Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 2. joulukuuta!  (Luettu 810 kertaa)

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
Vs: 2. joulukuuta!
« Vastaus #45 : 02.12.06 - klo:18:49 »

Kävin metsässä päivällä kävelemässä. Lintuja oli tosi vähän liikenteessä. Metsuri oli myös ilmaantunut metsään ja niinpä siellä oli puuta nurin sikin sokin polun vierellä. Kotipihalla haravoin hieman lehtiä ja männynneulasia...niitä riittää meillä.
Kauppaan lähtiessä näkyi naapurin koivussa istumassa 31 tilheä ja 1 räksy. Ensimmäinen tilhihavainto tänä syksynä meidän pihalta.
Kameraakin ulkoilutin, mutta siitä oli akut ihan finaalissa, kun oli niin kauan käyttämättä. Ajattelin, että jos vaikka hippiäisistä olis saanu kuvan näppäistyä...olivat liian nopeita ja liian kaukana.

Nyt Avaraa luontoa kattelemaan  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #46 : 02.12.06 - klo:20:06 »

Ja Pönttölän kulttuurikerho kokoontui juuri. Olimme viereisessä kirkossa kuuntelemassa kauneimpia joululauluja.
Mitäs erikoista siinä?

No, me lauloimmekin niitä -    eestiksi! Lämmin, mukava tilaisuus. Nautimme sitten glögiä ja juttelimme niitä näitä. Kolme oli kulttuurikerhon jäsentä paikalla:
Hellis, Välskäri ja Hömis. [:-)]
Kirjattu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #47 : 02.12.06 - klo:20:09 »

Hömis, eikö ne vieressäistujat menneet sekaisin, kun rupeaa kuulumaan väärää kieltä yhtäkkiä?  [:-DD] Mulla ainakin on joskus mennyt senat sakaisin kun jossain joululaulutilaisuudessa vieressä istuva ihminen laulaa vaikka ruotsiksi tai saksaksi!
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 02.12.06 - klo:20:18 »

Ja Pönttölän kulttuurikerho kokoontui juuri. Olimme viereisessä kirkossa kuuntelemassa kauneimpia joululauluja.
Mitäs erikoista siinä?

No, me lauloimmekin niitä -    eestiksi! Lämmin, mukava tilaisuus. Nautimme sitten glögiä ja juttelimme niitä näitä. Kolme oli kulttuurikerhon jäsentä paikalla:
Hellis, Välskäri ja Hömis. [:-)]

Olisin myös tullut [:-I]
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 02.12.06 - klo:20:28 »

Kukas näistä välittää, mut kerron kuitenkin et sain kun sainkin ikkunat pestyä sisäpuolelta. Sultsinoitten kaa kävi ohrasesti, ne oli myyty ihan hetkessä [:-(]

Hyvää iltaa ja yötä [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #50 : 02.12.06 - klo:20:30 »

Marfa, apua! Meillä pestään ikkunat säännöllisesti kerran vuodessa. Tai ainakin säännöllisesti melkein joka vuosi... nyt tuli paineita!  [:-DD]
Onhan noista hyvä vinkata; niinhän minä viime vuonna joulun alla pesin jääkaapin ja sulatin pakasteen pöntöltä saamani vihjeen mukaan! Muuten olisi jäänyt hoitamatta!  [;-)]

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #51 : 02.12.06 - klo:20:39 »

Hömis, eikö ne vieressäistujat menneet sekaisin, kun rupeaa kuulumaan väärää kieltä yhtäkkiä?  [:-DD]

Ei menneet sekaisin kukaan, koska se tilaisuus oli nimenomaan "kauneimmat joululaulut viroksi"
Marfa - olen pahoillani - tuli aika yllättäen koko juttu, kun huomasin lehdestä.
Palataan!
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #52 : 02.12.06 - klo:20:46 »

Ja minä pesin tänään ikkunoita ulkopuolelta! Ja sitten alkoikin sade ja harmitti  [:´(]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 02.12.06 - klo:20:57 »

Ja joku on syönyt mun joulukalenterista suklaat! [:´((] [:´((] [:-DD]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #54 : 02.12.06 - klo:20:59 »

No hyi sitä! Kuka kumma...?
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 02.12.06 - klo:21:04 »

Melkein vapisin, kun alkoi tekee mieli jotain hyvää, eikä ollut mitään.  Sit muistin, et onhan mulla lalalaaaa, kalenteri! :-)) :-)) :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #56 : 02.12.06 - klo:21:10 »

Kaarin, 5 vuotta, ei voinut vastustaa kiusausta, vaan avasi kaikki luukut yhdellä kertaa!  [:-DDD]

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 02.12.06 - klo:21:17 »

Muistan niin selvästi, kun yllätin likan aukomassa luukkuja ja mussuttavan suklaata.
Taitaa olla perimässä toi ennalta maistelu. [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 02.12.06 - klo:21:41 »

te]

Marfa - olen pahoillani - tuli aika yllättäen koko juttu, kun huomasin lehdestä.
Palataan!

Nou hätä! Kulttuurikerhohan on monimuotoinen, mun reaktio oli vaan niin äkkinäinen  [:-)]
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 02.12.06 - klo:21:47 »

Melkein vapisin, kun alkoi tekee mieli jotain hyvää, eikä ollut mitään.  Sit muistin, et onhan mulla lalalaaaa, kalenteri! :-)) :-)) :-))

Voi että Kaarin [:-DD] lallallaa, tiedän ton liiankin hyvin, joskus on kalenterin suklaat menneet  joo..heh.. [:19]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.286 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.