Hyvää isänpäivää!
Täällä Aurassa, kuten Minnilläkin, mollikka pilvettömällä taivaalla. Hieno keli oli ulkoilla, aamu nollan tuntumassa ja melkein alkoi haiskahtamaan jo talven tulolta!
Iltapäivä menikin isänpäivän kahveilla. Vanha isäni on aina, siis ihan aina, ostanut käpykakun isänpäiväksi. Lapsena se oli minun mielestä parasta mitä oli! Ja kun vanhuksilla jotenkin jää huomaamatta, että ikää sitä omille lapsilleenkin kertyy, niin tottahan toki, käpykakkua myös tänään. Eikä siinä mitään, edelleen olen makean ystävä ja tämä prinsessakakun serkku maistuu edelleen minulle.
Samalla kun sinne Turkuun lähdettiin, käytiin myös ostoksilla. Kaikenlaista myyjän retkua matkalle mahtui, mutta lemmikkieläinliikkeessä saatiin kyllä niin hienoa palvelua! Kassalle mennessä myyjä näki ostoksista heti, että nirsompi prinsessa on valtakunnassaan ja antoi ison pussin nappuloita kokeiluun. No Minttuhan söi niitä kuten minä söisin karkkia

Lisäksi Minttu sai uuden vessan ja laserosoitimen tai mikä sen oikea nimi nyt onkaan. Nimistä muuten puuheenollen, piti ostaa myös uimahalliin uudet läpsyt. Läpsyjä lähdin etsimään, mutta matkalla sain tietooni, että niiden oikea nimi on suihkusandaali. Tiedän tämän sitten jatkossa
![Nauraa [:-DD]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/9.gif)
Seuraavaksi jännitetään mitä mieltä Minttu on uudesta toiletista. Tässä välissä muuten vaan laiskottelua ja elokuvan katselua.
Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille!