Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Viimeisiä viestejä...  (Luettu 253 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Viimeisiä viestejä...
« : 21.08.18 - klo:19:28 »

Tässä muutama viesti poiminta "lähiaikoina" pöntöllä käyneiltä.
Toivottavasti kaikilla on kaikki hyvin ja ennemminkin saa kirjoitella.
Kyllästyminen vaivaa minuakin...

Aamupäivää pönttölään !  [:-)]

Vappusää suosi täälläkin sisäoleilua. Ihan ei räntää satanut, ihme kyllä, kovin koleaa kuitenkin oli. Vesimittari ei viellä ollut käytössä, olis tainnut tulla heti reilu lukema. Eilen aamupäivällä sen ulos laitoin ja 6 mm näkyi vielä eilisenkin sadekuuroista kertyneen.

Jarmo se on jo käenkin kuullut, tänne ei vielä ole uskaltautunut. Muita tirppoja sentään ihan mukavasti. Viimeisimpiä havaittuja saapuneita ovat tiltaltti ja kirjosieppo.

Posliinikukan minäkin olen tunnistavinani Avialan kuvasta. Minni sanoi että jos saisi haistaa - kovin läheltä kun haistaa - saa mesitipan nenuunsa.  :-))

Kauppaan se on taas lähdettävä, syödä pitää tänäänkin. Ja sitten ulkoilemaan, pari päivää jäi väliin, ei kiinnostanut lähteä kastumaan.

Mukavaa torstaita ja alkanutta toukokuuta kaikille !
 [:43] [:9] [:45]

Huomenta vain kaikille. Enpäs edes muista milloin viimeksi kävin Pönttöfoorumilla. Jossain vaiheessa, kun osoite muuttui niin ei tullut selvitettyä uutta osoitetta. Nyt bongasin Kaitsun linkin Facesta niin pitihän sitä tulla katsomaan ja kokeileen vieläkö tunnari toimii. Hyvin toimi ja sama jellonan naama tuolla proofilikuvassakin irvistää jonka aikoinani siihen laitoin. :)
Tuttuja nimimerkkejähän täällä vielä näyttää olevan. Porukka ei ole tainnut kovin paljoa vaihtua.
Oikein hyvää pääsiäistä joka pönttöön!!!

Tulipa hassu kuva  [:-DD]

Keksiviikkoa vaan kaikille!

Plussaa on vain 6.7 ja harmaa on päivä.

Tänään on siitä huolimatta suuri päivä, ainakin minulle ja kolmelle kissaneitoselle. Cecil, Anni-Vanni ja Milli täyttävät tänään yhden kokonaisen vuoden! Heidät löydettiin Haapsalusta alkoholistien asuntolasta, jonne emo oli eksynyt synnyttämään. Sieltä he menivät erääseen kotiin alkuhoitoon ja sitten he tulivat minun luokseni, mummolaan  [:35]

Mummi heitä hoiteli ja kasvatteli ja nyt he asustavat Tallinnassa Kassikohvik Nurrissa ja tänään on suuret synttärikutsut! On tästä laittauduttava sinne juhlimaan. Oliskohan ihan kuohuviinin paikka

Sopiiko, että mä vaan ihastelen teidän laittamia luukkuja, kun olen unohtanut, miten kuvia laitetaan ym toiminnot.
Täytyy aloittaa kaikki alusta.

Kiva kun ootte olemassa.  [:-)]

Oon toimitellut tontun virkaa ja muutaman paketin käärin.
Hirveesti ei joulufiilistä oo, mutta mikäs hätä tässä.
Olisin laittanut nykyisen koirani kuvan, mutta vaatiikin näemmä harjottelua. ????

Wauu mikä menopeli Jarmolla. Kyllä passaa ajella mutkat suoriksi  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 21.08.18 - klo:19:39 kirjoittanut Jarmo »
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Viimeisiä viestejä...
« Vastaus #1 : 21.08.18 - klo:19:59 »

Juuri näitä kaikkia ajattelin ja monia muitakin, että olisi kiva kuulumisia kuulla.

Eihän tämä onneksi pakkopullaa ole kirjoittaminen tänne,  mutta jos huvittaa niin kiva juttu... :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #2 : 21.08.18 - klo:21:23 »

No ei noista kirjoituksista ihan mahdottoman pitkää aikaa ole, mutta miten se tuntuu niin pitkältä  [:-)]

Jos nyt joku käy vieraana lukemassa, niin tulkaa ihmeessä kertomaan kuulumisia  [:-)]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #3 : 22.08.18 - klo:08:32 »

Kiva se ois kuulla vanhojen pönttöjen kuulumisia  [:-)]

kylhän niitä kuulis, jos fasessa päivystäis, mut face on niin sekava, tähän pönttöön verrattuna, et
jos ei just ole paikalla, kun jokin uutinen tulee näkyville, eikä sitä kukaan kommentoi, niin ei sitä sitten
koskaan huomaakkaan, kun se valuuuuuuuu seinällä alaspäin huisaa vauhtia  [NUT] [:-I] :-))

Siellä ei ole samanlaista juttua kuin pöntöllä, "näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit"

Siellä on kylläkin oma ryhmä Pönttöläisille, mut se on ihan yhtä hiljainen paikka, kuin nykyään tämä
virallinen Pönttöfoorumi  [:-I]

