Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 20.1.2021 - Keskiviikko  (Luettu 223 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 20.1.2021 - Keskiviikko
« Vastaus #30 : 20.01.21 - klo:20:57 »

Hyvää iltaa toivotaan teille kaikille!    [8-)]
Kauniita unia Debille  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 20.01.21 - klo:20:59 »

-4,6 ja makuupussin lämpöön.  [:60]
Hui mikä kylmyys. Turvallista yötä! Toivottavasti kaikki sudet ja karhut pysyvät loitolla.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #32 : 20.01.21 - klo:21:41 »

Onko kukaan pönttöläinen käynyt koskaan kannabis-klubilla?  Mä hankin uteliaisuuttani jäsenkortin toissa vuonna. Espanjassa ne on ihan laillisia ja niistä saa ostaa paikalla poltettavaksi valmiita jointteja ja kotiin ostettavaksi eri laatuja esim kipuun, rauhoittavaa tai ”party-käyttöön”. Mun on tarkoitus tehdä tästä juttu paikalliseen Uusi Costa Blanca-lehteen, jonka toimittaja on mun kaveri. Viimeisimmässä numerossa oli muutama mun lintukuva.  [:-)]
Minä en ainakaan. Eikö se täällä Suomessa luokitella sellaiseksi huumeeksi, että on kiellettyjen listalla?

Mä en nyt tiedä Suomen kantaa lääkekannabikseen. Kannabiksen vapauttaminen on ollut esillä. Meillä on ollut yksi kaveri, joka käyttää ja ymmärtää tästä enemmän, käymässä täällä. Uteliaana ihmisenä olen toki lähtenyt mukaan, että jos tästä saisi tehtyä jonkun lehtijutun. Mitään laitontahan tässä ei ole. Niin ja te varmaan tiedätte mun uteliaisuuden?  [:-P]

Arto

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 21.01.21 - klo:05:10 »

Siis meillä on jotain teinipoikia olohuoneessa  :-))

Mites se kuva?  [;-)]

Kuva tulee ehkä myöhemmin  :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #34 : 21.01.21 - klo:08:18 »

Onko kukaan pönttöläinen käynyt koskaan kannabis-klubilla?  Mä hankin uteliaisuuttani jäsenkortin toissa vuonna. Espanjassa ne on ihan laillisia ja niistä saa ostaa paikalla poltettavaksi valmiita jointteja ja kotiin ostettavaksi eri laatuja esim kipuun, rauhoittavaa tai ”party-käyttöön”. Mun on tarkoitus tehdä tästä juttu paikalliseen Uusi Costa Blanca-lehteen, jonka toimittaja on mun kaveri. Viimeisimmässä numerossa oli muutama mun lintukuva.  [:-)]
Minä en ainakaan. Eikö se täällä Suomessa luokitella sellaiseksi huumeeksi, että on kiellettyjen listalla?

Tarkoittaakos tämä nyt sitä että jos "Kanarialla ei paista aurinko niin Kaijakin on ihan pilvessä"  [:45] [:45] [:45]

En ole käynyt
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #35 : 21.01.21 - klo:08:22 »

No sulle ei tule ”kuumia aaltoja” yöllä. Hrrr!  :-O

Hui mikä kylmyys. Turvallista yötä! Toivottavasti kaikki sudet ja karhut pysyvät loitolla.

-5,4 oli yön kylmin, lämmintä oli makuupussissa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #36 : 21.01.21 - klo:08:37 »

Kivoi juttui ja kuvii  [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Minnille tiedoksi lumenpudotusvideon laite on kuin lumikolan reunaputket ilman kolaosaa, noin viisimetriä varsi ja edessä joku rautalanka, tämän kun työntää maasta seisten katolle ja heilauttaa vähäsen edessä oleva rautalanka katkaisee ison lumipalasen ja siinä missä normaalisti on kolan takareuna nyt siitä alkaa monta metriä pitkä ohut muovi jonka päällä irronnut lumikasa liukuu alas katolta.

Jep  [:-)] mä oon aatellu semmosen hankkia. Liiterin kattoon se ois ihan passeli. Ei varmaankaan ihan harjalle ylettäis, mut aika pitkälle kuiteskin  [:-)]

https://www.youtube.com/watch?v=1VD_QLdixKU
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #37 : 21.01.21 - klo:08:38 »

Juuri tämänlainen laite [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 21.01.21 - klo:09:51 »

Kivoi juttui ja kuvii  [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]

Minnille tiedoksi lumenpudotusvideon laite on kuin lumikolan reunaputket ilman kolaosaa, noin viisimetriä varsi ja edessä joku rautalanka, tämän kun työntää maasta seisten katolle ja heilauttaa vähäsen edessä oleva rautalanka katkaisee ison lumipalasen ja siinä missä normaalisti on kolan takareuna nyt siitä alkaa monta metriä pitkä ohut muovi jonka päällä irronnut lumikasa liukuu alas katolta.

Jep  [:-)] mä oon aatellu semmosen hankkia. Liiterin kattoon se ois ihan passeli. Ei varmaankaan ihan harjalle ylettäis, mut aika pitkälle kuiteskin  [:-)]

https://www.youtube.com/watch?v=1VD_QLdixKU
Kätevä laite  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.184 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.