Aina voi laittaa puhelimeen eston ja sen jälkeen ei tule enää myyntisoittoja.
Aika hyvin tuo on mulla toiminut, mutta aina joku sitkeä sissi silti yrittää.
Ennen olin kohteliaampi, saatoin kyllä sanoa muuten tylyhkösti, että asia ei kiinnosta, enkä halua meille soiteltavan, mutta yritin aina jotenin toivotella tuolle raskaan työn raatajalle hyvää päivänjatkoa kumminkin, ettei ottaisi henkilökohtaisena tylytyksenä.
Nyt kun on tuo esto, en jaksa olla kovin kohtelias. Totean, että minulla on tuo esto ja soitit siitä huolimatta, joten heippa sitten vaan ja suljen puhelimen. En jaksa kuunnella selityksiä, kuinka hän ei tiennyt kun heillä katsotaan puhelinluettelosta numerot jne. Se jos mikä on minusta ammattitaidotonta puuhaa. Eikä niinkään sen soittajan ammattitaidon puutetta varmaankaan, nuoria opiskelijoita ovat, vaan sen hänen työnantajansa typeryyttä.
On, se on raskasta työtä jota tavallaan siksi kunnioitankin, siis hatun nosto jos joku sitä jaksaa tehdä. Toisaalta jossain vaiheessa noita soittajia saattoi olla useita samana päivänä ja yleensä vielä sattuivat joko herättämään aamulla (minähän olen yöeläin eli valvon myöhään ja nukun myöhään) tai sitten soittivat sellaiseen aikaan, että herättivät lapset päiväunilta. Kännykän voi laittaa tietty äänettömälle, mutta kotipuhelinta ei viitsi ottaa pois seinästä ihan vähästä syystä.
Sen linjan olen ottanut, että mihinkään puhelimitse meille tunkevaan en rahaani anna. Avustuskohteet on valittu muilla perusteilla. Tunnettuja järjestöjä, joiden toiminnasta tiedän jotain muutakin kuin sen, mitä puhelinmyyjä paperistaan lukee. On edes jotain taetta siitä, että raha menee sinne minne on tarkoitus.
(Selvensin vähän kun tuli niin sekavasti)