Heilastelupäivää täältäkin!
Mesis, oliko se harakka ensimmäisenä? Meidän pihan harakat on melkoisia isottelijoita.
Milli ei näytäkkään enää olevan millin mitta, vaan isoksi jo kasvanut! Ihana Milli
![Rakastunut [:36]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/love-smiley-015.gif)
Täällä aamulla koleaa, pilvistä ja mittari näytti alle kymmenen. Sadetta oli luvattu iltapäivällä, joten sunnuntain pitkä pyörälenkki sai suosiolla siirtyä tulevaisuuteen. Päätettiin lähteä Torronsuon kahsallispuistoon kävelylle. Olipa muuten hieno paikka! Syötiin eväät ihan vaan puunrungon päällä metsässä ja ihasteltiin maisemia. Matkalla napattiin muutama geokätkö. Täällä kun on painettu tukka märkänä jo muutamia viikkoja putkeen, niin tällainen rauhallinen sunnuntai teki ihmeitä. Kotiin Auraan kun päästiin niin sää olikin muuttunut ja aurinko paistoi melkein siniseltä taivaalta.
Jarmo, nähtii myös kaksi isoa perhosta, joissa oranssia oli kyllä reilusti ja olin siellä ihan mestarina, että Keisarinviitta, keisarinviitta! Kotona vähän tarkempaa tutkimustyötä, niin eipä se taida keisari viitallaan vielä tähän aikaan vuodesta lennellä. Mikä se voisi olla?
Pikainen sauna ja sitten loppuilta elokuvaa ja makkaraperunoita!
Arto kun sai perinnöksi minun vanhan kameran, niin tässä hänen ensi otos Torronsuolta. Aika hyvä sanon minä!