Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 3.joulukuu.Sunnuntai  (Luettu 1482 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 3.joulukuu.Sunnuntai
« Vastaus #45 : 03.12.06 - klo:14:00 »

Mä selailin ja lueskelin noita Säkylän tapaamiseen liittyviä juttuja ja kuvia... ihan tuli haikea mieli  [:´((] [:´((] [:´((]
Oli kyllä mielettömän mahtava viikonloppu!

Täällä ohjelmassa tänään kanacurryn valmistusta ja saunomista. Ihanan laiska päivä!  [:-)]

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 03.12.06 - klo:14:08 »

Kiitos Käenpiialle linkistä.  [:-)] [:-)] Petyin minäkin jumalanpalvelukseen, enkä sitä loppuun katsonutkaan.  Eipä tullut pieneen mieleeni kuunnella radiosta. [:-I] [:-(]

Jarmo hoooi.  Aattele, miten ihanaa on mennä puhtaiden ja sileiden lakanoiden väliin.  Kyllä uni maittaa, kunhan on hetken naatiskellut olostaan. :-))

Kaija, lupaan katsoa, että on oikeen sorttista kangasta. [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #47 : 03.12.06 - klo:14:13 »

Puhtaat lakanat kyllä mutta silitetyt rypistyvät kuitenkin hetitietysti jos lakanat liimaisi vaikka vanerilevylle niin pysyisivät sileinä mutta olisiko sitten enää pehmeää  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 03.12.06 - klo:14:18 »

Hitsi sun kanssas!! :-)) :-))
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #49 : 03.12.06 - klo:14:18 »

Käenpiika: Lipeäkalaa söi mies meilläkin tänään. Tällaiseen kompromissiin päästiin, kun tänä vuonna aaton ruokailijoista hän on ainoa,
joka söisi  lipeäkalaa. Sitä ei nyt siis tarvitse valmistaa jouluaattona. Ihanaa!
Tuolla hän nyt hymistelee onnellisena ja on sitä mieltä, että tästä tehdään traditio. Olenpa tyytyväinen!  :-))
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #50 : 03.12.06 - klo:14:29 »

Oikein, Jarmo, silitys on täysin turhaa. Olen jo vuosia lakanat, pussilakanat ja tyynyliinat käärinyt pesun jälkeen piukkaan kääröön (äiti opetti aikanaan) ja kun ne otetaan käyttöön, ovat kuin juuri silitetyt. -Onkohan minussa ihan pikkasen laiskurin vikaa??? [:-I]

Ihan sama täällä ja tulos on ihan hyvä. Mutta mulla on sellainen periaate, että lakanan pitää olla tiukasti ja sileästi sängyssä,kun menee nukkumaan. Aamu on sit eri asia.... [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 03.12.06 - klo:14:35 »

Pakko mennä kauppaan, kun ei ole yhtään suodatinpussia kaapissa. [:21]  Tulis ny oltua ihmisiksi, ettei sorru mihinkään heikkouksiin. [:-DD] [XX]

Ihanaa päivää kaikille. [:45]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #52 : 03.12.06 - klo:14:36 »

Hyvää Sunnuntaita kaikille. Ulkona sataa, sade kohisee peltikattoon ja räpsii ikkunoihih, ei uskoisi, että on joulukuu. Mutta sisällä on lämmintä, leivintuunissa ollut tulet ja takassakin tuli roihuaa. Ei haittaa sade ja pimeys, kun voipi käperrellä tulen lämmössä!

Ansku  [KIPPIS] 500-kertaiset kippikset!

Ja kyllä, kyllä satiinilakanat ovat aivan ihanat, parhaat kaikista!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Veke

• Vieras
« Vastaus #53 : 03.12.06 - klo:14:46 »

Lakanoista, "ihan sama" mitäkangasta ovat ja silitys on turhaa ryppyyn menevät kuitenkin nukkuessa  [:54]

Just noin Jarmo.
Kas, mulla ku on tossa virapelihommassa, toi lakanaetu, ni olen koittanu vieä ton vuodevaatehuollon viimisempäälle yksinkertseks.
Miä käytän vallan kertakäyttö lakanoi ja tyynyliinoi. Ei tarvi pyykätä, manklata, tai silitellä
ja on valkeet, värillist, kukkakuvioo, tai mitä vaa kuvioo, pussilakanaa, tai yksinkertast.Mite milloki miellyttää.
Ei ninkun pahemmi rasita ja ain on puhast ja sileet sänkys!   [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #54 : 03.12.06 - klo:14:50 »

Hyvä idea noi kertakäyttölakanat! Meillä syödään melkein aina kertakäyttölautasilta ! No tiski!  :-))
Kirjattu

Veke

• Vieras
« Vastaus #55 : 03.12.06 - klo:14:53 »

No ei tääläkä tiski pahasti rasita, ku syödää ain samoist astioist, eikä pahemmi kokata! 
Siis on pitkälti ollu pakko rationalisoida nää kotihommat, näi yhen hengen taloudes! 
Kuka tämmöses ehtis huushollia hoitaa, ei kukaa!   [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #56 : 03.12.06 - klo:15:11 »

täällä samantapaisia periaatteita kuin Vekellä  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -
« Vastaus #57 : 03.12.06 - klo:15:38 »

Olin saanut ifistä sähköpostia -   200Mt albumin  ilmaista käyttöä on mahdollista jatkaa vuoden verran, maksua vastaan saa myös lisätilaa. Jees!  [:-)]
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #58 : 03.12.06 - klo:15:44 »

Samoin!  [:-)]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #59 : 03.12.06 - klo:16:23 »

Olin saanut ifistä sähköpostia -   200Mt albumin  ilmaista käyttöä on mahdollista jatkaa vuoden verran, maksua vastaan saa myös lisätilaa. Jees!  [:-)]

Minä otin jo vuoden lisäaikaa, nolla euroa.  [:-I] [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.204 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.