Suloinen kuva Minnilta ja kauniit kuvat Telkkiseltä.
Ostitko Minni sellaisen lompakon missä pysyy rahat

. Ainakin markkinoilla rahat pysyivät lompsassa kun kojut oli kiinni.
Laitanpa tännekin yhden hauskan jutun mikä minulle sattui.
Käyn paljon kuuntelemassa "tuubessa" musiikkia ja katselemassa kaikenlaisia videoita. Kommentoinkin jos jotain tulee mieleen. Eilen katsoin sellaisen videon, kun eräs mies oli metsässä ja teki hierintä (vai hierrintä). Siinä tehdessään hän jutteli, miten itse leipoo ruisleipää.
Kommentoin siihen näin:
"Ai se oli tuollainen se hierin. En ole koskaan nähnyt enkä kuullut tuota sanaa. Kyllä sitä vielä vanhanakin oppii uutta. Äiti oli kova leipomaan. Hän leipoi ruisleipää ja hyvää perunalimppua. Kyllä oli mukava tulla koulusta kun kotona oli ihana tuoksu ja äiti oli jättänyt minulle vähän leipätaikinaa syötäväksi."
Minulle tulee aina sähköpostiin tieto jos joku on kommentoinut omaan viestiini. Aamulla oli tullut tällainen (ei videon tekijältä vaan joltain muulta):
"Olen erittäin vaatimaton ja melko suht kohtalaisen rikas koko elämäni perustanut kaikkeen suhtalaiseen hyvään elämään.Vaimo menehtyi syöpään enkä käyttänyt ole .Ja olen valtavan raitis ja kultainen.Voisimmeko tavata jos olet sellainen tai tälläinen?"
Hiukan minua nauratti tuo että "Jos olet sellainen tai tällainen"

Ehkä olen jompi kumpi. Kuka tietää
![Nauraa [:-DD]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/9.gif)
Äsken kävin katsomassa ja tuo viesti oli poistettu. Olikohan mies itse, vai videon tekijä? Jää arvoitukseksi. En "viitsinyt" vastata miehelle mitään