Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 6.5.2021  (Luettu 270 kertaa)

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Torstai 6.5.2021
« Vastaus #15 : 07.05.21 - klo:22:01 »

Onnea Avialalle kamerasta...järkkäri?
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

TiinaS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 07.05.21 - klo:22:07 »

Kiitti Deb  [:-)]
Kirjattu

Aviala

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 08.05.21 - klo:06:25 »

Juu, järkkäri. Aiempi oli palvellut 11 vuotta ja ajattelin siirtyä nykyaikaan  :-))

Tuli hankittua Canonin 6dmarkII, objektiivi olikin jo pari vuotta sitten hankittu Tamronin teleopiska, halpa mutta kelpo peli. Oon ollut tyytyväinen, vaikka jösses siinä on vipstaakeja jos minkälaisia. Nauratti oikein kun otin kameralla yhteyden wifii:n, ehkä olisin pärjännyt ilman tätäkin ominaisuutta  :-)) Tosin kännykän käyttö kaukolaukasimena voi joskus olla ihan paikallaan!

Tässä on hyvä aika nyt harjoitella ennen Lapin reissua. Tarkoitus olisi Mese sinne teidän suuntaan kesäkuussa tulla, Sodankylässä pääleiri  [:-)]

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 08.05.21 - klo:13:08 »

Kyllä Avialan nyt kelpaa kuvailla.  [KIPPIS]

Tiina on kyllä niin paljon lenkkeillyt ja tainnut muutenkin syödä terveellisesti, että luultavasti pärjää ilman kolesterolilääkkeitä. Luulen niin.

Niin minäkin luulin, mutta ei  [:´((] Arvot oli nousseet, varsinkin hyvä ja huono kolesteroli oli molemmat ihan peestä! Kokonaiskolesteroli oli kyllä hyvä ja triglyseriditkin. Mutta kai se lääkitys on taas aloitettava.
No voi harmi sentään  [:-(].  Jos ei kolesteroliin terveellinen ruoka, eikä lenkkaily auta, niin mikähän siihen sitten auttaa? Itsellänikin on vähän kolesteroli koholla, mutta en aloittanut lääkitystä, kun koitan saada sitä alas liikkumalla ja syömällä terveellisesti. Saapas nähdä vaikuttaako minulla mitään.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.051 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.