Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 29.6.2018 perjantai  (Luettu 88 kertaa)

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 893
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 29.6.2018 perjantai
« Vastaus #15 : 29.06.18 - klo:20:23 »

Paranemisia tietysti kaikille, täällä tullee puukkoa joskus myöhään syksyllä  :-))
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 619
Vs: 29.6.2018 perjantai
« Vastaus #16 : 29.06.18 - klo:20:25 »

No mutta, onko Jarmo ruvennut ottamaan lomaa vastaan  :-))  [KIPPIS]

Avialalle pikaista paranemista, -ja toki Mintullekin.
Voi Minttua, kun on noin myötäeläjä. Pakko silti laittaa Mintulle sydän, vaikka aiheuttikin emännälle lisähommia. Kas tässä  [:34].
Minulla oli tosi huonovatsainen beaglekoira, joka oksenteli tämän tästä, ja vaati yölläkin joskus ulos ruohoja syömään. Niinpä minulla oli talvisin aina ruohoja pakkasessa, ja öisin vati sängyn vieressä, koska opetin sen oksentamaan vatiin. Jos sille yölläkin meinasi tulla oksu, niin se tuli herättämään minut, ja minä laitoin vadin alle ja se yökkäsi siihen. -Ja tämä on ihan tosi juttu. Koira oli tosi arka ja reagoi aina mahallaan kaikkeen. Mutta oppi että vatiin oksennetaan.

Onpas Lahdessa tullut vettä  :-O. Vaikka Suomi on pieni maa, niin monenlaista säätä siihen mahtuu. Täällä oli tänään jo aurinkoista, kuten kuvasta näkyy.
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 739
  • Lahti
Vs: 29.6.2018 perjantai
« Vastaus #17 : 29.06.18 - klo:20:25 »

Mitäs kohtaa puukotetaan, olkapäätäkö [?]

Onpa Mesis sinulla ollut oppinut koira :-)) tosin surullista kun vatsa oli noin herkkä kun kerroit, mutta hienosti olit opettanut vatiin oksentamaan.

Teilläpäin on ollut hieno keli meidän säähän verrattuna.
« Viimeksi muokattu: 29.06.18 - klo:20:29 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 893
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 29.6.2018 perjantai
« Vastaus #18 : 29.06.18 - klo:21:03 »

vasen ranne joku kolmiorusto, pieni repeämä. Ei jatkuvaa haittaa, tietyt liikkeet vaivaavat joskus, mutta esim pyöräilyssä ei ongelmaa [:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 739
  • Lahti
Vs: 29.6.2018 perjantai
« Vastaus #19 : 30.06.18 - klo:08:16 »

vasen ranne joku kolmiorusto, pieni repeämä. Ei jatkuvaa haittaa, tietyt liikkeet vaivaavat joskus, mutta esim pyöräilyssä ei ongelmaa [:42]

Toivottavasti tästä puukotuksesta on apua vasemman käden ranteen vaivoihin [:72]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 619
Vs: 29.6.2018 perjantai
« Vastaus #20 : 30.06.18 - klo:08:47 »

vasen ranne joku kolmiorusto, pieni repeämä. Ei jatkuvaa haittaa, tietyt liikkeet vaivaavat joskus, mutta esim pyöräilyssä ei ongelmaa [:42]
Hyvä ettei haittaa rakasta harrastusta.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.333 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.