No käyn mä siellä Minnin facessa aina joskus. n. kerran kuussa  [:-I]

Ihan virallisessa facessa, missä on sukulaiset ja  kamut, visiteeraan päivittäin.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

pajunkissa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 22.08.18 - klo:09:40 »

Kiva ois kuulla pöntöltä pitkäänkin pois olleiden kuulumisia. Mutta huomaa itsekin, että joskus sitä touhua vaan riittää eikä ehi kirjoittelemaan. Minullakin meni aikaa, että huomasin pöntön taas olevan kunnossa sen isomman tauon jälkeen.
Eipä sitä nyt tarvii kummoisiakaan kuulumisia olla. Aina ilahduttaa viestit.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #5 : 22.08.18 - klo:09:44 »

Minä en ole facessa lainkaan, enkä tiedä tuleeko sinne liityttyäkään. Tämä pönttö on ihan riittävä minulle. Ja tosiaankin, tätä osaan käyttää, eli selvät ja helpot on toiminnot.  [:-)]

Eipä sitä nyt tarvii kummoisiakaan kuulumisia olla. Aina ilahduttaa viestit.
Juuri näin  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : 22.08.18 - klo:10:06 »

Facessa en ole minäkään ja se ystäväpiiri ketkä siellä ovat eivät käytä facea juurikaan. Whatsapp on se millä yhteyden saa juuri heihin keneen haluaa. Siis pysyn sieltä pois..

Mieluusti täällä näitä "tärkeitä" kuulumisiani kerron :-))
Tänään oli meidän lehdessä kolumni facesta...että moni lähtee sieltä veks kun ei jaksa päivittää kaiken aikaa elämäänsä.
Täällä voi päivittää joka päivä kerran tai miten tuntuu ..ei ainakaan minulle tule ahdistusta tänne kirjoittelusta :-)) tai olla päivittämättä...eikä se ahdista ettei ole just tänään mitään kirjoittanut.
« Viimeksi muokattu: 22.08.18 - klo:11:18 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

pajunkissa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 22.08.18 - klo:21:57 »

En minäkään ole faceen liitynyt enkä aiokkaan. Tämä on helppo paikka kirjoitella ja olla myös kirjoittamatta, jos ei ehdi, jaksa.
Eipä sitä joka askeltaan tarvitse ilmoittaa :-))
Lintujuttujen takia olen aikoinaan liittynyt ja ne edelleen ovat ajankohtaisia.
Mutta kyllä säätiedotkin tulee noteerattua ym. viestit.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #8 : 23.08.18 - klo:08:42 »

Se, jokaasian julkaiseminen, on vähän sellainen urbaani legenda. Toki sellaisiakin ihmisiä on, ketkä joka tekemisensä ilmoittavat  :-)) mut mun kamuihin ei kuulu yhtään  :-))

Mä julkasen n. kerran kuussa jotain hömppää. Katselen kaveriden matkakuvia, kun niitä julkistavat, tai ilmoittavat jotain tärkeempää, mikä mullekkin kuuluu.

Pääasiassa mun facekäyttö on eri ryhmien julkaisuiden lukemista. Kun kuulun moneen eri ryhmään, n. 25kpl hupijutuista, moneen eri luontoaiheiseen.  [NUT] :-))

Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #9 : 23.08.18 - klo:09:04 »

Siellä on kylläkin oma ryhmä Pönttöläisille, mut se on ihan yhtä hiljainen paikka, kuin nykyään tämä
virallinen Pönttöfoorumi  [:-I]
Kuvittelin, että facen pönttöryhmässä on yhtä vilkasta kuin aiemmin täällä pöntöllä. Ei näköjään olekaan niin. No, onhan ihmisillä toki muutakin tekemistä kuin istua netissä.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #10 : 23.08.18 - klo:10:02 »

Minä katselen kavereiden ja ystävien kuvia+juttuja sähköpostien ja Whatsapin kautta. Joten olen aina ajan tasalla missä mennään ja jopa puhun puhelimessa kuulumiset :-)) puolin ja toisin.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Aviala

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 24.08.18 - klo:07:30 »

Ei ole vielä minulta viimeisiä viestejä tullut  :-))

Täällä on vaan nyt Auran suunnalla sellainen sirkus, että ei ole ehtinyt kauheesti mitään ylimääräistä. Päätin vaihtaa alaa ja menen koulun penkille ensi viikolla  [:-)]

Tilanteen hieman rauhoitettua, palailen taas pinnojen merkeissä.

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #12 : 24.08.18 - klo:09:19 »

Onnea Aviala opintielle [:72]  :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
« Vastaus #13 : 24.08.18 - klo:11:27 »

Samoin täältä, onnea opiskeluun!
Kirjattu

mirru

• Jäsen
  • **
  • Poissa Poissa
« Vastaus #14 : 24.08.18 - klo:15:10 »

Satuinpa vilkaseen tänne kun pikaisesti lukien ymmärsin otsakkeen niin, että pönttö lopettaa.
Aika menee niin joutuisaan ettei ehdi tehdä läheskään kaikkea mitä haluaisi. Toissapäivänä kävin uimassa, eilen istuttelin mansikoita ja huomenna olisi vasarahommia.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.24 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.