Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Uskotko Joulupukkiin?  (Luettu 1138 kertaa)

Klorofylli

• Vieras
Vs: Uskotko Joulupukkiin?
« Vastaus #60 : 02.12.07 - klo:21:52 »

Mitkä lahjat??! :-O
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 03.12.07 - klo:00:13 »

Nyt on kyllä usko joulupukkiin hieman koetuksella kun yritän pähkäillä joululahjoja. Saisi mokoma  hoitaa ne lahjahankinnat ihan alusta loppuun. Eikä vaan sen loppuosan. Siis minä pähkäilen, saan harmaita hiuksia ja ärkelöin ja sitten tulee tuo hyväkäs, joka kantamalla ne lahjat sisään ottaa koko kunnian itselleen!

Onneksi on netti, nettikirjakauppoja ja Luontokaupan nettipuoti. Muuten vaipuisin epätoivoon. Minä ryntäilen mieluummin nettikaupasta toiseen kuin äkäisenä kauppakeskuksen kaupasta toiseen...

Mutta... pakko se silti on uskoa joulupukkiin, sillä tänään just juttelin puhelimessa meidän ikioman joulupukin kanssa  :-))
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #62 : 04.12.07 - klo:11:42 »

Nyt on kyllä usko joulupukkiin hieman koetuksella kun yritän pähkäillä joululahjoja. Saisi mokoma  hoitaa ne lahjahankinnat ihan alusta loppuun. Eikä vaan sen loppuosan. Siis minä pähkäilen, saan harmaita hiuksia ja ärkelöin ja sitten tulee tuo hyväkäs, joka kantamalla ne lahjat sisään ottaa koko kunnian itselleen!

Onneksi on netti, nettikirjakauppoja ja Luontokaupan nettipuoti. Muuten vaipuisin epätoivoon. Minä ryntäilen mieluummin nettikaupasta toiseen kuin äkäisenä kauppakeskuksen kaupasta toiseen...

Mutta... pakko se silti on uskoa joulupukkiin, sillä tänään just juttelin puhelimessa meidän ikioman joulupukin kanssa  :-))

Luontokaupan nettipuoti on varmaan kätevä tapa tehdä ostoksia. Mutta olipa tosi ihanaa käydä siellä ihan oikeassakin Luontokaupassa lauantaina. Oli mukavaa kun pääsi "hipelöimään" kaikkia ihania tuotteita, pukinkonttiin olisi ollut vaikka mitä kivaa ja hinnatkin jotakuinkin kohdallaan. Tulipahan sitä yhdellä ostoksella joulupukkia avustettua, Repe saa jotain kivaa lintuaiheista joululahjaksi.  [:-)]

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sivu luotiin 0.207 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.