Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 1.Joulukuu.2006  (Luettu 1044 kertaa)

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 1.Joulukuu.2006
« Vastaus #15 : 01.12.06 - klo:07:58 »

Huomenta Oulusta!

sää: pilvisen, sumuista, lämpötila käynyt pitkästä aikaa hieman pakkasen puolella yöaikaan, nyt +0 astetta.

Joulukuun ensimmäinen päivä, saa kalenterista avata eka luukun  :-))

Mukavaa Perjantaita ja Hyvää Viikonloppua Kaikille  [:-)] [:9]
Kirjattu
#Jani#

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 01.12.06 - klo:09:20 »

Huomenta!

Se on sitten joulukuu. Ja perjantai.  :-)) Mukavaa viikonlopun odotusta joka pönttöön.
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #17 : 01.12.06 - klo:09:25 »

Aamua täältäkin ja hyvää joulukuun alkua!
Vähän on pakkasta -2 ja selkeä aamu pitkästä aikaa. Kaikki matot ja petivaatteet ovat olleet ulkona jo toista tuntia tuulettumassa. Nyt hetki pönttöilyä ja sitten siivoushommiin!!!
Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!! [:45]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 01.12.06 - klo:10:09 »

Huomenta toistamiseen.  Yö oli taas melekoista haipakkaa neljään asti.  Sit sain kunnolla unenpäästä kiinni ja nukuin yhdeksään. [:-)]

Mukavaa perjantaita kaikille. [:45]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #19 : 01.12.06 - klo:10:18 »

Huomenta! Ja Oskarinpäivää...minun kummitytöllä on muuten Oskari, punakorvakilpikonna! Oikein kiva veitikka onkin, ikää jo vaikka kuinka paljon...toistakymmentä vuotta kuitenkin, en muista tarkkaan  [:-I].
Yritän saada Oskarista kuvaa jonain päivänä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #20 : 01.12.06 - klo:10:19 »

Huomenta taas! Minä heräsin kolme kertaa siihen, että näin tosi kummallista unta. Ei mitään painajaista, mutta kummallista. Samaa on jatkunut jo aika pitkään, mutta kun kerran aina herättyä saa taas unenpäästä kiinni (ja ne unet on joskus tosi hassuja jälkeenpäin ajatellen) niin mikäs siinä.

Tänään pitää siivota ja tiskata ja tehdä kaikkea muutakin. Äiti lupasi joulunalusreissun Prahaan, ja siihen valmistautuessa menee vähän aikaa... Kämpän pitäisi selvitä itsekseen viikon verran, ja kissa tulee kotiin minun kanssa. Mutta kun viimeksi matkalle lähtiessä minulta jäi yksi kissanruokakuppi tyhjentämättä, ja kotiin tullessa kämppä oli täynnä kärpäsiä... yök.  [:-P]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : 01.12.06 - klo:10:29 »

Onnekseen osa pönttöläisistä on nukkunut yönsä hyvin, minä kuulun noihin toisiin, eli huonosti nukkuneisiin. Katselin illalla elokuvaa ykköseltä yhteen asti ja sittenkin vielä sain odotella unta tunnin verran. Ja aamulla seitsemältä herätti kelloradio. Kertakaikkiaan 5 tunnin yöunet ei riitä minulle, 7 tuntia tarttis nukkua jotta olo on normaali.  [:-(]

Tänään maailman AIDS-päivä http://www.redcross.fi/ajankohtaista/uutiset/fi_FI/aids-paiva/ tässä siitä tietoa
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #22 : 01.12.06 - klo:10:50 »

Huomenta taas!  Sää on pitkästä aikaa melkoisen selkeä, kuiva ja valoa näkyvissä   [:45]
Kylläpä nukutti eilisen reissun jälkeen, nukuin kuin tukki pitkästä aikaa. Jotenkin on helpottunut olo kun siirryttiin joulukuun puolelle, se on sitten yhtä  menoa Jouluaaton iltaan asti, vaikka kuinka toistelisi itselleen joulurauhaa.

