Iltapäivää!
Kevät näköjään tuli ja aivan puskista! Täällä varjossa +5 ja takapihalla auringossa +17. Oli hieno keli ulkoilla. Voi miten olenkaan kaivannut tätä kevätaurinkoa! Tänään pistin työmaalla pillit pussiin kahdelta ja lähdettiin Arton kanssa ulkoiluttamaan pyöriä. Olipa mukavaa pitkästä aikaa. Ja se että ei ole koko ajan säkkipimeää! Aamulla näkee jo ilman otsalamppua 7.00 ja 18.00 pintaan on valoisaa.
Mutta sitten en yhtään tykkään näistä uusista rajoituksista. Ei me täällä Arton kanssa kapakassa juosta ja ulkona syöminen tarkoittaa suurimmassa määrin makkaraa laavulla, mutta olen niin kovin huolissani nuorista ja Suomen taloudesta. Myös itsekkäästi talvilomastani, joka tottakai alkaa 8.3. Yritetään nyt kuitenkin päästä tuonne Ouluun viikon päästä hiihtämään, onhan meillä ihan syykin; Arton vanhemmat, kaverit ja koko muu sukupuu siellä asustaa. Jää nähtäväksi millainen sirkus (tästäkin) tulee. Mutta samaa mieltä olen, suositukset on aivan tyhjän kanssa, pakko se on joka laittaa asiat tapahtumaan. Onneksi ei tarvitse olla tuolla asioista päättämässä, mutta mitä sitten kun kaikki paikat on laitettu kiinni ja laskua tartunnoissa ei näy? Ulkomailta tulee raksa Igoria ja telakka Janekia, milloin näihin mahdetaan puuttua? Tiedä näitä, toivottavasti joku tietää.
Olen Mesiksen kanssa aivan samaa mieltä noista pakkauksista. Ja sen olen huomannut, että nämä multipakkaukset juuri on tuollaista tuontitavaraa. Itsekkin aina kaivelen sitä Auran Tokmannin keksilaaria.
Kohta vähän saunomista, televiissiota ja lämpimiä voileipiä.
Hyvää alkavaa aurinkoista viikonloppua kaikille!