Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: SportsTracker  (Luettu 95 kertaa)

TiinaS

• Konkari
  • Poissa Poissa
SportsTracker
« : 30.01.21 - klo:17:52 »

Käyttääkö kukaan SportsTracker sovellusta? Minulla on se ladattuna puhelimeen ja laitan sen aina päälle kun lähden lenkille. Se piirtää tuollaisen punaisen viivan kuljetusta reitistä ja näyttää kuljetun matkan kilometreinä ja siihen käytetyn ajan. En osaa edes kaikkia ominaisuuksia käyttää. Tuo on kätevä myös silloin jos liikkuu itselle oudolla alueella, niin näkee koko ajan missä mennään joten ei eksy. Mulla tuo on ollut tosi kätevä nyt kun olen tutustunut uuden kodin lähimaastoihin. Kuvassa tämän päivän 5 km kävelylenkki.
Kirjattu

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: SportsTracker
« Vastaus #1 : 30.01.21 - klo:20:00 »

Satunnaisesti tullut käytettyä, edellisessä puhelimessa ei akku meinannut riittää, kun kuluttaa jonkin verran, nykyisessä onneksi isompi.

Mukava katsoa myöhemmin, missä tullut kierreltyä.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #2 : 31.01.21 - klo:08:38 »

Latasin vastaavan sovelluksen viime talvena. Mulla oli se käytössä kesään asti, kunnes
sen sitten poistin, kun tajusin että tallaan aina samoja polkuja  :-))
Kesällä mulla oli kerran puhelin taskussa, kun leikkasin nurtsia. Laitoin sen päälle alapihalla, kun aattelin että siellä tulee vähän suorempia linjoja, kun ei tarvi kauhiast puskia ja muita kierrellä.
No ihan tolleest en kummiskaan nurtsia leikkaa  :-)) Liiterinkin läpi oon näköjään paahtanut menemään  [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

TiinaS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 31.01.21 - klo:18:10 »

Satunnaisesti tullut käytettyä, edellisessä puhelimessa ei akku meinannut riittää, kun kuluttaa jonkin verran, nykyisessä onneksi isompi.

Mukava katsoa myöhemmin, missä tullut kierreltyä.

Saman olen todennut, että akkua vie aika lailla. Täytyy aina olla täydessä latingissa kun lähtee lenkille.
Kirjattu

TiinaS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 31.01.21 - klo:18:12 »

Latasin vastaavan sovelluksen viime talvena. Mulla oli se käytössä kesään asti, kunnes
Kesällä mulla oli kerran puhelin taskussa, kun leikkasin nurtsia. Laitoin sen päälle alapihalla, kun aattelin että siellä tulee vähän suorempia linjoja, kun ei tarvi kauhiast puskia ja muita kierrellä.
No ihan tolleest en kummiskaan nurtsia leikkaa  :-)) Liiterinkin läpi oon näköjään paahtanut menemään  [:-DD]

Mullakin on joskus hauskat kuviot kun se on ollut mulla päällä kaupassakin. Hirveetä siksakkia menny siellä hyllyväleissä  [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #5 : 31.01.21 - klo:18:31 »

Tiedän mutta en ole ikinä jaksanut kokeilla
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Arto

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 31.01.21 - klo:18:50 »

Mää oon joskus käyttänyt enemmänkin tätä. Nyt pari kertaa käytin töissä kun kävin kävelyllä ja kellosta oli akku vähissä. Yleensä töissä ollessa jos pääsen kävelylle käytän suunnon kelloa mittaamaan matkan, ja se siirtää ne itse sports trackeriin.

Vapaa-ajan liikunnat talletan nykyisin garminin kellolla. Se ei vissiin ole sports trackerin kanssa yhteensopiva, mutta sille on oma ohjelma.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #7 : 31.01.21 - klo:18:52 »

No ihan tolleest en kummiskaan nurtsia leikkaa  :-))

Tai jos samalla onkin mennyt parit päärynäsiiderit...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #8 : 31.01.21 - klo:20:53 »

Mun lumenluonti meni just tuolleen ihan kahvin voimalla, jos Pasi ei ollut vahtimassa. Kun suoraan kulkeminen alkoi tuntua tylsältä, mä muutin suuntaa. Lopulta mulla oli hölmöjä pieniä lumisia kolmioita pihalla.
Pasin mielestä taas homma piti hoitaa tylsästi ja järjestelmällisesti.  [NUT]

SportTracker on Pasin kännykässä ollut joskus päällä just sen takia, että ollaan voitu mitata välimatkoja.

TiinaS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 31.01.21 - klo:21:37 »

Mun lumenluonti meni just tuolleen ihan kahvin voimalla, jos Pasi ei ollut vahtimassa. Kun suoraan kulkeminen alkoi tuntua tylsältä, mä muutin suuntaa. Lopulta mulla oli hölmöjä pieniä lumisia kolmioita pihalla.

SportTracker on Pasin kännykässä ollut joskus päällä just sen takia, että ollaan voitu mitata välimatkoja.

Teettekö te kävelylenkkejä siellä Espanjassa? Olosuhteet olis ainakin kohdillaan kun ei oo ainakaan liukasta ja koiratkin varmaan tykkää.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #10 : 01.02.21 - klo:01:05 »

Teettekö te kävelylenkkejä siellä Espanjassa? Olosuhteet olis ainakin kohdillaan kun ei oo ainakaan liukasta ja koiratkin varmaan tykkää.

Vain pakolliset. Maskipakko. Rillit menee huuruun. Oikeesti koko ajan on pakko olla maski.
Kelithän kyllä olisi kivat.

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #11 : 01.02.21 - klo:08:51 »

Mullakin on joskus hauskat kuviot kun se on ollut mulla päällä kaupassakin. Hirveetä siksakkia menny siellä hyllyväleissä  [:-DD]

[:-DD]

No ei viel parit, tommosta aiheuta  [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sivu luotiin 0.268 sekunnissa. 28 kyselyä tietokannasta.