Taas alkoi mökin raivaus, jälkipolvet tulossa huomenna päiväkylään. Kiidätin jo pois tästä näkösältä ompelukoneen, kaikki kutimet, tilkkutyöt, valokuvakansiot.... voi miksi leviän kuin pullataikina.. minkälaista täällä olisikaan ilman heidän käyntejään... jospa tämän liittäisi osaksi alkavaa  ns. "joulusiivousta"
Teetä ja vähän Pönttöä     [:45]  Virkeää päivää

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #23 : 01.12.06 - klo:11:44 »

Hyvää Perjantaipäivää ja hauskaa viikonlopun odotusta jokaiselle!
Ulkona on edelleenkin harmaata ja pimeää, täällä ei aurinko kurki, mutta mielessä ei harmaata ole tällä hetkellä  [:-)] . Koiruksien kanssa heitin pikkulenkin, saivat nuuskutella kaikin mokomin  [:-)]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #24 : 01.12.06 - klo:12:01 »

Täällä nettiradiossa soi taas joulumusiikki ajalla 3.-26.12.
http://www.jouluradio.fi/?deptid=6052
« Viimeksi muokattu: 01.12.06 - klo:12:04 kirjoittanut Tiina »
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Veke

• Vieras
« Vastaus #25 : 01.12.06 - klo:12:32 »

Päevee.
Olen hiukka järkyttynny. Äskön puhelin soi ja työpaikan palkanlaskija soitteli. Toivotteli hyvät päivät ja pyyteli anteeks, että häirittee näin vapaapäivänä.
Sillon mulla päässä poksahti. Eletty elämä alko vilistämää silmissä. Enempää sen puheest en selvää sitte saanukka. Silmis alko hämärtää ja happi loppumaa, ku tajusin sen huutavan luurii, et ny tais tulla soitettua väärälle miehelle. Pyyteli taas anteeks ja löi luurin korvalle.
Miä jonkuu tovin istuin ja haukoin henkee. Se ei sittenkä viä pyytänny mua palauttamaa yhtiön tarvikkei ja toivotellu hyviä eläkepäiviä. Ainoo mikä ny jäi kiusaa, ni en hogannu silt kysyy, et viäks miä oon töissä siel. Noh, ehkäs viä ajomestari jollonki soittaa ja pyytää, et sopisko mullen sellanen, tai sellanen vuoro. Jolsei soita, ni täytyy mun itteni sitte jo viimestää maanantain kysyy, et kui oikee on, löytyskö jotai hommaa!   :-O

Täs on näämmä menollaa ny niit pakkopekkasia, ku on pakko pitää.   [:-)]
« Viimeksi muokattu: 01.12.06 - klo:12:35 kirjoittanut Veke »
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #26 : 01.12.06 - klo:13:01 »

Tuon tarinan nimi on yksinkertaisesti:
Työaikalaki
 [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #27 : 01.12.06 - klo:14:34 »

Kotona ollaan ja muutaman tunnin päästä Erkin kyydissä kyläilemään  ja linturallia odottamaan ja kotiin sitten lauantaina illalla.
Mittarissa nyt 4,5 plussaa

Nyt Vekellä olisi hyvää aikaa lintubongauksille  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Veke

• Vieras
« Vastaus #28 : 01.12.06 - klo:14:48 »

No nytpä oisi, mut olen ny nin apealla mielellä, ettei tai tulla mitää.  [:-(]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #29 : 01.12.06 - klo:14:55 »

Piristystä Vekelle  [:5] Kestää varmasti aikansa oppia lorvi päiviin,mutta sitten kun oppii niin tekemistä riittää lintubongailusta kynttilälyhtyihin ja vaikka mitä muuta  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sivu luotiin 0.179 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.