Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 24.3.2018 - Lauantai  (Luettu 140 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 24.3.2018 - Lauantai
« Vastaus #15 : 24.03.18 - klo:15:05 »

Täälläkin ihan järkky tuuli, ei meinannut rannassa eteenpäin päästä kun tuuli työnsi taaksepäin :-)) :-))

Jos on Mesiksen kuvan namit hyviä niin ovat nämäkin. Ihan oon koukussa. [:-)]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #16 : 24.03.18 - klo:15:06 »

Kotimatkalla oli myötätuulta :-))
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 24.03.18 - klo:15:20 »

Jarmo tuli sitten lujaa kotia kohti  :-))

Ovatko nuo karkit sellaisia kovia? Maistuvat kermakarkeilta. Jos, niin ovat tosi hyviä.
Laku on vaan aina ollut minulle SE karkki. Toisilla on himo suklaaseen. Minulla lakuun. Suklaasta en niinkään välitä. Vaikka ei se suklaa mitään pahaa ole, mutta minulle se aiheuttaa kihelmöintiä kurkussa, aivan samoin kuin sokerittomat mehut.
Kirjattu

Aviala

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 24.03.18 - klo:17:00 »

Täälläkin tuuli oli kova ja sai ilman tuntumaan hyiseltä! Ulkoilu ei tuntunut lainkaan mukavalta.

Mutta nyt päästiin asiaan, olen aivan ekspertti näissä karkkiasioissa, ainakin syönnissä  :-)) Lakuun on mullakin himo, vähintään kerran viikossa. Mutta kaikki menee, tosin ei tuo suklaakaan ole mulle se juttu, enemmän karkit ja lakut. Pullaa menee kanssa ihan kiitettävästi. Oon vähän yrittänyt huijata itseäni ja tänään mulla onkin kanelilla maustettuja taateleita, tosin ostin myös suklaata, ihan vaan varoiksi  :-))

Empä osaa minäkään sanoa kumpi pötkylä on kumpi, mutta näissä Mintun ruoka-asioissa oon sen oppinut, että jos toisena päivänä maistuu hyvin toinen ruoka, voi olla, että seuraavana päivänä samaa ruokaa ja ruokkijaa katsotaan, että mitä ihmettä oot mun kuppiin laittanut.

Mukavaa launtai-iltaa kaikille, täällä aletaan nyt ruuanlaittoon, ettei mee ihan karkinsyömiseksi koko ilta!
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #19 : 24.03.18 - klo:17:15 »

Lakut joo nams...maha vaan ei kestä. Ja suklaa närästää, mutta näitä kermakarkkeja kohtuudella voin syödä joten näitä on aina kaapissa karkkihimoon. :-)) :-))

Tässä kuva päivälenkiltä. Käsi vapisi kun kuvaa otin tuuli oli niin puuskainen :-)) mentiin saukkoa vaanimaan, vaan ei nähty. Puoli tuntia lähtömme jälkeen oli ilmestynyt. Joku oli kuvannut ja laittanut nettiin.

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 24.03.18 - klo:17:16 »

Päivä pakollinen [:-)]

Kirjattu
Arvo Ylppö

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #21 : 24.03.18 - klo:17:31 »

Iltapäivää Lapista! Kaunis kylmä aurinkoinen päivä. Vesi tippuu räystäistä, kevättä se tekee.
Aamusella piti kiikkua tallin katolle lunta tiputtelemaan, onneksi ei katolta ole kuin puoli metriä lumeen. Jos ois puonnut niin ei ois kauas puonnut. Lumeen, jota on tallin takana noin toista metriä pitkästi upposi vaan niin helposti, että ei meinannut ylös päästä. Hikihän siinä tuli ja kyllä on huono kunto senkin huomasi.
Linturintamalla hiljaista, muutama urpiainen ja parit tintit, viherpeippoja jokunen.
Torstaina käytiin Roissa ja menomatkalla nähtiin yksi ukkoteeri, monta korppia ja sokerina pohjalla maakotka Sammaleen suoralla puussa.
Ei vielä joutsenia eikä kurkia.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 24.03.18 - klo:18:31 »

Putositko Mese katolta, kun niin syvään upposi?

