Hahaa, mitäkö mieltä? Miä olen millo mitäki, riippuu ehkäs, kui mul on aikaa.
Hakeeks ne muute asiakkaitaa pelkän numeron perusteel, ku miä luulen, ettei.
Kas, mun nimis ei o yhtää puhelinta, (eikä pal mitää muutaka,) ni mullen ei o koskaa tullu ittelle mitää tarjouksia puhelimel, mut mulle tulee mun tukihenkilölle (pojalle) tarkotettuja tarjouksia kaikellaisest krääsäst.
Ainoo sivulline, ku on mulle ittelleni osannu soittaa, on ollu poliisi ja ku kysyin silt, et mistäs tiesit mun täälä olevan, nin naureskeli omistavasa eri tietolähteet, ku kaupustelijat.
Mut noitten tukihenkilön kyselijöiden kaa olen monet kerrat pitäny lystiä, jos on ollu aikaa. Joskus se kyseleeki mult, et mit hittoi olet taas jonkuuki kauppiaan kaa läyrynny, ku onvatte sen kii saaneet ja kertoneet ettineesä sit täältä. Voe jummin jammi, täst riittäs tarinaa enämpiki, mut anti olla, ettetten pitkästy!
Hitsi, piti viä lisäämäni, et ne vast huisii tapauksia on, ku tulee oven taa ne myöhempienaikojen..... mitä ne ny onvat. Yleesä kaks naista. Ne on kiva laskee huoneisii ja alkaa sitte tekee kylpyy rupeemista. Tuppaa keskustelut loppuu, vaik miä kui tarttisin selänpesus apua!
Veke 12v.