Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 6.2.2021  (Luettu 272 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Lauantai 6.2.2021
« Vastaus #15 : 06.02.21 - klo:18:45 »

:-O Hiekasta :-O

Suksikaupasta kannattaa sitten katsoa suksia jotka on kaupassa varattuna että ovat oikean kokoiset, ei saa ottaa suksia jotka on tarkoitettu paljon painavimmille tai kevyemmille ihmisille.
Ettei vaan Aurassa ala kohta olla suksia enemmin kuin pyöriä  :-O :-O
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #16 : 06.02.21 - klo:19:17 »

Pasi aloitteli pihan siivousta. Mä keräsin isompia irtoroskia.

Aviala

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 06.02.21 - klo:19:28 »

Suksikaupasta kannattaa sitten katsoa suksia jotka on kaupassa varattuna että ovat oikean kokoiset, ei saa ottaa suksia jotka on tarkoitettu paljon painavimmille tai kevyemmille ihmisille.

Luulen että näin kävi viimeksi, toistamiseen ei enää.
Kirjattu

Aviala

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 06.02.21 - klo:19:34 »

Komeat maisemat Kurjenrahkalla  [:5]
Pitäisi joskus mennä itsekin. Mistä lähditte ladulle

Ladulle lähdettiin Kurjenpesän ja Rajakiven kohdalta. Kannattaa lähteä 35km reittiä, vaikka tekisi 10 km. 9 km retkilatu on pilattu ties millä lankuilla ja ainakin tällaisen aloittelevan on kovin hankala siinä suksia. Maastokartta-sovelluksella mentiin.
Kirjattu

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 06.02.21 - klo:19:36 »

Eikös viime vuonna ollut lennotkin jonkin aikaa keskeytetty Kanarialle kun sitä hiekkaa oli niin paljon ilmassa. Nyt siellä on kai satanut luntakin.

Kun minä olin x vuotta sitten Tenerifalla, siellä oli just edellisenä yönä ollut lumimyrsky ylempänä vuoristossa. Sähköt oli poikki monin paikoin, myös siinä hotellissa Los Giganetissa, josss minä majailin. Pääsi heti jumppaamaan kun katoi matkatavarat rappusia pitkin huoneeseen. Illan aikaan onneksi sähköt tuli, pääsi kauppaan yms.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #20 : 06.02.21 - klo:19:36 »

Jos on hyvä myyjä niin ei myy vääränlaisia suksia, jos on provisiopalkalla niin silloin voi olla joukossa myydään mitä vaan että saadaan bonukset myyjiä joukossa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 06.02.21 - klo:19:39 »

Kiitos, pitää pitää mielessä. Nyt on hyvät olosuhteet viedä uusia pitkoksia maastoon. Torrollakin oli 2 moottorikelkaa rekineen ja 2 telamönkijää töissä, ainakin 6 miestä hommissa.
Kirjattu

Aviala

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 06.02.21 - klo:19:53 »

Tämä se just on. Ennen sitä voisi luottaa myyjiin edes jossain määrin. Mutta nyt on otettu selvää itse ja mielellään otetaan suosituksia. Olen 170 pitkä ja painan 70-75, arvostan pitoa enemmän kuin vauhtia. Mahtaa myyjäpojalla tulla tällä kertaa pisut housuun kun kerron tulevani takaisin jos ei ole sitä mitä luvataan. Ja tietenkään osamisella ei ole mitään merkitystä  :-))

Jos on hyvä myyjä niin ei myy vääränlaisia suksia, jos on provisiopalkalla niin silloin voi olla joukossa myydään mitä vaan että saadaan bonukset myyjiä joukossa
Kirjattu

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 06.02.21 - klo:20:04 »

Tämä se just on. Ennen sitä voisi luottaa myyjiin edes jossain määrin. Mutta nyt on otettu selvää itse ja mielellään otetaan suosituksia. Olen 170 pitkä ja painan 70-75, arvostan pitoa enemmän kuin vauhtia. Mahtaa myyjäpojalla tulla tällä kertaa pisut housuun kun kerron tulevani takaisin jos ei ole sitä mitä luvataan. Ja tietenkään osamisella ei ole mitään merkitystä  :-))

Mä ostin tänä talvena Salomonin karvapohjasukset siirrettävillä siteillä Euran Sporttista. Sattui vielä löytymään pituus/paino  suhteessa just oikeat. Tyytyväinen olen ollut tähän asi. https://www.budgetsport.fi/tuote/salomon-salomon-rc7-skin-hard-psp-mmust-56535620/

Vähitellen alkaa hiihtokin muistua mieleen, perinteisellä tykkään mennä.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #24 : 06.02.21 - klo:20:34 »

Iltaa.
Täällä sitten ap aurinkoista ja lähes tyyntä.
Mittarissa nyt -11,3 astetta.

Sepä on päivä jo niin pitkällä, että  v-ä-s-y  olo.
No, ihan kohta pääseekin huilaamaan.

Mukava oli lukea ketjun jutut ja katsoa kuvat. [:-)]
Hiekkamyrsky ei vain ole kovin kivaa.

Hyvää lauantain iltaa toivotaan teille kaikille!    [8-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #25 : 06.02.21 - klo:20:40 »

-30,0 vuonna 2007.
Nyt -16,8 pihamittarissa
Koneen vierellä jo "paahteiset" +13,6  [:46]
Kirjattu

Aviala

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 06.02.21 - klo:20:43 »

Mä ostin tänä talvena Salomonin karvapohjasukset siirrettävillä siteillä Euran Sporttista. Sattui vielä löytymään pituus/paino  suhteessa just oikeat. Tyytyväinen olen ollut tähän asi. https://www.budgetsport.fi/tuote/salomon-salomon-rc7-skin-hard-psp-mmust-56535620/

Vähitellen alkaa hiihtokin muistua mieleen, perinteisellä tykkään mennä.

Juurikin näitä tai ainakin hyvin samanlaisia menen huomenna katsomaan, mutta Turun Intersportista. Siellä odottaa 188 cm pitkä  suksi, jonka pitäisi olla helpommin hallittavat kuin nykyiset 200 cm. Nykyiset sukset on jollain suomupohjalla ja en kyllä osaa tai tiedä miten niillä eteenpäin pääsee. Pitäisi kuitenkin olla voiteluvapaat. Ja nämäkin ostettu käytettynä. Ei tarvitse näistä säästää, mutta en tarvitse kilpasuksia enkä mitään erikoisuuksia, perus hyvät riittää.

Minkä verran monoista on järkevä maksaa?
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #27 : 06.02.21 - klo:20:47 »

Muistaisi vain mitä on itse tullut suksista ja monoista maksettua  [:-I]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #28 : 06.02.21 - klo:20:52 »

Jos miljoonat tulee tilille niin ehkä sitten.... voisi kuvitella käyvänsä kuussa "asioilla"
Kirjattu

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 06.02.21 - klo:20:53 »

Mä en muista monojen hintaa erikseen, mutta koko paketti, sukset, siteet, sauvat ja monot oli yhteensä 279€ mutta siinä saattoi olla pieni extra-alennus mukana  [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.356 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.