Heippa kaikki vanhat tutut pönttöläiset ja myös uudet. Kaitsun avustuksella pääsin sisään pöntölle, mutta piti ottaa uusi nimimerkki ja salasana. Mutta sama vanha Tiina täällä siis kirjoittelee.
Meillä Repen kanssa on ollut viime aikoina elämässä melko isoja muutoksia, mutta onneksi kivoja sellaisia. Muutettiin 31.12.2020 pois Lahesta, Mikkeliin uuteen syyskuussa valmistuneeseen rivitalokotiin vuokralle. Repe pääsee helmikuun alussa eläkkeelle ja minä olen työttömänä. Siskonihan asuu täällä Mikkelissä ja myös siskon pojat ja pojanpojat. Ehkä muistatte kun aina kerroin Viljamista. Viljami täyttää kohta 10v. ja pikkuveljensä Aapo on kohta 7v. Ja siskon toisella pojalla on juuri 3v. täyttänyt ihana Artturi.
Meillä on nykyään mökkinä oma pieni punainen torppa Mäntyharjulla. Siellä vietetään paljon aikaa ja ollaan rakennettu ja remontoitu se omiin tarpeisiin sopivaksi.
Lintuja tiiraillaan molemmat edelleen ja minä lasken vuosipinnojakin.
En muista kauanko siitä edes on kun olen viimeksi tänne kirjoittanut joten voi olla, että olen näistä jo osan kertonutkin. Sori jos näin on.
Pitää nyt ruveta vähän lukemaan mitä täällä oikein kirjoitellaan ja ketä on kirjoittamassa.