:-/]

Mä pääsin itseasiassa vähällä, kun tartti vaan istua,arvauskeskuksessa 3 tuntia. Mun täti joka on huonossa kunnossa oleva dementia potilas, joutui eilen istumaan siellä 4 tuntia  [:-//] [:-//] [:-//]

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 641
Vs: Tiistai 26.9.2017
« Vastaus #12 : 28.09.17 - klo:09:51 »

Ei uskoisi, että asutaan Suomessa, -hyvinvointivaltiossa, kun palvelu on tuollaista  [:-(]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.228 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.