Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Juice R.I.P.  (Luettu 2126 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Juice R.I.P.
« Vastaus #75 : 25.11.06 - klo:21:16 »

Kuunnellaan tuotantoa, mutta ei löydy ainakaan vielä sopivia sanoja  [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #76 : 25.11.06 - klo:21:21 »

Jep! Olen kiinnostunut Zirnix. Katsoin, että minulla on vanha tuotanto ilmeisesti miltei kaikki. Mutta kerro mitä sinulla on LP tai Cd, kumpikin käy. Laitatko yv:tä minulle mitä sinulla olisi myytävänä ja hinnat tietysti. [:-)] Uudempi tuotanto puuttuu, siitäkin olen kiinnostunut. :-))

Uudempaa tuotantoa ei juuri taida ollakaan, mutta nimenomaan noita 70-luvun älppäreitä löytyy kyllä. Jahka vähänkään ennätän, katson, mitä jemmoistani löytyy ja ilmoitan sitten sinulle. Toivottavasti ei haittaa, vaikka menisi huomiseenkin ilmoittamiseni...?
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #77 : 25.11.06 - klo:21:27 »

Helpotan vähän, laitan levytysvuodet

1.1981
2. Tähän Jarmo vastasikin oikein  [:-)] kappale oli Dance Allergo
3. 1977
4. 1978
5. 1982

Juice-kuuntelumaraton täällä hyvässä vauhdissa, nyt menossa kappale numero 155 - 15th Night, levyltä Deep Sea Diver
Kirjattu

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #78 : 25.11.06 - klo:21:27 »

Juu, ei todellakaan haittaa ja minä voin helpottaa vaivaasi, kertomalla sinulle mitä minulla jo on.Laitan listan sinulle. Kiitos sinulle!
Kirjattu
- tartu hetkeen -

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #79 : 25.11.06 - klo:21:28 »

Ei mene jakeluun minulla, mistä biiseistä nuo pätkät voisivat olla...  :-O
Ja kun etenkin juuri niitä vanhempia biisejä tunnen paremmin kuin uusia.

Muuten, netissähän on sanojen esille laittaminen ylipäätään kiellettyä - lukuunottamatta sanoituksia, jotka netissä virallisestikin pyörivät. Laitanpa tähän siis linkin Marilynin sanoihin; ovathan ne eräällä tavalla osa Juicen läpimurrosta! - Skrollaa sivua vain hiukan alaspäin - ja laulele mukana! [:-)]

http://www.martylloyd.com/artist_j/juice_leskinen_lyrics/marilyn_lyrics.html

Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #80 : 25.11.06 - klo:21:32 »

Juu, ei todellakaan haittaa ja minä voin helpottaa vaivaasi, kertomalla sinulle mitä minulla jo on.Laitan listan sinulle. Kiitos sinulle!

OK, Parus! Kiva juttu!
Katselen viimeistään huomenna; ovat älppärini nimittäin makkarin puolella isohkossa laatikossa. Kasetit myös.  [:-)] Ja niitä on paaaljon!  :-))
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #81 : 25.11.06 - klo:21:37 »

Muuten, netissähän on sanojen esille laittaminen ylipäätään kiellettyä - lukuunottamatta sanoituksia, jotka netissä virallisestikin pyörivät.

Olisi kyllä kiva laittaa sivuille Juicen sanoituksetkin, mutta kun ei voi  [:-(]
Toisaalta ymmärrän asian, toisaalta en. Bisneksestähän siinä on kysymys, kustannus-yhtiöt yrittävät tehdä rahaa myymällä nuottikirjoja. Kalliita ovat Juicen Maamme laulut-kirjat, jos niitä jostain löytää.
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #82 : 25.11.06 - klo:21:41 »

Surullista. liian nuorena lähti hyvä sanoittaja ja lauluntekijä  [:-(]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #83 : 25.11.06 - klo:21:52 »

Eli rankkaa elämää ja tuloskin sen mukainen [:-I] Tiesi varmasti itsekkin sen. Juicella on monien laulujen sanoituskin sellaista että elämä ei ehkä ollut kovinkaan rakasta hänelle jostakin syystä. Sanoituksien rivienvälistä kuulsi se.

Mietin mä  vaan ja voin olla oikeinkin väärässä [:-I]
« Viimeksi muokattu: 25.11.06 - klo:22:11 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #84 : 25.11.06 - klo:21:57 »

Nuin mietin minäkin, ihan Marlen sanoin, vaan en osannu sitä sanoiksi pukea.
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #85 : 25.11.06 - klo:21:57 »

Totesihan Juice, että ei elämää säästöliekillä vaan täysillä vaikka terveys menisi.
Marlen kanssa vähän samaa mieltä. Minusta Juicella vähän ironinen ja lakoninen suhde elämään, ainakaan minkään normien mukaan. [:-I]
Kirjattu
- tartu hetkeen -

zirnix

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #86 : 25.11.06 - klo:22:26 »

Vastailen tässä ainakin näin ensin pikapikaa sekä Parukselle että kaikille muillekin, jotta kävinpä yhden älppäripinon tuolla läpi - eikä ainakaan siinä pinossa Hectorin älppäreitä ollut!  :-O Tuli sitten mieleeni, että olisinkohan jättänyt ne loput itselläni olevat johonkin kysymysmerkillä olevaan kirpparilaatikkoon... ja sitten taas ei tiedä, koska ne jostakin löytyvät.  [:-I] Jossakin niitä kuitenkin on, mutta koska olen vaihdellut noita kirppareita vuosien mittaan, varmaa paikkaa en nyt yhtäkkiä älppäreille löydäkään!

Mutta yksi lohtu Parukselle: Taitavat vain olla samoja älppäreitä kuin sinulla jo onkin; sain siis viestisi, kiitos siitä! "Julkisesti" tulin kuitenkin edes väliaikatietoja antamaan.  [:-)] Ainakin Hectorrock, Herra Mirandos, Kadonneet lapset ja Nostalgia kuulostavat kovin tutuilta. Muistatkos, Parus, muuten, millä älppärillä olisi The Street of London, eli suomeksi... olikos se Voitko väittää...? "Ja kuinka siis voit edes väittää, sä että yksinäinen oot"...
Kirjattu
- Sano Zirni vaan -

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #87 : 25.11.06 - klo:22:42 »

Vastaanpa kun kerkiän. Kuinka voit väittää löytyy erinäisiltä kokoelmilta, alun perin julkaistu sinkkuna.
Kokoelmat:
Lauluja rakastamisen vaikeudesta (CD-versiossa)
Singlet 1975-78
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #88 : 25.11.06 - klo:22:52 »

Juuri alkoi kasetilta tämä" mitalien vastustamisyhdistyksen kunniamitali" laulu  [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #89 : 25.11.06 - klo:22:54 »

Kiitos jaTa69 tiedosta! Nimittäin tämä biisi löytyi juuri tuolta kokoelma cd:ltä Hector 1975-78. Eli minulta ei sitten puutu sellaistä älppäriä, missä tämä biisi olisi yksi niistä. Kaunis kappale muuten. Nyt sitten kuunnellaan Hectoria [:-)]
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Sivu luotiin 0.191 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.