Huomentaista Lapista! Olen hengissä, vaikka en ole pitkään aikaan käyny täällä höpöttämässä. Nyt on kyllä flunssanpoikanen iskenyt kyntensä, tosin jo helpottaa. Viikon päivät on vaivannut. Alkoi nuhana ja sitten tuli kuume yheksi illaksi. Nyt pientä nenän tukkoa enää. Panadol Fortea ja Panadol Hottia olen ottanut. Ulkona pärjää hyvin, sisällä alkaa vaivata.
Ulkotöitä on tehty, potut nostettiin tänään pois pellosta, hirveitä pottuja, kaks menee kattilaan kerralla.
Puolukoita olen kypsytellyt, en vielä ole ees käyny kattelemassa. Ei taida thaikkujen jälkeen olla ku varpuja. Niitä on pyörinyt tässä 2-30 auton voimalla, kaikissa lähes 10kerääjää. Mustikat sain.
As.autoa olen päivitellyt, vaihdoin tai vaihdatin siihen uuen lämppärin, pois kaasulämmitin, olematon tuhisija. Tilalle dsllämmitin. Saa nähä paraniko lämpö. Muutenkin olen vähän eristellyt autoa. Laitoin seiniin 15mm solukumieristeen ja huovan (3mm) päälle. Tuli sekä lämmin että nätti. On vielä siellä lämmittimen laittopaikassa. Akutkin meni uusiksi. Pitäisi päästä ruskareissu tekemään Lappiin vielä tänä syksynä. Ans kattoon.
Mukavaa päivänjatkoa ja viikonloppuakin!