Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 7.3.2018  (Luettu 132 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Keskiviikko 7.3.2018
« : 07.03.18 - klo:07:58 »

Huomenta!

Pakkasta on 14 astetta. Kävin äsken katsomassa. Aurinko paistaa, mutta ei ihan kirkkaana.

Ei tarvi enää laittaa herätyskelloa soimaan. Millukkapullukka herättää kyllä. Tänä aamunakin kymmentä yli kuusi. No, ei väliä. Saa ainakin nauttia ihanista aamuhetkistä.

Ihanaa päivää kaikille!
Nämä ovat sitten kauniita.

Netin kuva
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: Keskiviikko 7.3.2018
« Vastaus #1 : 07.03.18 - klo:08:55 »

Huomenta  [:-)]

Hieno kuva  [:-)]

-15, kylmä tuuli, ja enempi aurinkoista.

Kiitos eilisistä pähkinänlöytämistoivotuksista  :-)) en siltikään murskaa löytänyt, et
joutuu nyt sitten itse murskariksi  [NUT] :-))

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #2 : 07.03.18 - klo:09:08 »

Huomenta!

Aurinko paistaa pakkasta -13.
Valoisa on aamu :-))

Mesiksellä onkin mukava herätyskello joka välillä häärää myös urkujen kimpussa. :-))

Mukavan kauniit kuvat Minniltä ja Mesikseltä  :-))

Viettäkäähän leppoisaa keskiviikko päivää kukin tahoillanne :-))

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 07.03.18 - klo:09:46 »

Hauska kuva Minniltä. Jotain tuollaista tarttis alkaa tehdä  :-))

Telkkinen on ostanut kauniin tulilatvan  [:-)]

Kiitos eilisistä pähkinänlöytämistoivotuksista  :-)) en siltikään murskaa löytänyt, et
joutuu nyt sitten itse murskariksi  [NUT] :-))
Melkoinen homma  :-O [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #4 : 07.03.18 - klo:09:52 »

Eikö Minni sinulla ole blenderiä. Minä sillä ole pähkinöitä muutaman kierroksen pyöräyttänyt ja saan ne sopivan pieneksi.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #5 : 07.03.18 - klo:10:11 »

Aamua

Aamulla noin -13
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : 07.03.18 - klo:10:17 »

Sain tulilatvan lauantaina kun kävi "vieras"eli tuttu kahvilla :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #7 : 07.03.18 - klo:10:54 »

Tuli mieleen onko sekin pihapinna kun korppi lensi nyt aamulla tämä asuintaloni pihan yli. :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #8 : 07.03.18 - klo:12:13 »

Aamupäivää !

Kylmin lukema meillä on ollut -14,5 nyt enää -9,5. Lenkillä kyllä paikoitellen tuntui kasvoissa viima, muuten aivan ihana ulkoilusää.
Lämmintä oli päällä, hikikin meinas tulla.  :-))

Pyykkihommia tänään vuorossa. Kone töissä ja itse laiskottelen.  [:-DD]

Kivoja ja kauniita kuvia ketjussa.
Nuo jäätyneet saippuakuplakuvat on kyllä huikeita, vaaditaan taitoa niiden ottamiseen.  [:-)]

Kivaa keskiviikkoa kaikille !

Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #9 : 07.03.18 - klo:13:19 »

Tuli mieleen onko sekin pihapinna kun korppi lensi nyt aamulla tämä asuintaloni pihan yli. :-))

Kyllä se on pihapinna jos oli itse kotona sisällä tai sitten asuintalon tontilla ulkona [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #10 : 07.03.18 - klo:14:28 »

Parvekkeella olin kun korppi liihotti katon yli :-))

Kiva on annulixinkin laittama kuva. :-))

Täällä on upea ilma, käytiin jäällä käpyttelemässä :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 07.03.18 - klo:14:34 »

Onpas söpönen tipunen Annulixin viestissä  [:-)]

Hyvä kun tulin lukemaan viestejä, koska muuten en olisi muistanut laittaa konetta pyörimään.

Pyykkihommia tänään vuorossa.
Tästä muistin  :-))

Kyllä nyt on hienot ulkoilusäät. Minäkin ulkoilin sen verran, että kävin kaupassa. Ei siinä kyllä pitkää lenkkiä tarvinnut tehdä, kun kauppa on aika lähellä.
Minulla oli tarkoitus tänään vähän imuroida, mutta kun tuli vieraita (tuttuja) niin into lopahti, mutta "onhan päivä vielä huomennakin", niin kuin laulussa sanotaan.
Päivänjatkoja  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #12 : 07.03.18 - klo:14:40 »

Eilen illalla sydän pomppasi kurkkuun kun olin Veran kanssa lenkillä yhden kerrostalon pihasta hyökkäsi iso koira rähinällä Veran kimppuun. Sain riuhtaistua Veran pois koiran hampaista. Koira kiersi veraa ja murisi ja yritti hyökätä päälle. Poljin jalkaan maahan ja karjaisin moneen kertaan.että nyt lähe menee. Aikani kun komensin sitä perääntyi. Huusin pihaan että tulkaa hakemaan koira pois. Näin kun joku nainen kurkkasi nurkan takaa muttei tullut koiraa hakemaan pois.
Meidän viereen pysähtyi yksi lenkkeilijä nainen ja sanoi että jos veralle kävi jotain hän tulee todistajaksi. Onneksi ei käynyt. Taatusti sanon omistajalle jos tulee meitä vastaan joskus että pitäköön koiransa kiinni kun on vihainen. Huh... [:-I]
Kirjattu
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #13 : 07.03.18 - klo:14:53 »

Lisää "hyviä uutisia". Ens viikolla olis lääkärireissu.
Voivoi :-)) Hyvinvointiyhtymä [:-I] [:-I]

https://www.ess.fi
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 07.03.18 - klo:16:48 »

Eilen illalla sydän pomppasi kurkkuun kun olin Veran kanssa lenkillä yhden kerrostalon pihasta hyökkäsi iso koira rähinällä Veran kimppuun. Sain riuhtaistua Veran pois koiran hampaista. Koira kiersi veraa ja murisi ja yritti hyökätä päälle. Poljin jalkaan maahan ja karjaisin moneen kertaan.että nyt lähe menee. Aikani kun komensin sitä perääntyi. Huusin pihaan että tulkaa hakemaan koira pois. Näin kun joku nainen kurkkasi nurkan takaa muttei tullut koiraa hakemaan pois.
Meidän viereen pysähtyi yksi lenkkeilijä nainen ja sanoi että jos veralle kävi jotain hän tulee todistajaksi. Onneksi ei käynyt. Taatusti sanon omistajalle jos tulee meitä vastaan joskus että pitäköön koiransa kiinni kun on vihainen. Huh... [:-I]
Kamalaa, kun vihaisia koiria pidetään irti. Itsellänikin on vastaavanlainen kokemus kun Serin kanssa lenkkeilin. Siitä tuli Serille lääkärireissu. Onneksi Vera pääsi pelkällä säikähdyksella, -ja Telkkinen itse.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.214 sekunnissa. 29 kyselyä tietokannasta.