Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 28.5.2021 perjantai  (Luettu 217 kertaa)

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
28.5.2021 perjantai
« : 28.05.21 - klo:08:12 »

.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: 28.5.2021 perjantai
« Vastaus #1 : 28.05.21 - klo:08:14 »

9 astetta ja pilvistä. Päivemmällä saattaa tulla vierailulle Molli. Ja Sadekin saattaa piipahtaa.

Mukavaa perjantaita  [:44] [:45] [:44]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #2 : 28.05.21 - klo:08:18 »

[:-)] [:-)] [:-)] [:-)] [:10]

ATP...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #3 : 28.05.21 - klo:09:07 »

Huomenta! Aurinko paistaa, mutta lämpöä ulkona on vain +10 astetta.

Aamulla tuli tarjous tai suorastaan pyyntö, että ottaisin 3 v.ragdoll kisukan seurakseni. Joku joutuu luopumaan siitä.
En pysty ottamaan vaikka kuinka suloinen kisu on ja mieli tekisi. Verasta luopuminen oli niin kamalaa, että sen takia en enää eläintä pysty ottamaan.

Ihailen toisten kisuja ja lemmikkejä jos pystyn.

Minni on laittanut söpön kisukan ketjua aloittamaan. :-))

Mukavaa päivää kaikille :-))

Lähes lehdetön puu [:-)]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 28.05.21 - klo:09:23 »

Ihana kisu Minnin kuvassa  [:10] [:36]

Hieno puukuva. Jospa puun lehdet eivät ole vielä kasvaneet, -vai onko niin vanha puu, ettei enää jaksa lehtiä tehdä?

Minäkin päätin silloin kun viimeinen koira lähti, että ei enää mitään eläintä. Varsinkin Seristä luopuminen oli täyttä tuskaa. Vieläkin on ikävä. Juuri eilen illalla katselin valokuvia Seristä. Mutta niinpä vain hellyin ottamaan Millin, koska se olisi joutunut "ulkoruokintaan". Se kun alkoi pissailla sisälle. Meilläkin se heti alkupäivinä pissasi kerran sisälle, mutta sen jälkeen aina laatikkoon. Se kyllä vaatii sitä, että laatikko on pidettävä täysin puhtaana. Niinpä minä nousen keskellä yötäkin siivoamaan pissat pois, kuten viime yönäkin. Eikä se minua haittaa. Saan heti unen kun menen sänkyyn. Enemmän minua haittaa se, kun Millille tulee hepuli silloin kun pitäisi ruveta nukkumaan. Eilen illallakin se paineli kuin pyhä pyry pitkinpoikin huushollia. Mutta on se kyllä ihana   [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #5 : 28.05.21 - klo:14:23 »

[:10] [:10] ...

[:42] [:59]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : 28.05.21 - klo:14:25 »

Minun päätös pitää. On koiraa tarjottu hyvään kotiin ja nyt tätä kisua.

Ihanampaa eläintä en enää saa kun Vera oli.  [:34] luopumisen tuskaa en enää halua kokea, kun tämäkin surutyö on ihan kesken.

Olipa komeaa katseltavaa rannasta kun kuikka uiskenteli ja suki itseään. Niin kaunis lintu [:-)] monen muun ohessa!
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #7 : 28.05.21 - klo:14:26 »

Jarmolla meno mielessä :-)) [:59]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 28.05.21 - klo:17:07 »

Kauniit kuvat  [:-)] [:-)].
Lemmikki on niiin kaunis kukka.

Jarmolle hyvää pyöräretkeä, tai taitaa peräti olla laavuiluretki  [:-)]
Kirjattu

Aviala

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 28.05.21 - klo:17:26 »

Hyvää viikonlopuua kaikille! Ja Jarmolle kesäisiä kilometrejä!

Tässä kuva aamulenkiltä ja jotenkin näytti tuo keltainen harmaata vasten kovin hienolta.

Monen olen kuullut juurikin noin sanovan, kuten Telkkinen, että ei pysty ottamaan uutta karvakaveria. Niin se voi olla minunkin kohdalla, mutta jotenkin koti ei tunnu kodilta, jos ei ole ketään hajottamassa, riehumassa, karvastamassa tai herättämässä aamu kolmelta. Ikäni puolesta minun kuuluisi jo haluta lapsia, mutta ei, haluaisin kanoja ja koiran. Mintun lisäksi tietty. Tämä saa kuitenkin odottaa siihen, kunnes tulee isompi huusholli.

Leppoisaa perjantain jatkoa!
« Viimeksi muokattu: 28.05.21 - klo:17:34 kirjoittanut Aviala »
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 28.05.21 - klo:18:26 »

Hieno väriyhdistelmä  [:-)] [:-)]

jotenkin koti ei tunnu kodilta, jos ei ole ketään hajottamassa, riehumassa, karvastamassa tai herättämässä aamu kolmelta. 
:-)) Se on juuri noin.

haluaisin kanoja ja koiran. Mintun lisäksi tietty.
Ota viiriäisiä. Ne ovat kivoja ja menevät pieneen tilaan.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 28.05.21 - klo:18:33 »

jotenkin koti ei tunnu kodilta, jos ei ole ketään hajottamassa, riehumassa, karvastamassa tai herättämässä aamu kolmelta.
Tällaisen pyyhkeen ostin joskus. On tainnut kuva olla jo täällä, mutta laitetaan taas.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : 28.05.21 - klo:18:34 »

Ja tässä tosi huono kuva lähiliikenneympyrästä.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #13 : 28.05.21 - klo:19:18 »

Kauniita kuvia on ketjuun tullut lisää. Kuville [:72]

Kyllä minunkin kotini on niin tyhjä kun rakas pitkäaikainen kaveri on poissa. Ei päivää etten kyyneleitä vuodata. Neljän koiran jälkeen päätin puolisoni kanssa että yhtään itkua ei enää itketä lemmikkien menetyksen takia. Meni aikaa tuli Vera josta nautimme joka päivä 13 vuotta.
Nyt en enää pysty uutta kaveria ottamaan. En edes ulkoile näillä omilla nurkilla kun muistot tekee kipeää ja tuttujen koirakaverien näkeminen. Olen aina ollut herkkä, vanhemmiten olo on muuttunut tosi yliherkäksi ja se estää minua enää ottamasta mitään lemmikkiä.

Kirjattu
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #14 : 28.05.21 - klo:20:33 »

Kiikoinen, kuosman kiäppi ja pappilankallioiden laavu. Makkaraa tarjoillaan [:25] [:25]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.121 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.