Iltaa!
Hieno kranssi Tiinalla. Itsekin olin kerran kranssikurssilla, missä tehtiin vihreistä kranssi. Olihan siinä hommaa, mutta itse tehty on aina itsetehty
Näitä pyrstötiaisia ei olekkaan vielä täällä näkynyt, pitää olla silmä tarkkana!
Tänään oli Arton vuoro käydä kaupassa. Ja kyllä sielä aina suurperheen ostokset tulee, vaikka kaksi meitä Mintun lisäksi on. Ja silti aina jääkaappi on tyhjä!
Jos tuo on Millin lempipaikka niin Mintulla se taitaa olla tuo kiipeilypuu, varsinkin siinä oleva pussukka, missä voi ottaa nokoset.
Mulla taitaa tuo vasemman jalan akillesjänne olla aika riks raks poks. Lähdin kuitenkin iltapäivällä ulkoilemaan ja tottahan toki, juuri ennen kotipihaa tuli tarve maastoutua ojan penkkaan. Yhtään en tiedä mihin kompastuin, mutta sieltä itseni löysin. Ja samaisella hetkellä poliisiauto ajoi ohi. Olin aika varma että kyllä ne vielä pysähtyy ja vie kaikenlaiset laitapuolen kulkijat mukanansa
Loppuilta täällä lepäilyä kontti koholla.
Loppuviikoksi luvattu loskan sijaan lunta ja pakkasta! Toivotaan tätä!
Ja oletetaan nyt Jarmo kuitenkin, ettei se vaa'an viisari juurikaan yhdestä sipsipussista värähdä. Vai onko jopa tarkoitus nostaa painoa? Mutta eikö sitä sanota, että talvi on yleensä ns. ylimenokautta. Silloin kuuluukin ottaa vähän rennommin. Lämpökerraston kerryttämistä