Iltpäivää!
Ihana kuva Minniltä
Siis kulkeeko Santtu hihnassa? Minttua ei kyllä saisi ihmisten kanssa kävelylle, hän menee juuri sinne minne kunakin päivänä huvittaa
Täällä suksi-gate sai vihdoin päätöksensä. Turusta Intersportista hain koko paketin ja puhdistusaineiden kanssa hintaa tuli 327 euroa. Sain alennusta, koska tuhannen sattuman kautta, myyjä olikin tuttu heppu. Äiti muisteli että lapsena olisin piessyt pojan kepillä, mutta hyvää palvelua ja alennusta sain siitä huolimatta! Jatkossa taidan asioida pelkästään siellä. Olin verkkokaupasta katsellut hintoja, valvonut yhden yön ja miettinyt, että näillä huuhaa taidoilla on sulaa hulluuttaa laittaa +600 kiinni hiihtovälineisiin. Loppu hyvin, käytiin suoraan kaupasta Oripään lentokentällä piirun vajaa 10 suksimassa ja onhan näissä vissi ero aiempiin. Lähinnä se, että sukset ei jatku loputtamasti, eikä tulee mustaa silmää sauvoista ja suunta on enimmäkseen eteenpäin kuin taaksepäin
Yön pimeinä tunteita mietin välineurheilua. Itse kun olen tottunut siihen, että 110 kilometriä pääsee polkemaan äidin perintö Ainottarella, Jopolla tai nopealla Cyklocrossilla. Aina olen vastustanut välineiden merkitystä liikkumiseen. Onko tosissaan näin, että tämä ei hiihtoon päde? Vai olenko sitten vaan niin ultimaattisen huono, että tällä osaamisella välineet vaikuttavat? Niin tai näin, jatkossa ei käy välineitä syyttäminen.
Saunaa, jälkepelit ja ruuanlaittoa. Tänään varmasti tulee uni aikaisin.