Iltaa!
Ihania kettuja, ketunpoikaset on ihan mun lemppareita! Ja samaa mieltä Mesiksen kanssa noista luonto-ohjelmista, ei niitä ilman nenäliinaa enää voi katsoa ja melkeen parempi jättää kokonaan väliin.
Maskia olen käyttänyt kaupassa käydessä ja kun bussilla liikun. Mutta harvassa on nämä kerrat kun täytyisi käyttää. Huvitti ihan, kun lähikyläkauppaan menin. Omasta mielestä maskit on isojen ruuhkaisten kaupunkien juttuja, mutta kun kerran käsketään, pidetään sitä sitten täällä maallakin. Ja vitsit vihaan sitä! Se on aina makkaralla, kierteellä, valuu ylös tai alas ja yleensä silmille. Meillä on täällä kankaisia ja "kertakäyttöisiä". Molempia olen käyttänyt ja pidän enemmän kertakäyttöisistä. Vähän kyllä hirvittää kun katselee Turussa ja miksei Aurassakin, kauppojen edustoja, kamala määrä roskaa niistä tulee! Ja miten se ei sinne roskapönttöön osu, ei sitten millään!
Jarmo on aivan oikeassa, täällä tänään ei ole liikkunut kuin tietokoneen hiiri. Mutta onneksi sattui kiireinen päivä ja huono keli samaan aikaan! Ei edes harmita, kun on jo työpäivästä tarpeeksi töttöröö.
Kyllä Kaijan kelpaa! Sitten jos joskus minäkin pääsen eläkkeelle, voisin hyvinkin harkita maiseman vaihtoa. Palmujen huojunta versus räntäsateessa viuhtovat lehdettömät puut, ei montaa hetkeä tarvi sitä miettiä
Huomenna kuitenkin lyhyt päivä, jonka jälkeen Nokialle, mistä perjantaina Helvetinjärven kansallispuistoon paikallisia nähtävyyksiä ihmettelemään.
Minttu vetää jo sikeitä, pitänee mennä köllimään viereen