Ihanat kuvat Telkkiseltä.

Täälläkin tuuli oli kova ja sai ilman tuntumaan hyiseltä! Ulkoilu ei tuntunut lainkaan mukavalta.

Mutta nyt päästiin asiaan, olen aivan ekspertti näissä karkkiasioissa, ainakin syönnissä :-)) Lakuun on mullakin himo, vähintään kerran viikossa. Mutta kaikki menee, tosin ei tuo suklaakaan ole mulle se juttu, enemmän karkit ja lakut.  Pullaa menee kanssa ihan kiitettävästi. Oon vähän yrittänyt huijata itseäni ja tänään mulla onkin kanelilla maustettuja taateleita, tosin ostin myös suklaata, ihan vaan varoiksi  :-))

Empä osaa minäkään sanoa kumpi pötkylä on kumpi, mutta näissä Mintun ruoka-asioissa oon sen oppinut, että jos toisena päivänä maistuu hyvin toinen ruoka, voi olla, että seuraavana päivänä samaa ruokaa ja ruokkijaa katsotaan, että mitä ihmettä oot mun kuppiin laittanut.

Mukavaa launtai-iltaa kaikille, täällä aletaan nyt ruuanlaittoon, ettei mee ihan karkinsyömiseksi koko ilta!
[:-DD]

Pulla on minunkin herkkuani. Aiai, tuore lämmin pulla. Voiko olla parempaa?

Kissan ruoka-asiassa olen samaa mieltä. Se mikä on herkkua tänään, ei kelpaa huomenna. Ja jos meillä jää jotain ruoka-astiaan yön yli, sitä ei missään tapauksessa syödä. Pakastekala on Millin herkkua.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #23 : 24.03.18 - klo:20:58 »

En pudonnut! Mutta katolle kun piti nousta, piti ensin kahlata räystään alle, jossa oli lunta toista metriä. Siihen upposin ja kahlasin. Tikkaat räystästä vasten ja lapiolla lumet katolta niin pitkälle kuin yletyin tikkailta. En siis katolle noussut ollenkaan. Harjalle jäi pari metriä pituussunnassa ja puolimetriä paksua lunta. Tullee itekseen kun aurinko sulattaa, on peltikatto.

Karkkipuolella mulla on nyt herkuksi tullut Malacon Sirkusaakkoset. 315 gr pussissa ei kauan nokka tuhise.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #24 : 24.03.18 - klo:22:19 »

[:60] [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #25 : 25.03.18 - klo:08:26 »

Kivoi kuvii  [:-)] [:-)] namukkaita juttuja  :-))

Kylläpä laitoit pahan arvuuttelun. Kun arvaa, niin arvaa aina väärin, sanoi opettajani aikoinaan. Arvaan silti että vasemmanpuoleinen on tintinpötkö  :-))

:-)) oikein  :-))  [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS] [KIPPIS]

Mollikka tuli taivaalle, mutta kylmä viima tekee ilmasta kylymän. No ei haittaa, kun pääasiassa sisätöitä
teen elikkäs pässiäissiivousta  :-))
Ei nuo opet kanssa mitään tiedä. Nytkin arvasin ihan oikein  :-)), että kiitti vaan tuopeista. Alakaa olla jo ihan rattoisa olo  [:-DD]

Pääasiassa pääsiäissiivoa"  [:-DD]. Miltähän ulkomaalaisesta tuntuu kun suomalainen sanoo noin?  :-))

Onko krapula  [:-DD]

Ulkomaaalaiset aattelee, et siansaksaa hölötti  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 25.03.18 - klo:09:17 »

No krapulaako onkin tämä päänsärky? En muistanut eilisillasta, että olin noin monta tuopillista juonut  [:-DD]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #27 : 25.03.18 - klo:09:54 »

[:-DD] [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sivu luotiin 0.246 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.